Здравейте, искам съвет!

04.12.18
18:28

от февруари месец съм на режим,хапвам по 400-450гр месо и 200гр ориз може и повече да е,отделно плодове и т.н , не ям пържено,сладко и подобие , тренирам 4-5 пъти седмично в домашни условия,имам лежанка и скот , но правя доста упражнение за всичко , в началото бях 68-69кг смъквах постено,но дойде такъв период,че сега искам да вдигна теглото да кажем с 3-4кг и да си задържа(говоря за мускулна маса естествено) проблема е,че все още продължавам да свалям,висок съм 172 и сега съм 64кг
1-ви ден правя , гърди + рамо ( 4х серий - долна,средна,горна гърди с лост нормална част 65-70-75кг , средна част 60-65кг , а най-горна  60 , след това с гири също не им знам килограми точно , после правя флауес 4х , накрая за долна част правя лицеви краката на лежанката и така
Рамото , пак се състой от 4х серии - Военна преса 40кг ,хеликоптер пак с 40-45кг , разтваряне в страни и напред с гири, не съм ги мерил като кг , арнолд пресите правя също
може да съм пропуснал нещо , тренеровката ми отнема грубо.. 2 часа да кажем , след всяка серия правя 1мин почивка , а като сменям мускула от гърди към рамо , 2-3 минути е.
2-ри ден правя ГРЪБ + БИЦЕПС
гръб - едностранно гребане с гира да кажем да е 20-25кг лява,дясна ръка  4х серий с всяка ръка , пулоувър с дъмбер , същите кг и серий пак , гребане с щанга чукчета около 60кг да кажем, може повече или по малко 5х серий , гребане с щанга с наклон напред надхват с 80-90кг 4-5х серий колкото мога , хай-пул правя с 40-50кг 4х серий също , и на това не му знам името като за предно рано само че отзад, един вид набиране.. но с лост, 4-5 серий пак с 40-45кг , краката и корема няма да ги коментирам за сега , дано сте успяли да ме разберете и мерси предварително!
качих и една снимка да видите,какво горе долу мясам 🙂

Да добавя,че работата ми е физическа и на ден ходя по 10км на работа

Темата беше редактирана от Alexander Nikolov на 04.12.18 18:47.

Започни да смяташ калориите по-подробно и покачването на килограми ти е в кърпа вързано. 😉

Здрасти!

След като не качваш, а дори сваляш, то преразгледай храната си.
Явно усвояваш по-малко калории от изразходваните. Увеличи калорийния прием. Още повече, че споделяш за активно ежедневие.

За тренировките - защо не искаш да коментираш тренировките за крака?

04.12.18
21:17
#3

казано от Иван Иванов на 04.12.18, 18:46:

Започни да смяташ калориите по-подробно и покачването на килограми ти е в кърпа вързано. 😉

Здравей,до сега честно казано никога не съм.. как се смятат,пълен новобранец съм :/ , Блгодаря

04.12.18
21:20
#4

казано от Вероника Налбатска на 04.12.18, 19:57:

Здрасти!

След като не качваш, а дори сваляш, то преразгледай храната си.
Явно усвояваш по-малко калории от изразходваните. Увеличи калорийния прием. Още повече, че споделяш за активно ежедневие.

За тренировките - защо не искаш да коментираш тренировките за крака?

Ами мисля,че там съм добре,а пък и краката го тренирам от 2-3седмици и мисля,че има ефект доста,а като цяло не искам огромни крака,не че,не искам

04.12.18
21:25
#5

да добавя,че ям конско само 70/30 меша с свинска кайма,понякога ям и друга да не е много еднообразно

04.12.18
23:59
#6

казано от Alexander Nikolov на 04.12.18, 21:20:

казано от Вероника Налбатска на 04.12.18, 19:57:

Здрасти!

След като не качваш, а дори сваляш, то преразгледай храната си.
Явно усвояваш по-малко калории от изразходваните. Увеличи калорийния прием. Още повече, че споделяш за активно ежедневие.

За тренировките - защо не искаш да коментираш тренировките за крака?

Ами мисля,че там съм добре,а пък и краката го тренирам от 2-3седмици и мисля,че има ефект доста,а като цяло не искам огромни крака,не че,не искам

С две думи имаш слаби крака и не ти се коментират. Започни да ги тренираш и ще видиш, че няма да станат грозни и дебели. Как тренираш гръб в домашни условия?

05.12.18
05:51
#7

“С две думи имаш слаби крака и не ти се коментират. Започни да ги тренираш и ще видиш, че няма да станат грозни и дебели. Как тренираш гръб в домашни условия?

тренирам ги от скоро както написах,има ефект щом аз го виждам,ами по-горе съм писал как го тренирам на гръб или друго имате впредвид?

Мнението беше редактирано от Alexander Nikolov на 05.12.18 05:53.

05.12.18
07:54
#8

Имаш ли стойка за клек?

05.12.18
10:55
#9

не.. имам само на лежанката онова,другото ми е обикновен клек

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1