Програма за отслабване

19.07.18
11:43

Здравейте, занимавам се с лека атлетика, но сега лятото започнах фитнес с цел  отслабване / бедра, дупе/ . Почти на 18 съм и тежа 53кг, 160см висока. Ходя по 5-6 пъти в седмицата и правя предимно кардио и крака. Бихте ли ми препоръчали какви упражнения да правя, да отслабна в тези части , понеже само там остана да поизчистя малко ?

Ами, прпоръчително е да правиш повечко клек и  hip thrust. Също така напади. Между другото, прави повече спринтове като си на пистата и няма да има нужда да отслабваш, а за да не се измъчваш с диети и тежки трен само, за да поддържа дадено тегло ти препоръчвам да прочетеш за IIFYM. Късмет! 🙂

20.07.18
00:24
#2

Здравей. Точно в определени части няма как да чистиш, от всяка една част на тялото чистиш едновременно. Както казаха клекове, напади. Тичай по пистата на стадиона, може да изкачваш стълби. Но трябва и да обърнеш внимание върху храната, която приемаш. Да се ограничаваш до степен, че да стоиш гладна е напълно излишно, поне според мен. Естествено, не трябва да пиеш газирано или поне да го намалиш, със сладкото също, сложи си летва на 20-30 грама и то нека да е черен шоколад, а не вафли или бял шоколад, или други глупости. Избягвай да спиш по-малко от 6, че даже и 8 часа сън. Може да си записваш постиженията някъде (може даже да си направиш дневник тук, във форума, ако смяташ да се занимаваш наистина сериозно в бъдеще) и с всеки един ден да се мотивираш все повече и повече. Късмет!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1