Отслабване

09.03.19
14:09

Здравейте, на 15 години съм тежа 95 кг, около 35 процента подкожни мазнини висок съм 183см възможно ли е да ми дадете някакви съвети за отслабване и тренировки(само лостове) и възможно ли е да се стегна малко от малко до лятото. Благодаря Ви предварително ( :

Възможно е да от личен опит ти го казвам.Променяш си начина на живот от към храната.Правиш си хранителен режим и се придържаш към него.Намираш някой онлайн калкулатор за приема ти на калорий трябва да си в дефицит.Забравяш за тесто, захар, газирано, пържено и мазни храни.Пиеш много вода около 3л поне.Правиш повече повторения с по-малка тежест.Прибавяш кардио за по-бързи и добри резултати.Общо взето е това.Аз за 3-4 месеца с режим и тренировки свалих доста мазнини и орелефих.Всичко е в главата ти, ако си упорит резултатите няма да закъснеят.Яж качествени храни от типа на пилешко извара много зеленчуци овесени ядки мазнини си набавяй от авокадо зехтин маслини.Храната е приготвяй на фурна скара или варена не пържена и на мен ми се виждаше трудно, но бързо си промених хранителния режим и се чувствам доста по-добре в новото си тяло и доста по енергичен.Иска се постоянство и упоритост.

10.03.19
21:03

казано от Димитър Петров на 10.03.19, 00:54:

....Правиш повече повторения с по-малка тежест.....

Айде пак.....

10.03.19
21:17

казано от Petya на 10.03.19, 21:03:

казано от Димитър Петров на 10.03.19, 00:54:

....Правиш повече повторения с по-малка тежест.....

Айде пак.....

Абе всеки го отрича това, ама имаме жив нацепен за състезание /може би единствената от тук явявявала се на такова/ пример от форума, която е тренирала точно така. И резултатите са били налице. Сигурно има други условности, но не следва да се отхвърля с лека ръка.

10.03.19
23:35

В моята зала си има такива:
Някой ти стои на главата и ти казва “Като свършиш 4858 броя напади, прави 6 х 30 абдуктор на 3 плочки”, после “Направих абдуктора, какво да правя?” Отговор: “Отивай на аддуктора и после 30 мин пътека”.
Та има такива, няколко не излеждат зле и имат видими резултати, може и да си е до ген + някаква случайност 🙂

10.03.19
23:51

казано от Деян на 10.03.19, 21:17:

Сигурно има други условности, но не следва да се отхвърля с лека ръка.

Напротив, следва, понеже не е вярно. По същата логика не трябва да отхвърляме и че  Земята е плоска, понеже има група хора, дето го вярват 😄

казано от Radost на 10.03.19, 23:35:

...може и да си е до ген + някаква случайност 🙂

“Случайността” се вкарва с инжекции.

11.03.19
01:22

.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 11.03.19 05:10.

Carbohydrate

11.03.19
07:40

казано от Петко К на 10.03.19, 23:51:

казано от Деян на 10.03.19, 21:17:

Сигурно има други условности, но не следва да се отхвърля с лека ръка.

Напротив, следва, понеже не е вярно. По същата логика не трябва да отхвърляме и че  Земята е плоска, понеже има група хора, дето го вярват 😄

казано от Radost на 10.03.19, 23:35:

...може и да си е до ген + някаква случайност 🙂

“Случайността” се вкарва с инжекции.

Ами обясни, как със силови тренировки с малко повторения, гори мазнината в мускулите, че за приятел питам))))

11.03.19
09:29

Също, както и с високите - никак.

