ReStart - FitMama

Прескочи до:

Привет на всички!
Етоо ме. :) Така. Бяхме в Милано 14-18.02. (Преди Коронавирус:д). След ядене на пица, паста и сладолед в количества, от 10 дни съм си на стария режим. :)
Дечицата са на детска и ясла и имам време през деня да ходя на фитнес, което е супер. :) Даже имам време и да се гримирам, хахаха
Тренировката днес беше за бицепс и рамо, плюс малко кардио и планк. Чувствам се супер!
Хапване до момента:
Закуска: шейк от 150 гр. извара, 1 банан и 100 мл. Прясно мляко. И кафенце.
Обяд: 2 кюфтета, 300 гр. зелева салата.
Вечеря -
Добавки: Л Карнитин, Предтренировъчен, BCAA.

Планкът днес ми беше добър.
Сега отивам да прибирам децата. :)

Много ми се яде нещо сладко....хелп! 😁

29.02.20
22:53

казано от Малина Илиева на 29.02.20, 22:20:

Много ми се яде нещо сладко....хелп! 😁

Хрэм и магнезий 😁🍷

29.02.20
23:07

казано от Малина Илиева на 29.02.20, 22:20:

Много ми се яде нещо сладко....хелп! 😁

Много черен шоколад. (80+%)
(Ако не помогне - млечен 😂)

Честита Баба Марта! Бъдете здрави и да ви е пролетно в душите!

Аз отивам на лекции. 😁

Хоп! Тъкмо се връщам от фитнес. Онзи ден такава тренировка за крака правих, че... направо още имам мускулна треска. Днес правих гръб и гърди.
1. Загряване и разтягане.
2. Горен скрипец 30 кг. 4х12
3. Долен скрипец 25 кг. 3х15
4. Мъртва тяга 50 кг. 4х10
5. Хиперекстензии с 10 кг. доп. тежест 3х15
6. Лег 30 кг. 3х10
7. Избутване на дъмбели 8 кг. от полулег 4х10
8. Планк 3х30 сек.

Хапване:
Закуска: Шейк 100 гр. извара, 1 банан, 100 мл. прясно  мляко и кафе.
Обяд: 150 гр. пилешко филе на грил тиган и зелена салата
Вечеря: ще е заешко в гювеч

Добавки: л-карнитин, предтренировъчен, BCAA, Магнезий.

Хубав ден!

Тия дни ще премеря сантиметрите. Да видим накъде съм.

RR

08.03.20
10:05

Честит 8 март!

Хайде здрасти от мен! :) След има - няма 2 години! Като гледам последния ми пост е от март 2020 г., нали сещате се с кое съвпада?
Не съм тренирала през цялото време. В началото нещо се амбицирах за домашни тренировки, но в тристаен апартамент с 2 малки деца, шансът е никакъв.
Както е ясно...качих си килограмите (е не всички, ама едни 10-15) и пак съм в изходна позиция.
Та...ще рестартвам и аз. По-надъхана съм от първия път, защото гледам снимките и резултатите, които бях постигнала. Ама дето се вика...където е текло, пак ще тече! :D

В началото на седмицата поднових картата за фитнеса. :) Продължавам по програма, на която спрях, но с доста по-малко тежести. Днес правих клек със собствено тегло и щях да припадна. :D

Програма е тази, която ми направи Христо Ченов, а именно:

Понеделник - гръб, гърди, корем
Вторник - Кардио
Сряда - Бицепс, Трицепс, Рамо, корем
Четвъртък - Кардио
Петък - крака и дупе, корем
Събота и неделя - почивка

Хранителният режим е ясен.., както преди. Следене на калории и т.н.

Добавките, с които се снабдих са: Animal Cuts, BCAA, L-carnitite, Магнезий. По-натам ще си взема и предтренировъчен, но първо да сваля излишната мас.

Както да кажа, супер много ме е яд..., че с настъпването на пандемията спрях фитнес и прецаках всичко. Отваряния, затваряния на фитнеси и т.н., абе тегава работа си беше.

Надявам се да получа подкрепата, която винаги съм получавала тук! :)

И между другото...не е вярно, че трудно се свалят, а лесно се качват килограми. Аз свалих 20 кг. за около 8-9 месеца, а качих 15 кг. за 2 години...

Чао от мен засега! :) След малко ще напиша какво тренирах и хапвах днес! Първо исках да ви се оплача как прецаках това, което бях постигнала. Нооо пак ще го постигна и надмина. :

Мнението беше редактирано от Малина Илиева на 07.01.22 14:20.

Ще започна от вчера с дневника, а иначе официално стартирах в понеделник.

06.01.2022
Закуска: Бурканче с 30 гр. овес, 10 гр. чиа, бадемово мляко, 1/2 банан + 2- гр. сурови ядки.
Обяд: Гръцка салата + пилешко филе.
Вечеря: Пилешко филе + броколи на пара.
Вода около 2 л.

Тренировка: Сутрешно на гладно 30 мин. ходене по наклон (доволно беше)

Добавки: Animal cuts, BCAA, Магнезий.

07.01.2022

Закуска: 4 оризовки с филаделфия и сьомга, 2 яйца.
Обяд: Пилешко филе + салата домати и краставици
Вечеря:

Вода: около 2 л.

Тренировка:
Загряване + Разтягане
Клек със собствено тегло 3х15
Бедрено разгъване (17 кг.) - 3х15
Бедрено сгъване(17 кг.) - 3х15
Абдуктор - 3х15
Аддуктор - 3х15
Глутеус ритници - 4х15
Обратни преси - 3х15

Добавки: Animal cuts, BCAA, Л-карнитин, Магнезий.

07.01.22
16:34

Зарадвах се като видях Рестарт, но не би.

Ще бъде, ще бъде! :) Нали така беше...? Има ли желание...
Мерси за подкрепата иначе. :)

Мнението беше редактирано от Малина Илиева на 07.01.22 17:11.

07.01.22
17:18

казано от Малина Илиева на 07.01.22, 17:11:

Ще бъде, ще бъде! :) Нали така беше...? Има ли желание...
Мерси за подкрепата иначе. :)

Радвам се, че така го приемаш, но просто реших, че е Друг дневник.

Привет! Краката са ми дроб след вчерашната първа тренировка за крака... Едва отидох на маникюр :D Честно!
Днес ми е ден за почивка от залата. Утре също, но мисля да отида, защото в понеделник съм в офиса и не знам кога ще успея.
Супер тегаво е това мислене кога и как да идеш на фитнес. Не знам как е при вас...Особено, когато го съобразяваш с малки деца, водене на балети, ходене в офиса (когато работата ми го налага) и т.н. Май ще се наложи да ходя в два фитнеса..., когато съм хоум в този до нас, а когато съм в офиса във фитнеса там. Ще го мисля някак.

Хапването днес. 1600 калории ми е изчислено в приложението да ям, за да свалям.

Закуска: В буркан - овес, чиа, ленено семе, 1/2 банан, 15 гр. сурови ядки, бадемово мляко + кафе
Обяд: Пилешка пържола от бут без кожа, 1 розов домат, сурова червена чушка намазана с крема сирене.
Следобяд: 2 оризовки с 10 гр. Сусамов тахан + кафе.
Вечеря: Пилешка пържола от бут без кожа, салата червено цвекло и морков.
Общо около 1200 кал.

Вода: 2-2.5 л.
Добавки: Animal cuts ( не знам трябва ли да го пия в нетренировъчни дни), магнезий, аспирин.

Хубава вечер от мен! :)

Мнението беше редактирано от Малина Илиева на 08.01.22 19:48.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1