Гръцка силова прогресия

12.07.18
19:09

Здравейте. Казвам се Стелиус на 30г от 15 тренирам класическа борба, правя силова тренировка Понеделник/Четвъртък, през другите дни се боря, вече не официално, просто е хоби. От към физика съмю
Височина:180
Кг:97
Бицепс - 40
Врат - 42
Бедра 70см
Прасец 41см
Плочки(само след борбата) : )
От към Фитнес любимата ми схема е Тежко без да се брой
Понеделник и Четвъртък
1.Пълен клек (бос) 4 серии 70/80/100/150кг
2.С.Тяга  4 серии 70/90/140/160кг
3.Кофички/Лицеви с тежест 4 серии  до отказ
Никога не броя повторения, те винаги варират от 2 до 10 сигурно, не мога да се концентрирам правилно и да дам цялата си сила, ако мисля дали съм направил 1-2-3-4 повторения.

Темата беше редактирана от Stilius Stefanakis на 12.07.18 19:09.

13.07.18
15:04
#1

Все пак броенето на повторения ще ти помогне адекватно да следиш прогреса , както и да планираш , ако търсиш прогрес де.
    Интересува ме да попитам за времето , в което си се занимавал активно с борба , дали си правил някакви упражнения за врат , защото съм чул че силата във врата е силно застъпена при този вид спорт?
    Бай дъ уей , Честит ти Дневник!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1