Междинни хранения и протеин

Здравейте! Момиче на 15 години съм. Тежа 59кг и съм висока около 158см. (Тренирала съм активно академично гребане около година и половина, така че голяма част от масата ми са мускули.) Опитвам се да отслабна.

Имам изготвен режим, който спазвам. В него са включени междинни хранения в 10ч и 16ч, състоящи се от плод или ядки. Но имам познати (пък и съм чела разни статии), които ме съветват да се храня само 3 пъти на ден - без междинни хранения. Кое е по-правилно?

Чувала съм, че хората пият протеин дори и когато се опитват да отслабнат. Реших и аз да го правя, но си го приготвих сама, като включих сухо нискомаслено мляко, овесени ядки, семена чиа и малко какао за вкус (рецептата намерих в Интернет). Определено не може да се мери с тези, които се продават, но пак е нещо. Не знам обаче дали изобщо имам нужда от него и кога се приема.

Ще се радвам да помогнете. 🙂

17.09.18
19:22
#1

Яж по колкото пъти искаш. Гледа се общият калориен прием за деня, не е от значение как са разпределени калориите.
Протеинът е всъщност храна на прах, ако си набавял достатъчно белтъчини от храната - не ти е нужен. Виж, удобен е ако не издържаш дълго без сладко, примерно.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1