Помощ с хранителен режим

31.03.19
01:31

Добър вечер колеги , ще започна така :
На 23 години съм , 180 висок и 100 кг .
Тренирам от скоро , предимно вкъщи и от време на време на лостове , но имам малък проблем .
Имам голям корем и паласки , които искам да разкарам ... Правя кардио , коремни преси също , но неща се случват бавно (доста бавно) . Четох доста из форума , но просто не съм навътре в нещатата и не ги разбирам тези неща с храните и техния прием ( говоря за калории , мазнини , въглехидрати , протеини , калориен дефицит и прочие ) мисълта ми е някой може ли да помогне като сподели как бих могъл да се храня без да губя мускулна маса , това просто ме интересува или ако се храня нормално ( не ям хляб , не пия газирано , не ям много мазно и сладко ) дори и да качвам след време от тренировките ще се стегна и няма да съм отпуснат както сега ? Благодаря ви предварително 🙂

Carbohydrate

31.03.19
08:48

Е, ти си ги написал нещата, без хляб и хлебни изделия, без картофи, ориз, сладко, без моркови, цвекло. Общо взето - НВД без въглехидратно хранене или с малко съдържание на същият. Мазнината не е само подкожна, но и вътре, между органите. Паласките и долната част на корема ще изчезнат последни. Това е последната мазнина, която ще се намира в организма ти. И ще е най-трудно, но не и не възможно)))....
Ако искаш да промениш нещо без да броиш калории и т.н., просто се ограничи в храната. Храни се пак по същият начин, но с по-малко количество. Просто не до я ждай храната, макар и да се наложи да я хвърлиш. Не яж бързо. Изяж няколко хапки и спри за малко просто, а посли почни пак....
Има един хубав начин за отслабване и не е тежък и не трябва кой знае какво. Нарича се ЦХ - циклично хранене. Идеята е такава, че в деня на тренировката ти, ще се храниш минимално, само с 25% от обикновеното ти хранене)) или 1/4. А в ден без тренировки, ще се храниш нормално с НВД и без да злоупотребяваш. Успех!

31.03.19
12:41

Ясно , а по този начин който си споменал дали ще изгубя мускулна маса как мислиш ??? Забравих по горе да спомена , че пия BCAA 9.7 на Mutant , ако знаеш някоя друга добавка , която би ми помогнала сподели колега , благодаря 🙂

Мнението беше редактирано от Ei Sq на 31.03.19 12:44.

Carbohydrate

31.03.19
12:47

не може да загубиш това, което още нямаш))), шега. Не се притеснявай, просто върви напред!

31.03.19
12:53

Свалянето на мазнини е много просто нещо. Трябва да си в калориен дефицит. Тоест калориите, които изяждаш да са по-малко от тези, които изразходваш. И неминуемо ще отслабнеш. Няма никакви магии - нито въглехидратите и хлябовете, нито мазнините и газираните ще те направят дебел ако си в дефицит. Нито пък ходенето на фитнес ще те направи да изглеждаш много атлетичен ако не оправиш храната. Дали ще ядеш по-малко, дали ще изразходваш повече калории от движение и тренировки, или пък и двете - това си е твой избор.

За да си в дефицит, трябва да знаеш колко калории на ден приемаш и колко изразходваш за да направиш математиката. Колко приемаш се установява като си теглиш храната и записваш калориите и смяташ. Изразходването се смята по формула, а ако правиш и някакви тренировки или движения, това се смята допълнително.

Всички тези сметки можеш да се научиш и да си ги правиш на ръка, но много по-лесно е да се регистрираш на безплатния сайт myfitnesspal.com или да си свалиш апликейшъна (поне за мен през браузър е по-удобен интерфейса) и да попълниш всички данни и всекидневно и честно да си пишеш храната и той ще ти казва всеки ден колко още имаш да ядеш за да си в дефицит. Като си изчерпаш калориите за деня, просто спираш да ядеш, за да си в калориен дефицит. И това е. Правиш това същото всеки ден в продължение на 1-2 години и ако си писал честно и редовно и си си стоял в дефицит, ще трябва да си смениш целия гардероб. А навиците и знанията за храната ще ти останат за цял живот, което е важно, нали не искаш да си фит само за 1 лято или само за сватбата или нещо такова.

Относно загубата на мускули, недей се кахъри толкова. Ще загубиш някакви евентуално, но според на’уката, ако тренираш с тежести / съпротивление и ядеш достатъчно протеин, загубата на мускули е минимална. И повярвай ми - на по-ниски подкожни мазнини ще изглеждаш много по-як и като цяло добре, дори и с малка загуба на мускули, отколкото да си седиш мазен.

Това е. Като се регистрираш в MFP, ако имаш въпроси, питай.

31.03.19
13:48

Аха благодаря ви много за отговорите , има нещо друго , че работата ми е такава че 12 часа съм зад бюро (заседнал начин на живот) движение имам само след работа когато тренирам (час , час и половина) така че калориите,  които изгарям едва ли са много не съм засичал , но сега ще погледна сайта който си споделил и ще пробвам , благодаря още веднъж 🙂

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1