Въпрос относно качването на килограми

04.06.18
01:12

Здравейте понеже отскоро започнах да ходя на зала започнах и много по често да огладнявам и съответно и започнах да ям  на период между 2-3 часа.Целта ми да кача поне 5-6кг без значение дали ще са мазнини или ММ ,незнам дали има значение но съм ектоморф, на 16 години съм, висок съм 1.73м и тежа 60 кг.Видях че за да кача повече кг  трябва да приемам повече калорий, а във ядките разбрах че се съдържа доста калории и във някой млечни продукти като сиренето и кашкавала та въпроса ми е ако добавя към обикновенното ми хранене 100-150г ядки или поне 100г сирене или кашкавал или нещо друго дали ще мога да започна да наддавам поне малко.Между другото на ден започнах да ям средно по 6 пъти

04.06.18
01:52

Най- важното първо. “Калорий” е гръцки философ, писал е заедно с Паисий (Хилендарски). “Калории” е множественото число на “калория”.

С “ектоморф” искаш да кажеш че нормално не ядеш и си седиш кльощав. За качването трябва да почнеш да ядеш над калорийния си баланс. Напиши какво яде днес и вчера с примерни количества. 100 гр ядки може и да са достатъчни за да си в калориен излишък, а може и да не са, зависи по колко ядеш “нормално”.

04.06.18
15:44

Ми вчера към 1 първоначално  ядох три филии със шпеков салам и кошкавал и бях ги опекъл в парти грила ,след 2-3 часа ядох две пържени яйца с 2-3 филий хляб,след три часа някъде изядох половин скумрия с 3 трифилий хляб,след 2 часа някъде си доизядох скумрията пак със някъде 2 филий хляб и накрая за вечеря си направих  бъркани яйца с три яйца нярязах шунка,шпеков салам и кренвирши  и 3-4 филии хляб понеже беше доста мазно.(Като се замисля ям доста хляб, незнам дали е добре за качване на килограми).Сигурен съм че това е малко но смятам през лятната ваканция да започна да се храня висококалорични храни.Ако може да ми кажете други такива храни освен ядките и ориза.

Мнението беше редактирано от Stanislav Mollov на 04.06.18 15:48.

Доста хляб ядеш определено но не се притеснявай някои хапват и по цял хляб на ден.С този хляб заемаш доста място,както казваш доизяде си скумрията ..можеше без хляб да си я изядеш направо цялата със свежа салатка от листни зеленчуци като спанак,айсберг или маруля ти прецени ,също е хубаво с някъв въглехидрат като ориз ,картофи.Може и от двете по малко.Тези кренвирши не са добра опция,ако си правиш сандвичи земи замести с пилешко филе.Приемай повече храни богати на протеин като хубаво месо което не е обработено(салами,кренвирши и тем подобни)вземи опечи си някое кюфте паржолка,пий соево мляко,хапвай си ядки,плодове и по 1 2 лъжици фъстъчено масло.Яйцата може да ги бъркаш с луканка добре става.Трябва да се яде много за да се качи,така е но не означва че трябва да преяждаш,хапвай често по малко това е най добрия начин.Калориите са в мазните храни и месата и всички млечни продукти ,добави в диетата си и протеин на прах.Успех

Мнението беше редактирано от Миро Николаев на 27.02.19 22:44.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1