11.03.19
09:56

Наясно сме, че в основата е калорийния дефицит, разпределението на макросите и т.н. Плюс това, не е уточнено какво се има предвид под повече повторения - 8, 10, 12, 15, 20. Какво установих аз при мен-личен опит, пробван тук няколко месеца по няколко пъти и то не е да кажеш, че съм начинаещ, та тялото затова реагира така. Т.е. аз от към постижения съм си начинаещ, но все пак мускулулите година и половина не са преставали да бъдат натоварвани. Та: при дефицит и с тежко в малко повторения /3-5/ обемите много бързо ми падат, а килата не са свалени кой знае колко. Примерно 2 см. от ръцете ми падат при 1-2 свалени килограма, като се има предвид, че има свалено и от шкембето. Започна ли с повече повторения, дори при изравнен обем сравнено с ниските повторения и то пак при дефицит, се “надувам”. Явно е и от влакната, може при мен бавните да са по-податливи на развитие и правейки серии с по 8-10 повторения, да ги ангажирам повече, което преди да не се е случвало. Де да знам-казвам това, което виждам като реакция на тялото ми. Следователно теорията, че следва да запазиш силата при дефицит, не ми помага много. Да, даже май я и вдигам, обаче мускулите си заминават. Обратно-при повече повторения /8-10/ мазнините от корема си намаляват при дефицит, но поддържам обем на ръце, рамене, крака и т.н., та даже и растат леко. Особено гърдите в определени части, след като започнах да бримча в по-високи бройки.
И от тук: на теориите ли да вярвам, които явно при повечето работят или на това, което показват кантара и метъра. Може аз да съм от малкия процент, които реагират по-добре на малко повече повторения при калориен дефицит.

Мнението беше редактирано от Деян на 11.03.19 10:04.

Дидо, извинявай, ама 2-3 кила и 1-2 см тук-там не са никакви статистически значими стойности 🙂

Свали 10-15 кила, качи 4-5 см на ръцете и тогава вади изводи.

11.03.19
10:13

казано от Alexander Krastev на 11.03.19, 10:10:


Свали 10-15 кила, качи 4-5 см на ръцете и тогава вади изводи.

Е то ако ставаше така :-) Това не знам дали и с препарат ще стане. Сигурно!

Е, аз не съм казал да стане за 1 месец, че да е с препарати 🙂

Напоследък във форума повече обсъждаме как да се тренира , отколкото действително се тренира. В това число включвам и себе си 🙂

11.03.19
10:53

казано от Иван Марков на 11.03.19, 10:45:

Напоследък във форума повече обсъждаме как да се тренира , отколкото действително се тренира. В това число включвам и себе си 🙂

Ванка, аз обикновено тренирам в залата. Във форума мога само да обсъждам - не съм намерил начин да тренирам тук все още. 🙂

казано от Boby_ на 11.03.19, 10:53:

казано от Иван Марков на 11.03.19, 10:45:

Напоследък във форума повече обсъждаме как да се тренира , отколкото действително се тренира. В това число включвам и себе си 🙂

Ванка, аз обикновено тренирам в залата. Във форума мога само да обсъждам - не съм намерил начин да тренирам тук все още. 🙂

Аз обикновенно и в залата не тренирам, а си правя мухабет като във форума 🙂 Та за това така  се изказах в метафоричен и буквален смисъл 🙂

Carbohydrate

11.03.19
11:28

казано от Деян на 11.03.19, 09:56:

Наясно сме, че в основата е калорийния дефицит, разпределението на макросите и т.н. Плюс това, не е уточнено какво се има предвид под повече повторения - 8, 10, 12, 15, 20. Какво установих аз при мен-личен опит, пробван тук няколко месеца по няколко пъти и то не е да кажеш, че съм начинаещ, та тялото затова реагира така. Т.е. аз от към постижения съм си начинаещ, но все пак мускулулите година и половина не са преставали да бъдат натоварвани. Та: при дефицит и с тежко в малко повторения /3-5/ обемите много бързо ми падат, а килата не са свалени кой знае колко. Примерно 2 см. от ръцете ми падат при 1-2 свалени килограма, като се има предвид, че има свалено и от шкембето. Започна ли с повече повторения, дори при изравнен обем сравнено с ниските повторения и то пак при дефицит, се “надувам”. Явно е и от влакната, може при мен бавните да са по-податливи на развитие и правейки серии с по 8-10 повторения, да ги ангажирам повече, което преди да не се е случвало. Де да знам-казвам това, което виждам като реакция на тялото ми. Следователно теорията, че следва да запазиш силата при дефицит, не ми помага много. Да, даже май я и вдигам, обаче мускулите си заминават. Обратно-при повече повторения /8-10/ мазнините от корема си намаляват при дефицит, но поддържам обем на ръце, рамене, крака и т.н., та даже и растат леко. Особено гърдите в определени части, след като започнах да бримча в по-високи бройки.
И от тук: на теориите ли да вярвам, които явно при повечето работят или на това, което показват кантара и метъра. Може аз да съм от малкия процент, които реагират по-добре на малко повече повторения при калориен дефицит.

