Съвет?

01.02.19
12:59

Добър ден! Аз съм момиче на 20г. 42кг. и се чувствам много слаба. Пробвах всякакви тренировки плюс фитнес,но просто не е моето нещо и се отказвах бързо. Започвам да се замислям да тренирам вкъщи с тежести (ластици, дъмбели, лост) всичко, което мога да си закупя и не е много скъпо. Та искам да ви попитам според вас ще има ли ефект от тренировки в домашни условия 3-4 пъти седмично? Искам да кача мускулна маса, но с тези тежести толкова са ми възможностите. По-скоро искам стягане. Също така искам да попитам дали трябва да тренирам на една тренировка цяло тяло или различни мускулни групи? Страх ме е малко в домашни условия да не кача кг (мазнини) вместо мускулна маса. Може ли някакъв съвет? Благодаря предварително

Здрасти!

От написаното предполагам, че ще ти свършат работа подобни тренировки, но все пак всичко зависи и от оборудването, с което ще се сдобиеш.
Мускул, особено при жени, не се качва лесно и трябва тренировките да са подходящо предизвикващи този процес.
В началото ще си ок с по-малко тежести и ластици, но след време ще е добре да прогресираш.

Иначе избирай тренировки за цялото тяло или поне за 2-3 големи мускулни групи наведнъж. Нямаш нужда от една мускулна група на тренировка.

Мазнини може да се качат и при тренировки в зала, защото как се храним има значение 🙂

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1