Идеи за следобедна закуска?

10.08.18
21:22

Привет на всички,  в момента съм на режим покачване на мускулна маса с 6 хранения на ден, но срещам затруднения в избора на закуска за 17.00 часа, която се явява и предтренировъчно хранене. Работя от 8 до 5-6 и ако на работата нямам нещо готово за хапване в 17.00 часа се случва да пропусна това хранене. Дайте някакви идеи какво мога да си приготвя от сутринта и до 17.00 часа да става за ядене без да е нужен хладилник за съхранение 🙂.

Имам една термо кутия, която евентуално мога да ползвам, но само за топли храни. Един път я пробвах за кисело мляко с овесени ядки- не издържаха дълго в тези жеги  🙂

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 01.10.18 11:18.

Привет!

От колко часа е тренировката и от какво естество е тя?
Хубаво е да се съобрази храненето с тези неща.

11.08.18
18:56
#2

Ами един час след храненето е тренировката, която е с цел мускулно изграждане, без кардио упражнения. Разбира се от голяма полза ще са и предложения за нетренировъчни дни.

Здравей!

Аз лично съм забелязъл, че ако ям по-малко от 2 часа преди физическо натоварване ми става тежко и тренировката не ми е пълноценна. Заради това почнах да ям точно час преди фитнес фъстъчено масло. Богато е на макронутриенти и засища. Ако не ти стига може да го комбинираш с 1-2 оризовки. Препоръчвам ти на Балчо, което се води с “намалено съдържание на мазнини”. На 100 грама съдържа 50гр. белтъчини, 30гр. мазнини и 10гр. въглехидрати, като 50гр от него ще те държът сит през цялата тренировка и ще ти достави нужната енергия !

Мнението беше редактирано от Ангел Владимиров на 16.08.18 11:45.

Час преди тренировката е малко, като време.
По-скоро бих препоръчала да ядеш на обяд (може да увеличиш леко калорийния прием в това хранене) и следващото хранене да ти е след тренировката направо.

17.08.18
21:48
#5

Благодаря за отговорите, задължително ще пробвам оризовките с фъстъчено масло.
А имате ли някакви идеи за това хранене в нетренировъчните дни, какво мога да приготвям вкъщи и да издържа 8-9 часа без да е нужен хладилник за съхранение.

01.10.18
10:57
#6

Аз към 15:30, което се пада 1,5-2 часа преди тренировка си правя бъркоч от извара+кисело мляко+овесени ядки.Това го пасирам и го пия, след това 1 кафе и съм супер!

01.10.18
11:24
#7

Месо + вода.

Ако ВиК са ти спряли водата може месо + два редбула.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1