Липса на енергия

09.06.18
21:59

Здравейте, на 17 съм 65 кг. и имам малко нужда от помощ.
Тренирам рано сутрин (понеже тогава само имам възможност) и нямам никви сила и енергия, рано сутрин.
Понеже до скоро тренирах по-късно през деня и не ми се налагало да пия добавки, което може би ви води на мисълта, че не разбирам нищо от тях.
Моля ви, ако можете да ми препоръчате аминокиселини или нещо, което да ме енергизира и подготви за тренировка рано сутрин.
П.С.: За тези, които ще кажат “просто пии кафе”, пия кафе, но само се събуждам от него, но нямам никакви сила и енергия от него( поне аз)

Слагай в кафето повече захар и ще имаш енергия или яж нещо сладко. Сокчето от аминокиселини не дава енергия, а енергия дава захарта в него и би бил лоша инвестиция за тази твоя цел.

Мнението беше редактирано от Стойко Колев на 10.06.18 08:32.

Bart Simpson

10.06.18
11:21
#2

Вероятно имаш нужда да посвикнеш.
Аз тренирам сутрин винаги около час след ставяне от сън и винаги на абсолютно празен стомах.
Дори вода за първи път пия след загрявката. Ако проблема е самото ставане и замъкване в залата, за това не знам как да ти помогна, но ако в залата не ти се получава добре опитай да загряваш малко повече и малко по- динамично. Аз след моята загрявка вече съм потен и от там нататък е лесно.
Късмет.

10.06.18
12:13
#3

Пий повече вода. Преди и по време на тренировката. На мен тя ми дава много енергия.
И гледай да си с гликогенни запаси - т.е. да си си изял достатъчното количество въглехидрати предния ден и да няма нужда от хранене преди тренировка.

Мнението беше редактирано от Petya на 10.06.18 12:14.

10.06.18
13:47
#4

Колко пъти седмично тренираш? Може би не си напълно възстановен от предишната тренировка и претренираш. И тогава е добре да си дадеш кратка почивка или разредиш тренировките.

10.06.18
16:03
#5

Да, забравих да спомена. Тренирам 5 пъти в седмицата, от понеделник до петък. Възможен и вариантът да претрениран, но това с липсата на енергия ми се случва от както започнах да тренирам сутрин, а си тренирам по същата програма и преди нямах този проблем.

Мнението беше редактирано от Besensum Besensun на 10.06.18 16:04.

Може би ти трябва време за адаптация.
Колко тренировки си направил по новия график?

10.06.18
22:42
#7

10-на

Макар организмът и тялото да се адаптират с времето и производителността между сутрешни и следобедни/вечерни тренировки да не се различава много-много, някои хора просто не могат да тренират качествено сутрин.

Добавки няма да ти помогнат в случая. Конска доза кафе/кофеин е най-доброто, на което можеш да разчиташ.

Също, обърни внимание на това дали сънят ти е достатъчен и като времетраене (поне 7 часа на вечер) и като качество. Ако се е наложило да промениш графика си на спане покрай изместването на тренировките, е възможно да има някаква дупка там.

Ако тренировките са супер рано и нямаш време да ядеш, макар съвсем да не е задължително да тренираш нахранен, опитай да го направиш, за да видиш дали така няма да ти е по-добре. 1-2 банана и 2 яйца около час преди тренировката, примерно.

Виж също дали си правил някакви промени и по самите тренировки или в храненето за деня като цяло.

Дай си още малко време, направи още 10-20 тренировки сутрин и ако положението не се подобрява и не се адаптираш, ще трябва да помислиш за начин да изместиш тренировките по друго време, ако държиш да можеш да тренираш оптимално.

11.06.18
10:02
#9

Ок, много ви благодаря! Ще пробвам да се храня повечко сутрин, преди тренировка и да спя повече часове.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1