Въпрос относно хранителен режим за покачване на тегло?

Здравейте, какво ви е мнението ви относно режима ми за покачване на тегло:

Закуска:6 варени яйца+100 гр сирене+100 гр кашкавал+400 гр кисело мляко
Обяд: 300-350 пилешко на скара или фурна+100 гр сирене/кашкавал+400 гр кисело мляко
Вечеря:150 гр сирене+150 гр кашкавал+400 гр кисело мляко
Късна вечеря:1-2 консерви риба тон. 

171.5/172 висок, 62.5/63 кг тежа, за рамките на месец, не съм качил нищо.

Темата беше редактирана от Кольо Пияндето на 25.09.18 15:25.

Нямаш въглехидрати, за това не качваш.

Не е ясно колко енергия е нужна за целта.
По груби сметки това са към 3600-3700 kcal. Хич не е малко, но изобщо не е ясно как се тренира.

Намаленото количество въглехидрати не е значителен проблем (липсата на салати в режима, обаче, не е добра идея).

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 25.09.18 16:07.

25.09.18
15:56
#3

казано от Васил Стефанов на 25.09.18, 15:08:

Здравейте, какво ви е мнението ви относно режима ми за покачване на тегло:

Закуска:6 варени яйца+100 гр сирене+100 гр кашкавал+400 гр кисело мляко
Обяд: 300-350 пилешко на скара или фурна+100 гр сирене/кашкавал+400 гр кисело мляко
Вечеря:150 гр сирене+150 гр кашкавал+400 гр кисело мляко
Късна вечеря:1-2 консерви риба тон. 

171.5/172 висок, 62.5/63 кг тежа, за рамките на месец, не съм качил нищо.

Само като чета храната и качвам тегло! 🙂 А тренираш ли?

25.09.18
16:23
#4

казано от Brown Bomber на 25.09.18, 15:56:

казано от Васил Стефанов на 25.09.18, 15:08:

Вечеря:150 гр сирене+150 гр кашкавал+400 гр кисело мляко
Късна вечеря:1-2 консерви риба тон.

Само като чета храната и качвам тегло! 🙂 А тренираш ли?

Защо бре)))?
Аз гледам на вечеря само е мезил....вечерята я няма?!
Това при мен заминава само с бирите, докато приготвям вечерята на хуните.

Да, тренирам с базови упражнения, 1-ви ден тренирам бутащи, главно лег, започвам с 3х6-10 загряващи и 3-4х5-3 и после раменна преса с щанга прав или горна лежанка (редувам ги), отново 3х6-10 загряващи и 3-4х3-5, накрая кофички/лицеви опори до отказ 3-4 серии и нещо за корем. Втори ден  Набирания до отказ, а по някога 2-3 загряващи и още няколко с тежест, пак до отказ, тежко гребане с щанга или мечка пак в нисък брой повторения, някой друг скрипец, фейспул и корем. Трети ден, главно клек, гледам със всяка тренировка да прогресирам в по-голям брой повторения в началото и пак по нисък в края, ако остане сила напади, повдигане за прасец и пак корем, повтарям пак 3 дена и чак на седмия почивам и после пак от начало започвам, така събирам клек, лег, гребане, набираниа, раменни преси и кофи/лицеви два пъти седмично, плюс стабилизиращите упражнение, като корем и фейспул и тн

25.09.18
16:53
#6

Значи ще качиш, понякога иска време, но наистина добави зеленчуци и качествени въглехидрати.

Нервак, ти все пак не тежиш колкото момчето, а аз понеже тук гладувам и ми текнаха лигите 🙂

25.09.18
17:16
#7

казано от Brown Bomber на 25.09.18, 16:53:

Значи ще качиш, понякога иска време, но наистина добави зеленчуци и качествени въглехидрати.

И да намали протеина (и покрай него и мазнините).

Въглехидратите ми причиняват газове и разстройство, ако ям овес, картофи и пълнозърнест хляб, ходя поне по 7-8 пъти до тоалетна,  кашаво с някаква слуз, протеина и мазнините не ми причиняват газове и разстройство, плюс това аз не ям мас, сланина, масло, маргарин, каквото приема от сиренето кашкавала, месото и жълтъците

25.09.18
17:41
#9

казано от Петко К на 25.09.18, 17:16:

казано от Brown Bomber на 25.09.18, 16:53:

Значи ще качиш, понякога иска време, но наистина добави зеленчуци и качествени въглехидрати.

И да намали протеина (и покрай него и мазнините).

