Редуциране на мускулна маса в краката

31.07.18
11:16

Здравейте! Момиче на 15г. съм. Тежа 62кг к съм висока 164см. Тренирам от 9
Месеца и свалих 10 кг., но основно от Горна част. В долната част бедрата ми бяха доста едри, но мазни, вече
Са мускулести. До някъде е ген, защото баща ми е доста едър, но не е невъзможно. Храня се в калориен дефицит. Бих ви помолила за съвети какво трябва да направя в моя случай?Благодаря предварително😊
Прикачвам снимка, за няма някой, който да каже “объркала си мускулите с мазнини”.

31.07.18
11:34
#1

Объркала си- това са мазнини.
Не смятам, че са много, нито трябва да те притесняват. Старай се към пълноценно хранене, движение и хубав сън. Ако продължиш с калорийния дефицит отслабването ще продължи поетапно и към бедрата, но ще е нужно повече време.

31.07.18
11:38
#2

Добре, благодаря, но трябва ли да намаля протеина или да спра да тренирам крака?

Нито едно от двете. 🙂

31.07.18
16:52
#4

казано от Monika Hristova на 31.07.18, 11:16:

Здравейте! Момиче на 15г. съм. Тежа 62кг к съм висока 164см. Тренирам от 9
Месеца и свалих 10 кг., но основно от Горна част. В долната част бедрата ми бяха доста едри, но мазни, вече
Са мускулести. До някъде е ген, защото баща ми е доста едър, но не е невъзможно. Храня се в калориен дефицит. Бих ви помолила за съвети какво трябва да направя в моя случай?Благодаря предварително
Прикачвам снимка, за няма някой, който да каже “объркала си мускулите с мазнини”.

Съобразено с ръст и тегло , както и възрастта ти , формата ти е отлична.Виждам че тренираш от скоро и може да се каже , че при теб има силно застъпен генетичен фактор , който ще ти помогне много занапред , ако си сериозна в тренировките.Краката ти не изглеждат тлъсти...съвсем здравословно ниво на мазнини имаш.Личи се и мускулно изграждане , както цялостно по бедро , така и на прасец.Всичко е наред при теб , затова не залитай в крайности , дори и в храненето.Продължавай да тренираш долната част на тялото с акцент пред горна , защото е ясно видимо  че имаш сравнително широк раменен пояс за жена и евентуално наблягане на горна част , може след години да се отрази негативно на цялостния ти естетически женски изглед.

Orlin Asenov

29.09.18
16:09
#5

Ген да. Не се притеснявай. Тренирай си, храни се правилно. Структурата не можеш да я промениш. Можеш да увеличиш мускулната маса и да се оформиш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1