Реших се

25.02.19
10:37

Здравейте!
Моята история е доста дълга. Цял живот се храня доста нездравословно, но нищо не ми се лепи. Или поне така беше. На 20 години забременях, продължих да си ям по същия начин и от 52кг стартово тегло станах 90 преди раждането. Чувствах се огромна, а и си бях такава, навсякъде имах целулит, появиха ми се стрии по цялото тяло. Грозна гледка. След раждането (секциото) почти две седмици не изпитвах глад, карах само на студен чай. Тогава бях 76 килограма и за около 6 месеца без особен труд ги свалих до 54.
Както се радвах, че толкова бързо съм отслабнала, така реалността ме върна на земята. Пораженията по тялото ми от рязкото качване и сваляне на толкова килограми бяха огромни. Увиснала кожа на ръцете, корема, бедрата, дупето, стрии от раменете до прасците....
Вече 2 години поддържам 52-54 кг, кожата ми се стегна малко, но ми останаха ужасни паласки, украсени и с много стрии, корема над операцията ми е увиснал много грозно. Ако я нямаше излишната кожа всичко щеше да изглежда много по-добре, но вината си е моя.
Макар вече да изглеждам слаба, тялото ми е много отпуснато, реших да го стягам.
Мерки днес:
Кг - 53,4
Гръдна - 84см
Талия - 64,5см
Таз - 89см
Бедро - 50см
Висока съм 170.
Какво правех до сега: пиене на мноооого вода, избягване на газираните напитки, ограничаване на сладките неща.
Какво ще правя вече: спиране на сладките и тестени изделия ( колкото и невъзможно да ми се струва), включване на повече плодове и зеленчуци в менюто ми ( и яйца, колкото и да не ги обичам), избягване на всичко пържено.
Решила съм да правя тренировки за цялото тяло - планк, вдигане на краката в легнало положение, вдигане на таз в легнало положение, малко коремни, напади и клекове. Като се оправи времето ще включа и скачане на въже.
Целта ми не е да свалям килограми, може би 1-2, а да стегна тялото си, за да се чувствам добре в него.

25.02.19
11:30
#1

Здравей НиМ.
Стягането на тялото ще стане чрез покачване на мускулна маса.Което да не те плаши.Няма да станеш “нацепена батка” 😉Просто помисли за тренировки с тежести за цялото тяло.
Пожелавам ти успех и постоянство в целите.

Мнението беше редактирано от Maria Kenen на 25.02.19 11:42.

25.02.19
11:56
#2

Не ме плаши много 😁 И все пак краката ми доста мускулести според мен, но увисналата кожа върху тях ги прави много непривлекателни.
“Тренировката” днес:
3×30 вдигане крака в странично легнало положение, повдигане на таз, повдигане и свиване на крака по гръб, пълни коремни преси, половин коремни преси, класически клекове.
Не знам точните наименувания на упражненията, та така съм ги кръстила.
Почивам малко и ще правя и навеждания настрани с 2кг гирички и планк.

25.02.19
12:01
#3

казано от НиМ на 25.02.19, 11:56:

😁 И все пак краката ми доста мускулести според мен
.

Колко пък да са мускулести на 50см обиколка и 170 ръст?

25.02.19
12:02
#4

От няколко дни пия и комбиниран колаген с вит С и Д, мултивитамини и клеева тинктура.

25.02.19
12:06
#5

Ами не са някакви клечки, личат си мускулите. Ама и аз го обясних... 😁

25.02.19
16:05
#6

Не се страхувай от тежестите. Колкото по-рано започнеш, толкова по-добре за теб. Няма да станеш огромна, напротив, ще направиш стегнато тяло с нужната мотивация!

26.02.19
13:23
#7

Поредният пример, че килограмите нямат значение, когато човек не тренира, не се движи и се храни безразборно - времето не щади никой от нас. Трябва си ежедневна поддръжка. Поставяй си краткосрочни цели и си ги гони, след това надграждай. Това, че си направи дневник най-малкото ще ти помогне да се погледнеш отстрани, вписвай си храната, тренировките, движението, подобрявай и неусетно визията ти ще се промени. Важното е да си постоянна. Тялото е невероятна машина, може да се самолекува, да се адаптира, да се усъвършенства, но това са следствия на действията, които правиш всеки ден. И не забравяй, че трябва да излезеш и от зоната си на комфорт, за да изградиш това, към което се стремиш. После усещането е неповторимо!!!
Успех.

Мнението беше редактирано от MariaG. на 26.02.19 13:24.

26.02.19
13:37
#8

А ще ходиш ли на фитнес? Имаш ли зала близо до вас?

Храната е в основата. Ще вписваш ли менюто си? Така ще ти е по-лесно да я държиш под контрол.

26.02.19
19:36
#9

Мисля да си записвам и храненето.  Зала има буквално на 50 метра от вкъщи, време имам ужасно много, работя 20 часа седмично, но няма с кого да ходя, а сама не ми се иска.
З: шепа мюсли със боровинки и 200 гр кисело мляко
О: 2 малки домата с малко сирене и свинска пържола останала от снощи.
В: печени картофи и пилешки хапки, отново печени, 2 филии хляб със семена.
Между храненията - 2 мандарини и 50 грама шоколад.
Не всичко в храненето ми днес е здравословно, но мисля, че плавното преминаване към здравословно хранене е по-добрият подход.
Тъй като 3 дни правих упражнения днес почивах.
Движение днес:
Носене на 15 килограмовата ми дъщеря до яслата и обратно, плюс изкачване на стълби с нея. 😁
Основно почистване вкъщи.
Хранителни добавки:
Мултивитамини
Колаген комплекс + вит Да
Клеева тинктура.

27.02.19
05:56
#10

Не така, момиче, не 🙂. На фитнес ходи сама, не ти трябва компания. Влизаш, абстрахираш се от другите хора, оставаш ти и уредите. Концентрирай  се върху движенията, повторенията, почивките, натоварването на мускулите. Компания ти трябва за кино, за вечеря навън, но за фитнес не! Все пак имаш цел. Елиминирай оправданията, именно фитнеса е пътят към стегнатото тяло!

27.02.19
09:51
#11

казано от MariaG. на 27.02.19, 05:56:

Не така, момиче, не 🙂. На фитнес ходи сама, не ти трябва компания. Влизаш, абстрахираш се от другите хора, оставаш ти и уредите. Концентрирай  се върху движенията, повторенията, почивките, натоварването на мускулите.

Мале - мале, като те слуша човек и неволно в главата му зазвучава музикалната тема от Роки 😄 Има различни хора. Има единаци, които не обичат много социални контакти във фитнеса, има и социопати, които изобщо няма да стъпят във фитнеса, защото там има други хора. Но има и социални животни, които компанията, споделената страст към спорта, стремежа да бъдеш по-добър, ангажирането и социалния елемент им се отразява добре - мотивиращо и дисциплиниращо. Всеки с е с неговата си нагласа.

Иначе “нямам с кого да ходя” си е детинско оправдание 😄

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1