Качване на килограми при момиче

Здравейте група.Да Ви се представя на кратко.Аз се казвам Диана,на 22 години съм.От около 2 години тренирам вкъщи(с прекъсване около 6 месеца),преди тренирах и във фитнес,но сега времето ми е ограничено и ми се налага да тренирам вкъщи.От миналата пролет до сега отслабнах около 5-6 килограма.Аз съм си виновна,защото си развалих храненето и не мога да се гледам такава сега.Висока съм 1.70 см,тежах около 56 кг,отслабнах до 49кг. и в момента съм около 50-50,5кг.започнах да се храня повече и с по-качествени храни.Ще Ви напиша с какво се храня поне горе-долу:
Закуска:
-овесени ядки с кисело мляко и банан;
между закуска и обяд ям плодове
Обяд:
-извара с яйца и салата+месо(не всеки ден)+кисело мляко
между обяд и вечеря се храня с домашно приготвени бисквити(от овесени ядки,тахан,яйца,мед,ленено семе) или пълнозърнест сандвич
Вечеря:
-хапвам си каквото има вкъщи,но засължително име извара,яйца или месо.
Може ли да ми препоръчате какво да увелича за да кача килограми ? И какви упражнения да правя,защото искам да кача мускулна маса,не просто килограми.
Благодаря Ви предварително.
П.П-Смятам след 2-3 да почна да тренирам и във фитнес.
П.П 2-Попринцип през деня се движа,така че може да се каже,че имам сравнително диимично ежедневие.

10.05.18
14:27
#1

Здравей, на пръв поглед изглежда добре храненето, а за да качваш ти сама трябва да прецениш колко да увеличиш порциите си. Може да разнообразиш обяда си и да включиш в менюто варивата (леща, боб, нахут), също препоръчвам  да опиташ варена елда(гречка), много вкусна става със зеленчуци. Следобяда може да вкараш шепа сурови ядки, за разнообразие от домашните бисквити.
С тренировки в домашни условия без тежести за прогресивно натоварване, нещата се усложняват доста, особено за момичета. Във фитнеса наблегни на базовите упражнения, с акцент върху правилното изпълнение и темпото на изпълнение.

Благодаря,в момента наистина ми е доста натоварено и нямам търпение да почна тренировки както трябва.Иначе вкъщи имам гирички,дъмбел и се опитвам да пренасям някакви по-тежки неща вкъщи(не,че е особено ефективно ама човек има ли желание,намира и някакъв вариант 😄 )

10.05.18
19:50
#3

казано от Диана Георгиева на 10.05.18, 18:20:

Благодаря,в момента наистина ми е доста натоварено и нямам търпение да почна тренировки както трябва.Иначе вкъщи имам гирички,дъмбел и се опитвам да пренасям някакви по-тежки неща вкъщи(не,че е особено ефективно ама човек има ли желание,намира и някакъв вариант 😄 )

Така е. А при това натоварено ежедневие как стоят нещата с режима на съня?

Мнението беше редактирано от Castilo на 10.05.18 19:50.

Ами със съня може да се каже,че се справям,спя поне по 7 часа.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1