Упражнения за височина

Здравейте на всички съфорумници. Казвам се Димитър и съм на 27 години. Към 25 миналия месец реших да започна да тренирам от 1ви август с цел да кача малко маса, оформя тялото си и по възможност да вдигна някой друг сантиметър височина (174см съм, а искам да съм към 176-178). Четох, че за вдигане на височина са необходими Калции, Фосфор и витамин Д. Добре би било да приемам 1000мл/д калции и фосфор и витамин Д 1500-2000ME/д. Четох също, че трябва да тренирам предимно на лост с висящи упражнения (надявам се това да е правилната дума).
Какви храни мога да приемам съдържащи повече калции и фосфор? Някакъв хранителен режим да ми предложите съдържащ предимно тези два елемента? Но до колкото четох не трябва да прекалявам, защото се неутрализирали един друг.

ПС: Надявам се темата да е в правилния раздел, а ако не е моля да я преместите. Благодаря!

На 27-годишна възраст имаш надежди, че ще пораснеш на височина?
Наистина ли?

03.08.18
10:05
#2

Аз друго искам да порасне...на 44 има ли шанс?

казано от Кольо Пияндето на 03.08.18, 09:24:

На 27-годишна възраст имаш надежди, че ще пораснеш на височина?
Наистина ли?

Ако не смятате да отговаряте по конкретните въпроси, а да се заяждате си търсете друга тема. Благодаря 🙂

03.08.18
16:11
#4

Конкретно ти отговарям - никакъв шанс няма да дръпнеш на височина. Не си губи времето с глупости.

казано от Димитър Атанасов на 03.08.18, 15:52:

Ако не смятате да отговаряте по конкретните въпроси, а да се заяждате си търсете друга тема. Благодаря 🙂

За какво заяждане става въпрос?
Не се заяждам, а искрено се учудвам.

Човек на тази възраст би следвало да знае как стоят нещата с растежа на височина (така си мисля аз поне). Аз лично нямам отговор на конкретните въпроси, тъй като не виждам нито един вариант да очакваш растеж на височина от тук нататък, независимо от това как се храниш и/или как тренираш.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 03.08.18 16:15.

казано от Кольо Пияндето на 03.08.18, 16:12:

Човек на тази възраст би следвало да знае как стоят нещата с растежа на височина (така си мисля аз поне). Аз лично нямам отговор на конкретните въпроси, тъй като не виждам нито един вариант да очакваш растеж на височина от тук нататък, независимо от това как се храниш и/или как тренираш.

казано от Петко К на 03.08.18, 16:11:

Конкретно ти отговарям - никакъв шанс няма да дръпнеш на височина. Не си губи времето с глупости.

Добре, разбрах скептичното ви мислене по въпроса с височината. Със сигурност има и логичен отговор на мнението ви, което съм го учил в часовете по биология.
Но не ми е само това въпроса. Имам и други въпроси за режим на хранене и храни, които да ям.

казано от Димитър Атанасов на 03.08.18, 16:15:

Но не ми е само това въпроса. Имам и други въпроси за режим на хранене и храни, които да ям.

Давай ги, ще се опитаме да бъдем полезни.

казано от Кольо Пияндето на 03.08.18, 16:18:

Давай ги, ще се опитаме да бъдем полезни.

казано от Димитър Атанасов на 03.08.18, 09:15:

Някакъв хранителен режим да ми предложите съдържащ предимно тези два елемента? Но до колкото четох не трябва да прекалявам, защото се неутрализирали един друг.

Двата елемента са Калций и Фосфор

03.08.18
16:56
#9

казано от Димитър Атанасов на 03.08.18, 16:47:

казано от Кольо Пияндето на 03.08.18, 16:18:

Давай ги, ще се опитаме да бъдем полезни.

казано от Димитър Атанасов на 03.08.18, 09:15:

Някакъв хранителен режим да ми предложите съдържащ предимно тези два елемента? Но до колкото четох не трябва да прекалявам, защото се неутрализирали един друг.

Двата елемента са Калций и Фосфор

Фосфорът е прекрасна добавка! Препоръчвам най-вече червения фосфор - няма равен! В краен случай и белият ще ти свърши работа.

Няма как тези два минерала и витамин D да стартират отново процесите, които ти се иска... но явно ще се наложи да загубиш някакво време в надежди.

Богати на калций са чиа, сусам, бадеми, мляко и млечни продукти, бобови храни. Богати на фосфор са месо (птиче, свинско, включително субпродукти), семена от слънчоглед и тиква, ядки, житни и бобови храни.

В най-общ план е по-разумно да оптимизираш приема на магнезий вместо да се занимаваш с този на калций и фосфор.

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 03.08.18 17:10.

казано от Boby_ на 03.08.18, 16:56:

Фосфорът е прекрасна добавка! Препоръчвам най-вече червения фосфор - няма равен! В краен случай и белият ще ти свърши работа.

След тези снимки се отказах от фосфора.

казано от Кольо Пияндето на 03.08.18, 17:06:

В най-общ план е по-разумно да оптимизираш приема на магнезий вместо да се занимаваш с този на калций и фосфор.

Добре, ами храни богати на магнезий и какво количество е препоръчително на ден?

03.08.18
21:55
#12

Мисля ,че тричане ще помогне...

Мнението беше редактирано от Stefan Raychev на 03.08.18 21:55.

04.08.18
03:44
#13

На младини Шварценегер е отделил доста време точно на този въпрос , както и на въпроса със разширяването на гръдния кош.Официално тези двете неща са невъзможни след окончателния завършек на развитие на скелета.Но това че костите са приключили развитието си не е задължително да означава , че само те имат определящо значение за ръста.Друго важно да се отбележи за твоето терзание е , че идеите ти да повлияеш на ръста са напълно безполезни , а и вредни.Пък и ти с тези няколко см  , скачай на някакви токчета и може към 185 да докараш )))

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1