Това пък защо?

25.09.18
18:47
#10

Защото на 60кг ЛТ не са му нужни 300+ гр белтъчини.

Ориза как ти понася?

Мога да включа ориз, но бял. От него нямам проблеми, преди го варях и след като го отнема от огъня, добавях зехтин, според симптомите ми имам колит, ще посетя скоро гастроентеролог, но смятан че без диета няма да мина

Здравейте, днес започнах ВМ-НВД, не ми допадат въглехидратите, за това увеличиха мазнините и намалих протеина:300 гр крила на фурна, 6 варени яйца, 100 гр сирене, 100 гр кашкавал, 400 гр кисело мляко 4.5%, 200 гр узряло авокадо, 100 гр шоколад 80% какао:Белтък-196 гр, по 3 гр на телесно тегло плюс минус, Мазнини-201 гр, по 3.2 на телесно тегло, Въглехидрати-58 гр няма и един гр на телесно тегло, Калории:2960 Тренировка- Бутам: Лег с щанга 3х8, 6, 6 с 60 кг, полулег с щанга 3х8, 6, 6 с 45 кг, раменна преса прав 3х8, 6, 6 с 35 кг, кофички 3х15, 12, 12, кросоувар с ластик съпротивление 18-38 кг 3х8, 8, 6 (прав го с ластик защото тренирам в домашни условия), но пак е трудно ластика е доста силен, разтваряния в страни 3х8, 8, 7 с по 3 кг на ръка, френска преса която не зачитам, защото направих 8, 5, на 4-то отказа, трицепса беше смазан от кофите и пресите, описах подробно една тренировка, за да се види и в детайли физическата активност! 🙂

26.09.18
17:22
#13

И аз съм така, първо питам кое и как, а после продължавам както ми скимне.

Предполагам ВМ-НВД пак се качва, пък и въглехидратите ми причиняват проблеми, ориза ми гаден, пък и смятам че се храня прилично, без никакви джънк истории, чиста храна и според мен се натоварвам доста на тренировките, не е като да отделям един ден на концентрирано сгъване и Кик бак

26.09.18
17:33
#15

От 300 гр крила на фурна, 6 варени яйца, 100 гр сирене, 100 гр кашкавал, 400 гр кисело мляко 4.5%, 200 гр узряло авокадо имаш около 100 гр. протеин или малко над. Къде ти 196 гр. Освен ако 300 гр. крила си ги теглил без кост-тогава по може.

Мнението беше редактирано от Деян на 26.09.18 17:41.

6 яйца 36 гр (по 6 гр на яйце) , 100 гр сирене, на опаковката пише 16 гр, 100 гр кашкавал 27 гр протеин така пише на опаковката , 300 гр крила (без кост)90 гр, 400 гр мляко-13, шоколад -10, авокадото 2 196 гр

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 26.09.18 17:43.

26.09.18
18:13
#17

Крилата никакъв шанс да съдържат 30 гр. протеин на 100 гр., дори без кост. Не са повече от 20 гр. Кашкавала също ми е много съмнително 27 протеин на 100 гр.

Ако ме питаш мен - задължително си вкарай въглехидрат. Колкото и статии да има по темата - никой не може да ме убеди, че е нормално да изкараш почти напълно един от основните макро-нутриенти от менюто. Това че не ти понасят на стомаха обаче, не е хич ок. Ходил ли си на лекар?

Мнението беше редактирано от ND1452 на 26.09.18 18:19.

Възможно е, намерих информацията в сайта, че имат 30 гр белтък, 8 гр мазнини, 203 калории

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 26.09.18 18:55.

26.09.18
19:08
#19

Момчета, на 60-70кг не е нужно да се храните и да тренирате като роботи, осъзнавате ли го?

Мисля че оправих хранителния режим:.            1:6 варени яйца+150 гр ориз (сурово състояние).        2: 300 гр пилешко печено+150 гр ориз (сурово състояние).                        3.300 гр пилешко+150 гр ориз (сурово състояние)+ 1 добре узряло авокадо.          Така добре ли е ? 🙂

2 гр. протеин на кг лично тегло, 1/3 от общите калории да идват от мазнини, останалата част за въглехидрати. Грубо казано така трябва да изглежда дневният ти калориен прием според мен.
Това на 70 кг и 2500 калории примерно ще рече: 140 гр протеин, 280 гр въглехидрат и 90 гр мазнини

Мнението беше редактирано от Александър Милев на 27.09.18 20:22.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1