Мазнини на корема

02.02.19
17:22

Здравейте, имам нужда от малко помощ и насоки. Както подсказва заглавието проблемът ми са натрупаните мазнини в коремната област. Изчетох доста по темата, но както се казва “универсално лекарство няма“, всеки случай е за себе си. Та реших да попитам
по-знаещите от мен.
Та на въпроса- на 40 г. съм, 78 килограма, около 176 висок. Активно спортуващ (спортувам от години) и в добра спортна кондиция- минимум 4 дни в седмица бягане + 3 дни фитнес зала с умерени тежести.
Храненето ми е 3-4 пъти на ден, основно чисти храни( пилешко месо, яйчни белтъци, риба, зеленчуци, ориз, картофи, обезмаслена извара, малко плодове, предимно ябълки и банани)
Не консумирам захар и сладки храни по принцип, не пуша и не пия алкохол. Като цяло съм със слабо/средно мускулесто телосложение, като никъде по тялото си нямам мазнини освен в областта на корема, мазнина която се понатрупа последната година ( според мен повече от стрес, отколкото от лоши хранителни навици). От около месец реших да попроменя схемата  и намалих доста въглехидратите за сметка на протеините и полезните мазнини, като целта беше да поизчистя коремните мазнини. Режимът ми е стриктен, но за моя неприятна изненада ефектът е нулев- не съм смъкнал и грам, а обиколката на корема си е все същата. Не съм очаквал чудеса, но пък чак абсолютно нищо да не сваля..
Явно бъркам някъде, но не знам къде. По принцип за моята възраст и физическо натоварване дават около 2400 ккал препоръчителен дневен прием, аз приемам около
1800-1900 ккал, т.е. около 500 ккал дефицит, което съчетано с физическото натоварване би трябвало да даде някакъв ефект. Да, ама не. Имам чувството, че тялото ми си набавя липсващите калории от въздуха. Не знам къде да коригирам- не мисля, че увеличаване на физическото натоварване би било удачно, така или иначе горя поне 700 ккал на бягане, да намаля храната също не става, бих изпадна в прекалено голям калориен дефицит и тялото ще започне да гори мускули или ще намали метаболизма. Моля за някаква помощ или насоки. Благодаря предварително!

П.П. Имам достатъчно време да възстановявам след спорт и спя минимум 8 часа.

06.02.19
14:17
#1

При положение, че всичко с храната,тренировките и възстановяването е ,,ок’‘, може би просто трябва повечко време за да се задействат нещата.Съвет-на всяко 23-о число се меря,тегля и т.н. и по това гледам на къде се движат нещата.Горещо препоръчвам.
Спазвай си режима,резултатите няма къде да избягат...

06.02.19
14:34
#2

Много е просто. Щом за 30 дни не си свалил даже грам, значи нещо не е наред и някъде бъркаш. По-вероятно е в режима на храненето ти. Преразгледай пак храната или описвай тук. Ще получиш по-пълзотворни отговори 🙂

09.02.19
16:37
#3

Благодаря на писалите..та значи, вече смъквам но много странно- на килограми не толкова, но видимо започвам да “изсъхвам“. Личи си как мускулите се очертават, краката ми са отслабнали, но коремът си стои. Явно поради силното физическо натоварване “горя“ мускулна маса. Това е най лошия възможен сценарий, въпреки засиления прием на протеин- около 2 гр. на килограм лично тегло. Имам чувството, че и само скелет да остана мазнините на корема ще си стоят. Явно тялото ми по абсолютно никакъв начин не иска да изразходи тези резерви. Без значение колко спортувам и какво ям. Може би така е устроен организмът ми от генетична гледна точка.Мисля, че храненето ми е Ок- качество, количество, разпределение..

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1