Рекомпозиция-макроси-съотношение

11.01.19
19:06

Здравейте. Какво мислите за съотношение на макроси 40:30:30 п:в:м с цел рекомпозиция(чистене) с 24 % калориен дефицит за мъж на 28 г. 185 см. 92кг.18-20%мазнини за 6 седмици. Какво бихте коригирали или добавили? Благодаря.

12.01.19
01:40

казано от Bob4o на 11.01.19, 19:06:

Здравейте. Какво мислите за съотношение на макроси 40:30:30 п:в:м с цел рекомпозиция(чистене) с 24 % калориен дефицит за мъж на 28 г. 185 см. 92кг.18-20%мазнини за 6 седмици. Какво бихте коригирали или добавили? Благодаря.

40:30:30 е балансирана диета, не се изключват напълно определени храни или цели групи храни, което от своя страна е добре и не е чак толкова стресово. С 24% дефицит ще имаш разлика за 6 седмици. То като цяло с 24% дефицит без значение как са разпределени макросите ще имаш разлика за 6 седмици, ако преди това си бил в излишък. Осен храненето обаче и тренировките също са от значение за крайния резултат и колко качествен ще е.

Мнението беше редактирано от Дени на 12.01.19 01:41.

12.01.19
10:27

Схема тежко, средно, леко - през ден, предимно базови упражнения, 2 вида тренировки. Не съм ги формулирал още, но мисля да са нещо такова:
Тяга 2х3
Румънска тяга 2х8
Гребане щанга 2х15
Лицеви опори с тежести 3х4
Лежанка с дъмбели 2х8-9
Кофички 1х отказ
Фермерска разходка 3х отказ
Разтягане

2тренировка:
Клек зад врат 2х3
Клек пред врат 2х9
Клек без тежест 2х15-20 експлозия
Раменни преси с лост 2х3
Раменни преси с една ръка 2х8-9
Хеликоптер/разтваряне 2х15-20 експлозия
Дигане крака от вис
Свивания с тежест
Куфар

Сутрин на гладно разходка с умерено до бързо темпо 3-4 пъти седмично.
2 пъти хиит кардио табата протоколи с бърпи и скачане на въже.
Като добавки смятам да взимам уохимбе, л карнитин татртат, омега 3.
Склонен съм към омазняване, и целя минимална загуба на чиста маса и поне 3-4 процента надолу мазнини 🙂

Мнението беше редактирано от Bob4o на 12.01.19 10:41.

12.01.19
17:56

Мълчанието означава ли, че всичко е избрано перфектно 😃😃😃???

Carbohydrate

12.01.19
17:59

казано от Bob4o на 12.01.19, 17:56:

Мълчанието означава ли, че всичко е избрано перфектно 😃😃😃???

Чистенето не е за аматьори! Ако си такъв и искаш да чистиш, то няма как да ти се обясни с 10 листа даже))))....Просто дерзай, а ние ще гледаме)))....

12.01.19
18:27

казано от Bob4o на 11.01.19, 19:06:

Здравейте. Какво мислите за съотношение на макроси 40:30:30 п:в:м с цел рекомпозиция(чистене) с 24 % калориен дефицит за мъж на 28 г. 185 см. 92кг.18-20%мазнини за 6 седмици. Какво бихте коригирали или добавили? Благодаря.

Изглежда перфе.... абе след две седмици сам ще разбереш какво да коригираш.

12.01.19
19:26

казано от Carbohydrate на 12.01.19, 17:59:

казано от Bob4o на 12.01.19, 17:56:

Мълчанието означава ли, че всичко е избрано перфектно 😃😃😃???

Чистенето не е за аматьори! Ако си такъв и искаш да чистиш, то няма как да ти се обясни с 10 листа даже))))....Просто дерзай, а ние ще гледаме)))....

Не бих казал, че съм аматьор. Тренирам отдавна и чета доста, но няма да кажа и че съм много вещ. Поради тази причина се обръщам към по-вещи от мен да дадат мнение за скалъпения режим. Отворен съм за критики и забележки. Поздрави :-)

12.01.19
21:12

Имаш ли воля и постоянство да го спазваш, няма голямо значение какъв точно ти е режима, стига да си в дефицит - ще чистиш.

Carbohydrate

13.01.19
09:05

казано от Димо на 12.01.19, 21:12:

Имаш ли воля и постоянство да го спазваш, няма голямо значение какъв точно ти е режима, стига да си в дефицит - ще чистиш.

Да, ама не)). В дефецит отслабваш по-скоро, отколкото чистиш 🙂. Отслабване и чистене са много различни неща! Ако не виждаш разлика, значи не е за теб)

13.01.19
23:22

казано от Carbohydrate на 13.01.19, 09:05:

казано от Димо на 12.01.19, 21:12:

Имаш ли воля и постоянство да го спазваш, няма голямо значение какъв точно ти е режима, стига да си в дефицит - ще чистиш.

Да, ама не)). В дефецит отслабваш по-скоро, отколкото чистиш 🙂. Отслабване и чистене са много различни неща! Ако не виждаш разлика, значи не е за теб)


Наясно съм, че ще изгубя мм. Също съм наясно, че за предпочитане е дефицита да идва от повече тренировки спрямо по-малко храна. И това е предвидено. Но все пак не съм на 18 и имам близо 7 години стаж. Би било мн трудно и би отнело мн време, с което не разполагам, за да изчистя в калориен баланс, или още по-лошо излишък. Не е ли така?

Мнението беше редактирано от Bob4o на 13.01.19 23:31.

13.01.19
23:32

казано от Bob4o на 11.01.19, 19:06:

Здравейте. Какво мислите за съотношение на макроси 40:30:30 п:в:м с цел рекомпозиция(чистене) с 24 % калориен дефицит за мъж на 28 г. 185 см. 92кг.18-20%мазнини за 6 седмици. Какво бихте коригирали или добавили? Благодаря.

Основните две неща за изчистването са, първо, и основното - калориен дефицит. И второто - прием на достатъчно протеин. Как ще разпределиш останалите калории, на практика няма никакво значение.

казано от Bob4o на 13.01.19, 23:22:

Би било мн трудно и би отнело мн време, с което не разполагам, за да изчистя в калориен баланс, или още по-лошо излишък.

То в излишък е невъзможно да се чисти.

Мнението беше редактирано от Петко К на 13.01.19 23:33.

14.01.19
07:21

И аз така мисля, но не разбрах колегата какво има предвид, че с дефицит не се чисти, а се отслабва.

14.01.19
10:46

Не се вкарвай във филми, давай с дефицита, за да чистиш или махаш мазнини. Ако имаш протеин около 1.8 гр/тегло, имаш шанс да не губиш муск.маса. Много хора са го постигнали, дори и бавно.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1