Ето ти инфо за мислене, като не искаш да търсиш и четеш:
Гликогенът е въглен с вода в съотношение 1:4. При дефицит и тренировки, обемът е от там, който пада първоначално!
При силовите тренировки, енергията се взима от гликогена в доста по-голяма степен, т.к. участващите влакна са повече в % съдържание при такава работа.
При леките тежести и продължителна работа, като енергия се ползва и гликоген и мазнина, като се окислява, но вече в друго % отношение, като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!
Това е факт!

11.03.19
11:58

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 11:28:

, като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!
Това е факт!

Ти като естерификация го докара
...

Carbohydrate

11.03.19
12:05

казано от nervak на 11.03.19, 11:58:

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 11:28:

, като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!
Това е факт!

Ти като естерификация го докара
...

https://bg.wikipedia.org/wiki/Естерификация
какво общо има с написаното от мен)))

11.03.19
12:34

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 11:28:

...
Това е факт!

Факт е, че при продължително натоварване преобладава аеробния процес, но митичните повторения “за релеф” (т.е., 12-15), не попадат в графата продължително натоварване.

11.03.19
12:44

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 12:05:

казано от nervak на 11.03.19, 11:58:

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 11:28:

, като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!
Това е факт!

Ти като естерификация го докара
...

https://bg.wikipedia.org/wiki/Естерификация
какво общо има с написаното от мен)))

Окисление.

11.03.19
12:50

“като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!”

Той нервака затова се заяжда, понеже е написано доста грешно.

Като цяло при аеробния цикъл, става снабдяване с енергия в присъствие на кислород. а не че мазнините се окисляват 🙂

Carbohydrate

11.03.19
12:58

казано от kaloyan на 11.03.19, 12:50:

“като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!”

Той нервака затова се заяжда, понеже е написано доста грешно.

Като цяло при аеробния цикъл, става снабдяване с енергия в присъствие на кислород. а не че мазнините се окисляват 🙂

ай, още един знаещ, точно окисляват се и изгарят в митохондриите. Като не знаеш, не пиши глупости)...да не играят кючек в присъствието на кислород)))))...и не е присъствие, а участие 🙂

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 11.03.19 13:03.

11.03.19
12:58

Вие май не ме разбрахте. Може и аз да съм се изказал непълно или неясно, което сигурно е така.
Когато човек е в дефицит се казва, че “тялото трябва да види, че мускулите му трябват”, за да ги пази до колкото се може. Като това разбира се е подкрепено и със съответното количество необходим протеин, което даваш на тялото, освен тренировките. Така ли е или не е така. Ок-въпросът е, защо тялото ще прецени, че мускулите му трябват при 6 х 3, та да ги съхранява или дори направи по-силни и големи, а няма да направи същата преценка при 4 х 8-10 например, когато тежестта ти е така подбрана, че работиш почти до отказа. И прогресираш силово, но не на 6х3, а на 4х8-10. Ако сега клякаш в 6х3х100, а другата седмица си на 6х3 по 102.5 имаш силова прогресия. А нямаш ли такава, ако си клякал 4х8х80 и другата седмица си на 4х8х82.5. Тялото не прави ли същата преценка за необходимостта от наличието на мускули, та да ги задрави и направи по-силни ????? До колкото съм наясно, силовата прогресия може да е в различен диапазон. Даже и Петко скоро някъде бе писал, как някой на ниските е дръпнал, ама на високите си е бил на същото ниво, поради което следва да тренираш в различни диапазони.

Мнението беше редактирано от Деян на 11.03.19 13:00.

