Как да кача килограми и да горя мазнини?

30.05.18
13:58

Здравейте !
Трябва ми помощ с хранителния ми режим .
Аз съм момиче , с поднормено тегло и излишни мазнини в областта на корема и бедрата .
От известно време (2месеца) съм на НВД с ВП . Искам да кача поне 6кг. и да сваля по няколко сантиметра от корема и бедрата . Висока съм 164см. и тежа 43кг. , на 15г. съм
Как да кача килограми и да горя мазнини (качване на мускулна маса и загуба на мазнини)
Моля ви , помогнете ми !

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 30.05.18 14:00.

Здравей!

Концентирай се върху качването основно на активно тегло сега.
Какво спортуваш?

Опиши обичайното си меню, за да видим какво може да се увеличи. Предполагам ти е ясно, че за да качваш, ще трябва да увеличиш калорийния прием. Важно е обаче какви храни подбираш.

31.05.18
08:50
#2

Спортувам фитнес 3 пъти седмично и понякога карам колело .
Обикновено на закуска хапвам сандвич,овесена каша,кисело мляко с плодове или яйца и зеленчуци .
Около 2ч. след закуска ям плод+ядки и кафе
На обяд ям леща,супи+1ф. хляб+домашно сирене или кашкавал .
На вечеря ям салата със семена или печени зеленчуци + зехтин + лимон + семена и сирене/кашкавал от козе мляко .
Преди тренировка ям въглехидрат,а след нея протеин .
Какво да променя , за да изпадна в режим на качване и горене на мазнини ?
Защото не искам да ми се отпуснат бедрата или да се омазнят .

Мнението беше редактирано от Catherine T. на 31.05.18 08:52.

05.06.18
11:22
#3

Може ли някой да ми отговори?

А какво правиш във фитнеса 3 пъти седмично? В смисъл като упражнения, защото “3 пъти седмично фитнес” може да значи много неща.

05.06.18
12:28
#5

В най- общи линии, свалянето на мазнини е следствие на това да си в калориен дефицит, а качването на мускули е да си в калориен излишък и да тренираш силово за да даваш стимул на мускула да расте.

Може да изглежда че има сериозно противоречие - не може хем да си на дефицит за да сваляш мазнини, хем да си в излишък за да качваш мускул, но на практика за начинаещи във фитнеса често се получава че хем изчистват мазнините, хем качват малко мускул. Затова повечето напреднали трениращи си разделят целите на периоди. Първо ядат яко и тренират за да качат мускули и после следва период в който са на дефицит и тренират за да изчистят мазнините.

Кажи как се движиш откакто си почнала да тренираш - сваляш ли килограми, качваш ли и като се погледнеш в огледалото според теб от какво са тези качени или свалени килограми - мазно или мускул? Броиш ли си калориите и най- вече протеина за деня?

Ти откога ходиш на фитнес и какво тренираш като ходиш, защото 3 пъти може да е достатъчно ако тренираш правилно големите мускулни групи, а може и да е нищо като натоварване ако само сгъваш за бицепс с розовите гирички.

Ако вече си преминала етапа на начинаещия (3-6 месеца) и искаш да продължаваш хем да топиш мазно, хем да качваш мускули, можеш да погледнеш в нета тази система, при която най- общо казано през по- голямата част от деня не ядеш за да принуждаваш тялото да ползва мазнините за енергиен източник, а през краткия прозорец от време
около силовата ти тренировка му даваш достатъчно храна и протеини за да има какво да използва за изграждане на мускули след стимулацията със силова тренировка. https://leangains.com/questions-answers/

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1