Да качвам или свалям?

26.07.18
18:49

Добър ден читатели, пред тази дилема съм.

Ще ви кажа текущите си мерки
164см,25г. 64.5кг.

Допреди три години, аз бях много дебел, 84-88кг, след солидна диета бях паднал до 57кг, но все пак бях skinny fat. Захванах се с фитнес през 2016та, но гадже мадже, работа де факто имам само няколко месеца реални във фитнеса, имам лек прогрес, ще прикача снимка.

Обаче тялото ми все още е зле, не съм спазвал хранителен режим или тренировъчен такъв, затова може би е време да си изготвя.

Имам и широк таз, обиколка около 95см, затова бях наблегнал на горната част, и избягвах долната за да не стане по-грозно, но днес се огледах добре, имам все още много мазнини по ханш и бедра, особено ханша.
Паласките отделно, както ще се види от снимката, става като арка.

Определено имаш за сваляне, но при положение, че имаш едва няколко месеца стаж във фитнеса, при това не е сигурно колко читави са били и те, на този етап не е добра идея да мислиш за качване, сваляне и други подобни.

Поне в следващите 6-12 месеца трябва да имаш приоритет да си изградиш добри тренировъчен и хранителен план, които да следваш постоянно и редовно. Да се храниш с качествена храна, да си набавяш достатъчно протеин и да следваш добре структуриран тренировъчен план е напълно достатъчно.

Като при всеки друг начинаещ, ще забележиш много добра положителна промяна в телесната ти композиция и визията, която ще се случи сякаш от само себе си.

След като мине този начален период, може да помислиш малко повече за накланяне на везните в една или друга посока.

Благодаря за отговора.

Аз съм в процес да си изготвям и двете, но се консултирах на други места и викат да cut-вам, но тренирайки. Защото recomp метода макар и да бил действал, не е толкова ефективен.

Понеже от поста Ви разбирам, че става въпрос за recomp?

Точно за такива бодибилдинг тъпотии смятам, че въобще не трябва да мислиш в началото. Ще кътнеш предостатъчно и без изрично да си налагаш да си в калориен дефицит. Рекомпът през първите месеци е по-силен от всякога.

Както и да подходиш - няма да сбъркаш. В случая няма правилно или грешно, има лични предпочитания и цели. Ако искаш да изчистиш по-бързо, но за сметка на това да трупаш мускулна маса с по-бавни темпове - организирай храненето към калориен дефицит и кътвай. Ако искаш да се възползваш от предимството на начинаещ и да трупаш мускулна маса възможно най-бързо - не се лишавай от храна (но и не преяждай умишлено) и благодарение на стажа ти на начинаещ, заедно с това ще изчистиш и доста излишни телесни мазнини, макар и малко по-малко, отколкото в първия случай.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1