Тренировъчна програма бутащи - дърпащи

Здравейте, отново съм аз Антоан.

След предишната ми тема за промяна на тренировъчната ми програма искам да попитам още нещо.

Седмичен сплит с дни само с дърпащи и дни само с бутащи упражнения, как действа откъм сила, маса и възтановяване!?

Идеята ми е с 6 тренировъчни дни от Понеделник до Събота като започваме с бутащи в Понеделник, дърпащи във Вторник и така ги редуваме, като наблягаме само на базови упражения и в 1 ден правим по 5 упражения. Основните упражнения на които аз бих наблегнал са клек, лег, тяга, набирания, кофички, раменни преси, гребане, лег преси, френско, бицепсово сгъване с щанга и корем в края на всяка тренировка.

Очаквам вашите мнения, поздрави!

Темата беше редактирана от Антоан Чалъков на 29.06.18 00:09.

29.06.18
10:14
#1

Самият сплит бутащи-дърпащи не действа никак, действаш ти - ядеш, спиш и съобразяваш протоколи и обем според това. При 6 тренировки седмично, които са разпределени 3 на 3, ще е добре да бягаш от голям обем и откази, както и ще е добре да търсиш разнообразие в протоколите периодично - през седмица, две или месец.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1