Нещата не вървят както трябват, в омагьосън кръг съм.

Здравейте, през последните две години тренирам по-редовно 4-5 седмично. Имам няколко прекъсвания. Искам да кача повече мускулна маса и да намаля мазнините.. и да изглеждам повече ФИТ. Най-важното нещо е да определя целта която искам да постигна - именно да кача повече мускулна маса. Когото и да питам всеки ми казва различни неща, за храната и за програмите. От това което научих е, че трябва да наблегна на базовите упражнения - тяга, клекове, лежанка и раменни преси. Висок съм 175см и тежа 90 кг. Тоест имам доста мазно и не се харесвам. 70% от успеха се крие в храната. Сега някой може да ми се посмее, но за мен е важно, че искам да се науча кой е правилният път. Искам да качвам по 1,5 кг долу горе на месец и да стана 100+ кг през следващата година. След това ще чистя. Сега сигурно ще кажете, защо не гледам да изчистя мазното.. отговора ми е, ако изчистя мазното ще се стопя тотално и губя желание да тренирам. Сигурно и вие сте били в подобна ситуация.
От това което четох и разбрах е, че трябва да започна да смятам кк. От примерните теми по моите изчисления стигнах до тези числа:
__________________
Въглехидрати - 332 гр.

Протеин - 200 гр.

Мазнини - 59 гр.

Калории за деня - 2660 кк
____________________
Каква програма да избера и кога трябва да правя почивка, какво да направя за да наблегна на рамената и да разширя гърба, ТРЯБВА ЛИ ДА ПРАВЯ КАРДИО СЛЕД ТРЕНИРОВКА? 🙂 Ако не, мога ли да го сложа в “почивният ден”?

ПП: Според MY FITNESS PAL ме изчислява на 3200 кк, аз до тук с храната съм стигнал до 2900 кк.
Да речем, че истината е по средата около 2900кк. Да качвам по-бавно но по-качествено.
Хранене номер 1:
9 белтъка + 1 цяло яйце
овесени ядки 100 гр.

Хранене номер 2:
Пуешко 250 гр.
Ориз 250 гр.
Краставица 250 гр.

Хранене номер 3:
Пуешко 250 гр.
Ориз 250 гр.
Краставица 250 гр.

Хранене номер 4: (60-90 минути преди тренировка)
Пуешко 200 гр.
Ориз 100 гр.
1 с.л фъстъчено масло. 33 гр.

Хранене номер 5: след тренировка
Картоф варен - 300 гр.
Протеин - 30 гр (две дози май се падат)
И преди лягане 1 с.л фъстъчено масло. 33 гр.

За целият ден 3-4 литра вода

За първи път си съставям нещо подобно на хранителен режеим. Къде бъркам, бих се радвал на съвети.

Темата беше редактирана от Мартин Иванов на 26.12.18 22:48.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1