Застой и загуба на мотивация

06.06.18
23:48

Здравейте. Проблема ми е че съм в застой от 1м. и направо губя мотивация така.
Първо да кажа на НВД съм отслабвах точно по 1кг. На 14дни но нещата спряха тренирам 6пъти е имало е седмици по 5.
Опитах да спря малко диетата и да продължа,но нищо ..сега съм понижила калориите повече но пък съм постоянно гладна така и на 3ден спирам с НВД и направо незнам какво става.
Губя така мотивация,а не искам.

07.06.18
07:49
#1

Може да си покачила малко мускулна маса и изведнъж да свалиш няколко кг.Другия вариант е да се теглиш в неправилния момент.Гледай се в огледалото , не гледай кантара толкова.

07.06.18
10:27
#2

Не сантиметрите не помръдват аз кантара не го гледам чак толкова

08.06.18
10:19
#3

можеш ли да опишеш как се храниш?
как тренираш?
от колко време се храниш НВД?

08.06.18
10:45
#4

Така от средата на януари започнах диета и тренировки е разваляла съм диетата сега няма какво да се лъжем 😀
Тренирам 5,6 пъти
3пъти ходя на високо интензивни тренировки(табата,хиит)
2пъти тренирам силово предна задна част на тялото и 1път цялото тяло като правя и 1път в тези силови дни пътека 20,25мин.
Не броя точно калориите обаче.
Напр вчера:7часа: половин кофичка кисело мляко+1л.овесени ядки и 1банан,череши .. тренировка
11ч: 5белтъка с извара и чушка бъркате
1 и 30: 1 пилешко филе със зелена салата
4ч: варени тиквички с извара и сирене+30г бадеми
7ч:Салата домати,краставици,извара,лук и малко пилешко месо варено

Мнението беше редактирано от Gergana Pavlova на 08.06.18 11:09.

08.06.18
10:59
#5

Това не е никакво НВД. Освен от 30те грама бадеми, от никъде другаде нямаш добро количество мазнини. А те трябва да изобилстват при този тежим. Изварата ти каква е?

И силно ме съмнява при това ядене да успяваш да запазиш протокола за количество въглехидрати. Много лесно се надхвърля с плодовете.

08.06.18
11:08
#6

Извара взимам различна Родопея или Маджаров най-често добре какво ще ми посъветвате.Ям много въглехидрати ли?
Пък и аз не ям всеки ден това днес напр.ще ям риба то е и мазнини.

Мнението беше редактирано от Gergana Pavlova на 08.06.18 11:13.

08.06.18
11:18
#7

казано от Gergana Pavlova на 08.06.18, 11:08:

Извара взимам различна Родопея или Маджаров най-често добре какво ще ми посъветвате.Ям много въглехидрати ли?
Пък и аз не ям всеки ден това днес напр.ще ям риба то е и мазнини.

Не знаем количеството на храната ти, не знаем и теглото ти. Та дали спазваш НВД остава неизвестно. 😄 Аз се осъмних, понеже плодовете като банана носят доста въглехидрати (ок. 30 гр. за един средно голям) и лесно се излиза от НВД с тях.

Запозната ли си с източниците на различните макронутриенти? Ако ядеш скумрия, вярно, ще има мазнини...ако ядеш пъстърва - хммм..

Аз бих те посъветвал да не спазваш НВД. Просто следи крайната сума на калориите за деня да е в дефицит и всичко би трябвало да е точно. Не си казала какви точно са ти тренировките, а и това е важно.

08.06.18
11:46
#9

Споменах как тренирам по горе
Да разбирам че няма как да се каже точно дали съм дефицит или не тъй като не споменавам количество на храна
Но имам и др проблем излиза ми че трябва да ям по 1178 калории а това ми се струва малко.
Височина 152,кг:48,5
Талия 61 ханш 90

08.06.18
12:08
#10

казано от Gergana Pavlova на 08.06.18, 11:46:

Споменах как тренирам по горе
Да разбирам че няма как да се каже точно дали съм дефицит или не тъй като не споменавам количество на храна
Но имам и др проблем излиза ми че трябва да ям по 1178 калории а това ми се струва малко.
Височина 152,кг:48,5
Талия 61 ханш 90

Абсурд. Това не мисля, че е достатъчно за да ти покрие дори и BMR.

08.06.18
12:13
#11

казано от Petya на 08.06.18, 12:08:

казано от Gergana Pavlova на 08.06.18, 11:46:

Споменах как тренирам по горе
Да разбирам че няма как да се каже точно дали съм дефицит или не тъй като не споменавам количество на храна
Но имам и др проблем излиза ми че трябва да ям по 1178 калории а това ми се струва малко.
Височина 152,кг:48,5
Талия 61 ханш 90

Абсурд. Това не мисля, че е достатъчно за да ти покрие дори и BMR.

Именно но така ми показва ето този калкулатор 😀
https://fitbg.net/calorie-calculator

Мнението беше редактирано от Gergana Pavlova на 08.06.18 12:14.

казано от Gergana Pavlova на 08.06.18, 10:45:

Тренирам 5,6 пъти
3пъти ходя на високо интензивни тренировки(табата,хиит)
2пъти тренирам силово предна задна част на тялото и 1път цялото тяло като правя и 1път в тези силови дни пътека 20,25мин.

Какви упражнения правиш на силовата? Това, което си описала не дава ясна представа как тренираш. Хиит и табата със собствено тегло или с тежест?
П.п. Аз ти измерих точно 2000 необходими за подържане, което значи, че при 1600-1700 и с разнообразно хранене, би трябвало да сваляш.

Мнението беше редактирано от Веселин Блажев на 08.06.18 12:37.

08.06.18
22:17
#13

Благодаря за отговорите да попитам също какво точно да ям преди и след тренировка защото това ми е много объркано навсякъде различни теории,проучваниия и т.н..
Проблем ми е като тренирам сутрин преди тренировка мога ли да ям въглехидрати или не.

09.06.18
19:37
#14

Можеш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1