Хранителен режим за топене на коремни мазнини

Мнения и забележки към хранителния
режим?
Първи ден:

Закуска – плодове по избор (задължително се изключват банан и грозде).

Обяд – постно месо като пиле, риба, телешко (сварени или печени) + салата от домати, краставици, зеле, моркови.

Вечеря – същото меню като обедното, но количеството трябва да бъде наполовина.

През този ден можете да ядете също яйца, мляко, сирене, кашкавал или извара. Като вечерята трябва да е задължително преди 20:00ч.

Втори ден:

Закуска - плодове по избор (задължително се изключват банан и грозде).

Обяд – предимно варива, като боб чорба, леща яхния, грахова супа, ориз, царевица или бобови кълнове.

Вечеря - същото меню като обедното, но количеството трябва да бъде наполовина.

Трети ден:

Закуска - плодове по избор (задължително се изключват банан и грозде).

Обяд – тестени изделия, като макарони и спагети, гарнирани с доматен или гъбен сос.

Вечеря – сладкарски изделия, като парче торта, шоколад и други.

Четвърти ден:

През целият ден всички хранения са от плодове, като към тях прибавяте сурови ядки около 200гр. (за целия ден).

Комбинирайте тази диета с подходящи упражнения за стягане на корема и ефекта, който ще постигнете, ще е поразителен.

Много забележки има, но първо да уточним дали питаш за себе си?
Ако да, то добави повече лична информация. 🙂

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1