Не качвам килограми

23.06.18
16:01

Здравейте! В момента съм 60 кг, 182 см. висок на 16 години. Тренирам от близо 2 години като от 3-4 месеца започнах да се храня и тренирам по-правилно със съвети прочетени по много форуми! Та преди 2 години бях още по-зле дори и от сега (50 кг, 175 см висок). От около месец и половина спазвам хранителен режим, тренирам 5 пъти в седмицата на лостове.
От тогава не съм мръднал; +,- 1 кг, средно 60 кг. Хранителния режим, който спазвам от месец и половина  е следния. Започвам със закуска - пилешко филе (100гр) с  домати (150гр)  и 2-3 филии бял хляб (60-70гр). След около 2 часа пия шейк с мляко (200мл) и гейнър (около 100гр - 67гр въглехидрат, 22гр протеин, 3,5гр  мазнини). На обяд - яйца на омлет (200гр) с краве сирене (около 50гр). След обед - кисело мляко 2% (500гр) и 1 банан. 1 час преди тренировка -пилешко филе (100гр) и ориз(около 75гр). След тренировка - шейк с мляко (300мл), банан, сусамов тахан (около 25гр), овесени ядки (около 50гр), мед (около 50гр). Вечеря - кус-кус/спагети (около 75гр) с краве сирене (около 50гр). Средно излиза 3150 калории - 96гр мазнини, 177гр протеин, 353гр въглехидрат. В началото бях почнал с 2750 калории, не мръднах цяла седмица 3000 калории, отново не мръднах. От месец спазвам горе посочения режим и пак нищо не става. Опитах да вдигна още  калории, но не мога да изям цялата храна и ми е много тежко през останалото време, просто това ми е макс, предполагам. Храня се така 7 дни в седмицата. Някакви съвети относно режима и добър  ли е (понеже сам си го изготвих), и какво да направя за да имам резултати. Благодаря предварително!

Темата беше редактирана от 50's на 23.06.18 17:33.

23.06.18
18:23
#1

На тия години е нормално да не качваш на 3100 калории.
Трябват ти храни, които да не са обемни, но с повечко калории. Ядки, тахани, кашкавали, гранола и тн. И примерно вместо нормални оризовки, взимай шоколадови.

Между другото, когато се храним, голяма част от глада е на психологическа основа. Виж 1-2 хранения да са ти на крак, просто не сядай докато ядеш. Тенденцията е да се изяжда много повече храна, отколкото като си седнал.

23.06.18
18:58
#2

За момента нямам възможността да приемам ядки или каквито и да е твърди работи, понеже нося ортодонтски апарат. Но това за храненията на крак ще го пробвам. Мерси!

23.06.18
20:05
#3

Разкарай гфейнъра, не си правиш услуга на панкреаса, нито на организма като цяло  с толкова много захар.
Опитай смутита ,шейкове и някакви кашички , в които слагаш квасена сметана, тахан, различни масла и пр. Тоест таханът да е поне стотина грама, с 25 само цапаш лъжицата 🙂 Сметаната дава ситост и калории, пробвай една кофичка на ден 300-400 гр. - дали със сладко или със солено, ти си реши. Сиренето и кашкавал да с апоне 150-200 гр. на ден а не 50. Ти не си 40 кг ученичка. Повече яйца, като са бъркани с масло, ставам леки и пухкави и не се усещат дори десетина. Да, слагай краве масло щедро 🙂

Мнението беше редактирано от Queen Cobra на 23.06.18 20:09.

23.06.18
20:34
#4

казано от Queen Cobra на 23.06.18, 20:05:

Разкарай гфейнъра, не си правиш услуга на панкреаса, нито на организма като цяло  с толкова много захар.
Опитай смутита ,шейкове и някакви кашички , в които слагаш квасена сметана, тахан, различни масла и пр. Тоест таханът да е поне стотина грама, с 25 само цапаш лъжицата 🙂 Сметаната дава ситост и калории, пробвай една кофичка на ден 300-400 гр. - дали със сладко или със солено, ти си реши. Сиренето и кашкавал да с апоне 150-200 гр. на ден а не 50. Ти не си 40 кг ученичка. Повече яйца, като са бъркани с масло, ставам леки и пухкави и не се усещат дори десетина. Да, слагай краве масло щедро 🙂

От  тези 67гр в гейнъра  само 5гр са захари, за което мисля, че не е зле, обаче след като свърши ще го заменя със суроватъчен протеин, най-вероятно. За тахана 100гр ще ми дойдат много няма да мога да довърша последното хранене, пробвал съм с 50гр и после трябва да стоя до късно за да си довърша последното хранене и да съм с нужните калории. Същото ще е и с квасената сметана,  но може да я опитам. Това за яйцата със сигурност ще го пробвам. Мерси!

