Диета и хранителен, а не мога да сваля тегло

Здравейте, от 2 седмици се опитвам да сваля тегло с диета и тренировки и не се получава.
на 30г. в началото тежах 89кг.
Права двуразови тренировки - около обяд във фитнеса кръгови тренировки, предимно с многоставни базови упражнения и вечер кросове или каране на колело. Диетата съм си я съставял сам, затова мисля че ако има причина да не свалям е точно в нея.
Закуска
Овес 50гр
Кис. мляко 2 0гр
Мед 10гр
Варено яйце цяло 1бр.
Само белтък 2бр

Втора закуска
Шейк с протеин и мляко 250мл 1.5%

Обяд
Ориз варен 100гр
Филе пилешко печено 100гр
Зелена салата
Маслини 40гр

около 15:00ч.
Бадеми печени 30гр с кафе
около 18:00ч.
Шейк с протеин и вода

Вечеря
Филе пилешко 150гр
Зелена салата
Маслини 40гр
Пия доволно количество вода на ден

Проблема е, че 2-3 дни свалям по 400-500гр на ден и на четвъртия ден съм върнал 2 кг нагоре... правих зареждащ ден на 5 от диетата с повече въглехидрат и след 2 дни отново тръгнах надолу 2-3 дни стигах 86.6кг вчера и днес отново се меря точно 88кг. Какъв може да е проблема, в крайна сметка явно нещата се свеждат до хранителния режим, но как може да работи за няколко дни и след това да ме връща в начално положение почти ?

08.07.18
17:02
#1

Здравей, нека по-запознатите се изкажат, но моето мнение е:
- храната ти е малко, психологически си на диета и физически гладуваш. Аз като жена бих гладувала с тази храна.
- зарвждащ ден на 5 или 20 ден ми се струва неразумно. Явно е натъпкване, а не контролирано зареждане с +300 кал напр.
- Тренировките трябва да са ти най-много през ден, не всеки ден и по 2….
- В общи линии ти ако свалиш за 2 месеца “диети” 10 кг съм напълно сигурна, че до 6 месеца ще ги върнеш. Не бъди на диета, а на дългосрочен разумен калориен дефицит - сметни колко е при теб, може би поне 50-70% над сегашното, но за доста време напред.

Bart Simpson

08.07.18
17:13
#2

Цели, две седмици??????
Как издържаш?

Това съм пропуснал, те не са всеки ден, по-скоро 4 пъти седмично. Дефицита е около 25% зареждащия ден не е натъпкване в никакъв случай, а повече ориз, овес и плодове. С две думи храната е малко?

08.07.18
21:33
#4

Храната е малко, да. Дефицитът не трябва да е повече от 20%.
Смятал ли си си калориите?

Може да греша, но нека някой да ме поправи.

Тъй като не си написал, колко си висок аз го сметнах на 1,80 см.

За да си в дефицит, трябва да приемаш по 2100 калории

Мнението беше редактирано от Георги Петков на 08.07.18 22:36.

09.07.18
00:03
#6

казано от Мирослав Борисов на 08.07.18, 14:22:

Здравейте, от 2 седмици се опитвам да сваля тегло с диета и тренировки и не се получава.
...... Какъв може да е проблема, в крайна сметка явно нещата се свеждат до хранителния режим, но как може да работи за няколко дни и след това да ме връща в начално положение почти ?

Свалил си 1 кг., за две седмици, което е нормално темпо. Тия дневни колебания в теглото са напълно нормални, и не трябва да те притесняват. Напълно е възможно след два дни да си кило надолу.

казано от Мирослав Борисов на 08.07.18, 18:53:

С две думи храната е малко?

Ако ти е малко, ще сваляш по-бързо, а не по-бавно.
Две седмици са малко време, за да си правиш изводи дали режима действа. Дай му поне месец.

Мнението беше редактирано от Петко К на 09.07.18 00:09.

Калкулаторите ги изкарват с известни разлики, но 20 и малко % дефицит в най лошия случай е около 2100 калл при броя тренировки на седмица и вида им...  Вдигнах храната посмедната седмица на 2100-2150 и продължава да клати теглото между 86.6 и 87.7 след 3 седмица. Опитвам с НВД, като съм оставил дори повече въгл от прокакламирания 1гр за тегло... около 100гр въглехидрат, около 160 гр протеин и останалото са мазнини до 2100кал. Въгл. е сутрин и на обяд само, но въпреки това няма желания ефект. Работя и нощни смени след които съм задължително нагоре, вероятно липсата на сън е проблем.

Мнението беше редактирано от Мирослав Борисов на 12.07.18 12:09.

12.07.18
12:30
#8

Ако не сваляш, значи не си в дефицит. Но ти очакваш за 2 седмици да станеш като манекен или поне да ти личи, което няма как да се случи. Свалил си 1 кило, което само като отидеш до тоалетната и може да станат 2 кила 🙂 Или като се напиеш с вода и да изчезне това свалено кило. Нищо не е 1-2 кила да ти варира теглото ежедневно. Дай си още поне 2 седмици време преди да решиш дали на 2100 сваляш и дали темповете с които сваляш ти харесват.

А и изобщо кантара не е най- показателната мярка. Мери се с шивашкия метър - бедро, задник, корем, талия - каквото се сетиш и си записвай. Но пак опираме до краткия срок, дай си повече време. Или пък за още по- добра картинка, купи си калипер и си щипи подкожните мазнини - нали тях искаш да махнеш, а не просто да влезеш в едисиколко килограма категория? Свалянето на килограми не е линеен процес, някои седмици ще сваляш с по половин или едно кило, някой път ще имаш седмици наред без да мръдне скапания кантар... После изведнъж 2-3-4 долу ще покаже. Така е.

А, и още нещо важно - настрой се че това ще ти е начина на живот и хранене за години и години. Ти за две седмици като не виждаш резултатите които ти се иска и се притесни и отчая... Нали не мислиш да свалиш 5-10 кила за 5-6 месеца и после да скъсаш синджира и да се върнеш към хранителните си навици от преди? Защото резултата ще е като “от преди”.

Зареди се с търпение и воля.

Успех от мен.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1