Понижаване на калории?

Здравейте, и преди съм писал на тази тема затова няма да влизам в подробности.Нов съм в фитнес средите и както и в другата тема се разбра качих мускулна маса, но не мога да сваля подкожните мазнини.Калориите си следя доста стриктно като още от предният ден знам какво ще ям днес и ми е измислено за да не се занимавам на момента.Приемам 2000-2100 кцла, но не свалям.Разбрах, че защото от скоро тренирам се получава този “феномен”, но все пак вече 3-4 месеца се мъча.Да изчистих малко, но става адски бавно и леко ме демотивира.Въпроса ми е трябва ли да сваля още калориите ако виждам, че няма желания успех или става АДСКИ бавно.
Поздрави на всички 🙂

16.07.18
09:41
#1

Трябва да се мериш с метър или още по- добре с калипер за да следиш какво реално се случва с мазнините. Кантара показва само едно тегло, което може да е от вода, от мускули, от стомашно съдържимо и т.н.

Не знам колко килограма си и колко тренираш, но 2000+ Ккал не е малко храна за да очакваш да се стопиш за 3-4 месеца. Ако предположа че си в 20% дефицит колкото обикновено препоръчват, това са ти 400 Ккал дефицит на ден което прави прогноза да отслабваш по килограм на две-три седмици. Ако не си свалил за тези 3-4 месеца поне 4-5-6 кила, значи някъде бъркаш. Дали са сметките, или писането на храната или на тренировките - не мога да кажа. За пример ти давам един френд дето си смята калориите отскоро ми звъни и вика: абе 800 Ккал изгорени за 45 минути колело не са ли много? Викам: “Адски много са”. А той: еми толкова ми ги показва. То не че е невъзможно, ама аз го знам на какво фитнес ниво е и че не може да кара така че да гори 800 Ккал за 45 минути. Един друг пък вика: “Ядох баничка, писах си 100 грама” Как 100 грама, баничката е 160 грама поне. При теб може да не е точно така, но разбираш идеята ми.

Принципа е доста простичък. Ако не сваляш, или не сваляш с темповете, с които ти се иска - увеличаваш дефицита. Дали ще ядеш по- малко или ще тренираш повече или и двете, важното е дефицита да е по- голям.

На 17 съм 69 килограма,1,82,15-16% подкожни мазнини.Интересното е, че не съм много килограми дори бих казал, че може и повече просто съм омазнен от към Долна част на корема и паласки.Тренирам 5 дена седмично със свободни тежести кардио правя рядко.Спя по 8-9 часа храня се добре, но нещо не се получава имам кантар и следя калориите по грамажи.Ще пробвам да намаля малко калориите.
Поздрави!

Мнението беше редактирано от Божидар Бояджиев на 16.07.18 17:12.

16.07.18
21:53
#3

Хммм.. то по-скоро май трябва да се хванеш да качиш малко, не да се мъчиш да сваляш на тея килограми и сантиметри.

Да трябва, но долната част на корема и паласките стоят изпъкнали и това ме дразни докато горната част се вижда преса. И стой много странно.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1