казано от VK55 на 23.06.18, 16:01:

Средно излиза 3150 калории - 96гр мазнини, 177гр протеин, 353гр въглехидрат.

  96 x 9 = 864
117 x 4 = 708
353 x 4 = 1412
——-
Общо:  2984

23.06.18
21:22
#6

казано от Любомир Георгиев на 23.06.18, 20:38:

казано от VK55 на 23.06.18, 16:01:

Средно излиза 3150 калории - 96гр мазнини, 177гр протеин, 353гр въглехидрат.

  96 x 9 = 864
117 x 4 = 708
353 x 4 = 1412
——-
Общо:  2984

Нещо съм сбъркал с пресмятанията, но дори и така да е повече от тези калории не мога да приема, няма къде да добавя  още едно хранене или да увелича грамажите, понеже съм го правил и ми е тежко през цялото време. 🙂

Мнението беше редактирано от 50's на 23.06.18 21:22.

23.06.18
21:35
#7

казано от VK55 на 23.06.18, 16:01:

Здравейте! В момента съм 60 кг, 182 см. висок на 16 години....тренирам 5 пъти в седмицата на лостове.
От тогава не съм мръднал; +,- 1 кг, средно 60 кг.

Щом тренираш на лостове, изобщо не се чуди защо си слаба щека. 😄 Просто във въпроса ти се съдържа и отговора. Колко може да тежи един лостаджия, хахаха?

Разкарай добавките, намали храненията до 2-3 на ден, започни да ядеш мазна мръвка и започни да тренираш здраво. Не си написал как тренираш, но виждам какви ги вършат хората по лостовете и е крайно недостатъчно.

23.06.18
21:40
#9

казано от Миро на 23.06.18, 21:35:

казано от VK55 на 23.06.18, 16:01:

Здравейте! В момента съм 60 кг, 182 см. висок на 16 години....тренирам 5 пъти в седмицата на лостове.
От тогава не съм мръднал; +,- 1 кг, средно 60 кг.

Щом тренираш на лостове, изобщо не се чуди защо си слаба щека. 😄 Просто във въпроса ти се съдържа и отговора. Колко може да тежи един лостаджия, хахаха?

Да, и други хора са ми казвали от лостове съм нямал да кача килограми! Но си мислех, че храната е по-важна от това дали ще ходя на зала или лостове... Доста демотивиращо!

23.06.18
21:49
#10

казано от Сгазен Помияр на 23.06.18, 21:39:

Разкарай добавките, намали храненията до 2-3 на ден, започни да ядеш мазна мръвка и започни да тренираш здраво. Не си написал как тренираш, но виждам какви ги вършат хората по лостовете и е крайно недостатъчно.

Една и съща тренировка за всеки ден като се опитвам да качвам всяка седмица поне с 1 бройка.
1. Силови 2 x max
2. Лицеви опори 4 x 10
3. Набиранки (надхват) 4 x 8
4. Предни кофи 4 x 8
5. Набиранки (подхват) 4 x 8
6. Кофи 4 х 8
7. Повдигане на крака от лост, докато вися (изпънати) 4 х 12
8. L-sit Hold 4 x max

Мнението беше редактирано от 50's на 23.06.18 21:50.

23.06.18
21:53
#11

казано от Bar Beast на 23.06.18, 21:40:

Но си мислех, че храната е по-важна от това дали ще ходя на зала или лостове... Доста демотивиращо!

Двете неща са еднакво важни. Но ще ти дам един пример. Ако по цял ден се излежаваш и ядеш много храна, най-вероятно дори да качиш килограми, те ще бъдат само от натрупани мазнини в тялото.
Не знам колко интензивно тренираш на лостовете, но в залата се използват значителни тежести. От които се получава мускулна хипертрофия. Ако тренираш достатъчно сериозно във фитнеса, просто няма как да не увеличиш теглото си. Просто ще натрупаш мускулна маса и то по най-бързия начин. За което по други варианти ще ти трябват месеци и години.
Тъй че при по-слаби хора много често добрата тренировка във фитнеса е дори по-важна от самото хранене.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1