Зареждащ ден

06.10.18
07:52

Здравейте, вчера ми беше зареждаща ден и искам да попитам дали съм го направил правилно.

200 грама Ориз ( 698 КилоКалории ) Къси зърна
100 грама Пълнозърнест хляб ( 257 КилоКалории )300 грама Печени картофи ( 300 КилоКалории )
250 грама месо ( 750 КилоКалории )
100 грама млечен шоколад ( 552 КилоКалории )
100 грама Кашкавалена изара ( 143 КилоКалории )

Общо: 2, 557 КилоКалории

Закуска : 100 грама Пълнозърнест хляб
10:20 часа : 100 грама Млечен шоколад
Обяд : 150 грама Месо и 150 грама Печени картофи
17:00 : 200 грама Ориз и 50 грама месо
Вечеря : 50 грама месо + 150 грама печени картофи

Калориите, които са ми нужни за поддържане на теглото са точно 2500 : )
Също така искам да попитам дали мога да ям до 22:00 часа при положение че целта ми е чистене. Пример за деня :
Закуска: 3 Яйца и 80 грама овес. ( На палачинка ).
Обяд: 125г. Месо, 50 грама фъстъци и 400-500г. Пилешка супа.
17:00: 125г. Месо и 50 грама Кашкавалена извара.
19:00: 50г. Месо.
21:00: 50г. Извара
Забравих да уточня още нещо: След 30-40 минути тренировка ( Силова или Кардио ) мога ли да ям пак при положение че свалям мазнини ?
Благодаря предварително.

07.10.18
08:58
#1

Можеш да ядеш до 22ч, ако имаш поне час до лягане. Освен, че може да се яде след тренировка е препоръчително. Разбира се не боклуци. Стига да  си спазваш калориите, които си задал и си ги сметнал добре ще продължиш да сваляш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1