Високо мазнинно - ниско въглихидратно хранене?

22.07.18
01:26

Здравейте! За последно съм влизал в сайта преди 3-4 годинки 🙂 Доста се е развил и променил. Преди като бях студент и имах време да тренирам влизах и четях, но със започването на работа и липсата на време спряха и тренировки и всичко. Резултата - 110кг., корем и заседнал начин на живот (работа на бюро). Преди месец и половина си казах, че това трябва да спре и на шега започнах да се храня по горе споменатия начин на хранене за да видя дали ще има ефект. Спрях всякакви тестени храни, газирано, сладко и всякакви преработени храни. Менюто ми е предимно от мазни меса, риби и зеленчуци, сурови ядки и боровинки, малини и къпини. Ако ми се дохапва сладко ям шоколад със съдържание на 85% какао и то по 1-2 парченца на ден. Правя две хранения - към 12 и към 7. В началото си мислих, че е невъзможно но странно за мен не изпитвах глад. Започнах да пия вода, в началото се насилвах но в момента без проблем пия 3-4 литра на ден. До момента съм правил и 2 пъти така наречените фастинги(дни в който организма се чисти) 24 часа само на вода. От скоро започнах и да тичам за да имам въздух и за тонус. Резултата за почти два месеца с няколко прегрешения е -10кг. широки дрехи, 3 дупки на колана и се чувствам много по жизнен и бодър. Планувам след месец да започна и тренировките отново и за целта ще се радвам ако споделите някоя програма. Желанието ми е просто да стегна мускулите защото не съм много по силовите тренировки. Имам 2 възможности да тренирам: сутрин рано преди работа което би давало страхотен старт на деня ми, но ще видя как е с времето или вечер след работа. Относно тренировката вечер как би било по-добре? Хранене преди тренировка или хранене след тренировка? Мислите ли, че при този начин на хранене бих имал липса на сила или изтощеност при силовите тренировки?

Здравей и поздравления за постигнатото дотук!

Колкото до въпроса ти - по кое време вечер смяташ да тренираш и евентуално, ако има хранене преди тренировка, колко часа преди нея ще бъде?

25.07.18
00:05
#2

Здравей, обмислям да бъде вечеря към 6-7, а тренировката половин-един час след хапването или да го завъртя, тренировката към 5-6ч. а хапването след нея. Също след тренировка хубаво ли е да се хапва нещо леко?

Мнението беше редактирано от Emil Ivanov на 25.07.18 00:06.

Паловин-един час прези тренировка е недостатъчно време за вечерята. Тренирай и вечеряй след това.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1