Carbohydrate

11.03.19
13:02

казано от Деян на 11.03.19, 12:58:

Вие май не ме разбрахте. Може и аз да съм се изказал непълно или неясно, което сигурно е така.
Когато човек е в дефицит се казва, че “тялото трябва да види, че мускулите му трябват”, за да ги пази до колкото се може. Като това разбира се е подкрепено и със съответното количество необходим протеин, което даваш на тялото, освен тренировките. Ок-въпросът е, защо тялото ще прецени, че мускулите му трябват при 6 х 3, та да ги съхранява или дори направи по-силни и големи, а няма да направи същата преценка при 4 х 8-10 например, когато тежестта ти е така подбрана, че работиш почти до отказа. И прогресираш силово, но не на 6х3, а на 4х8-10. Ако сега клякаш в 6х3х100, а другата седмица си на 6х3 по 102.5 имаш силова прогресия. А нямаш ли такава, ако си клякал 4х8х80 и другата седмица си на 4х8х82.5. Тялото не прави ли същата преценка за необходимостта от наличието на мускули ????? До колкото съм чел, силовата прогресия може да е в различен диапазон. Даже и Петко скоро някъде бе писал, как някой на ниските е дръпнал, ама на високите си е бил на същото ниво, поради което следва да тренираш в различни диапазони.

защото не четеш, пак ти пиша! Мускулният обем, мускулни влакна, протеин, хипертрофия...чети, на спортен форум си))), баси)))...поне да беше гледал клипчетата, които преведох...ама, Сашо правилно ми писа, да не се хабя....))))Тук хората само си чешат езиците)))

Мнението беше редактирано от Carbohydrate на 11.03.19 13:06.

11.03.19
13:39

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 12:58:

казано от kaloyan на 11.03.19, 12:50:

“като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!”

Той нервака затова се заяжда, понеже е написано доста грешно.

Като цяло при аеробния цикъл, става снабдяване с енергия в присъствие на кислород. а не че мазнините се окисляват 🙂

ай, още един знаещ, точно окисляват се и изгарят в митохондриите. Като не знаеш, не пиши глупости)...да не играят кючек в присъствието на кислород)))))...и не е присъствие, а участие 🙂

Добре прав си, но недей скача толкова много.

11.03.19
14:15

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 13:02:

ама, Сашо правилно ми писа, да не се хабя....))))Тук хората само си чешат езиците)))

Е, щом Сашо ти го е написал, който и да е от двамата, няма смисъл повече да навлизаш в темата ;-)

Carbohydrate

11.03.19
14:24

казано от kaloyan на 11.03.19, 13:39:

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 12:58:

казано от kaloyan на 11.03.19, 12:50:

“като окислението на мазнини преобладава - аеробен процес на енергоснабдяване!”

Той нервака затова се заяжда, понеже е написано доста грешно.

Като цяло при аеробния цикъл, става снабдяване с енергия в присъствие на кислород. а не че мазнините се окисляват 🙂

ай, още един знаещ, точно окисляват се и изгарят в митохондриите. Като не знаеш, не пиши глупости)...да не играят кючек в присъствието на кислород)))))...и не е присъствие, а участие 🙂

Добре прав си, но недей скача толкова много.

това ( “)))” ) означава, че тонът ми е приятелски и ако съм те засегнал или си се почувствал така, то извинявай!
П.С. Иначе, моя труд свързан с търсенето на информация и нейното приложение, ми дава правото да споря с теб лично и ако не искаш да се засягаш, то първо мисли и после пиши, нали)..Иначе става малко смешно🙂

Carbohydrate

11.03.19
14:31

казано от Деян на 11.03.19, 14:15:

казано от Carbohydrate на 11.03.19, 13:02:

ама, Сашо правилно ми писа, да не се хабя....))))Тук хората само си чешат езиците)))

Е, щом Сашо ти го е написал, който и да е от двамата, няма смисъл повече да навлизаш в темата ;-)

Деяне, форума е пълен с разни статии на всякакви теми. Вместо да си губиш времето да ми отговаряш, вземи и прочети нещо. Гарантирам ти, че ще ти е от полза за целите ти.

11.03.19
14:36

Въобще не се засягам, просто дискусията да не мине в тип хранене, това беше идеята 🙂

Явно при различни хора си има различен подход, аз просто казах при мен как е действало и нямах впредвид безкрайни повторения....около 12 макс 15….но с такива килограми, че да не мога да направя примерно още 1-2 това имах впредвид повече повторения и по малко тежести...подбирах такава тежест че ако първа серия е 12 повторения да мога да изпълня точно 12, а не да имам сила за 20 с лека тежест...При мен този метод проработи много добре и резултатите са повече от задоволителни 14см талия 6см ханш около 10кг за 3 месеца дали е достатачно добре незнам, но останах доволен от тренировачния и хранителен режим...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1