След отказване на цигарите

09.04.19
11:06

Здравейте приятели, имам следния “проблем” . Преди точно година отказах цигарите РЯЗКО. И като казвам рязко , засилих последната кутия в стената и от тогава не съм докосвала. Та, малко предистория:  в края на тийн годините ми бях стигнала потресаващите за мен 70 килограма мазнотийка- 169см съм. Реших, че ще влизам във форма. Започнах да се храня по моите виждания чисто, да правя домашни упражнения с каквото и както намеря, та така за има няма 6 месеца стигнах 54 кг. (И разбира се като една супер въодушевена от резултатите, нова в това , започнах да искам още и още, и още!) След което започнах работа в един съседен квартал и всяка сутрин ходех пеша до там. До такава степен си бях ограничила храната, че припадах. Пушех по 2 кутии на ден, но ми се виждаше пресата, за мен и глупавата ми глава това беше важно. Стигнах потресаващите 47кг. за моята височина. Висях в това положение до миналата година, когато вече усещах, че не вървят на добре нещата. Та, спестявам всичките симптоми, които имах вследствие от ниския калориен прием и цигарата след цигара.  Както казах по-рано, захвърлих цигарите рязко миналата година. За 3 месеца от тогава 47 кг., стигнах 56 без да променям начин на хранене. Есента заминах за чужбина за 4 месеца и там продължих да качвам въпреки интензивната работа, която вършех. Прибрах се 59. Естествено се паникьосах, че ще се върна на старото положение и си купих въже. Та, да вметна. За една година опитах какво ли не: стария ми “режим” , ОMAD , IF през 20часа, KETO, тичане с НВД , въже +НВД . И знаете ли какво се получи? ЕДИН ГОЛЯМ....Да не казвам трибуквената дума.
Побеснях, наистина вече се чудех какво да опитам (не съм фенка на залите \/ ).  ТА! Февруари тази година започнах 3 пъти в седмицата да ходя на степ аеробика , която комбинирам с добър за мен начин на хранене. Имайте предвид , че НЕ КОНСУМИРАМ газирано, алкохол, всякакви бързи храни , пици, чипсове и всичко що е в опаковка и е шарено. Пия доста и доста вода.
Изключително съм доволна от този спорт. Усещам тялото си много по-добре, по-здраво и издръживо. ОБАЧЕ да си дойдем на проблема, Не мърда мазнината.Винаги съм сваляла много лесно и бързо, до този момент. (Мерките също не мърдат) Вися си на 55кг. Да подчертая НЯМАМ проблем с килограмите. Имам проблем с нестопяващите се сланинки на любовните дръжки и бедрата. Усеща се мускул на дупе на корем, вижда се, но стои грозно с тази сланинка отстрани. На 25 години съм , да кажа хаха. Та, момичета и момчета, 3 дни четиво за един кратък въпрос: На цигарите ли се дължи все още този цикъл, понеже тялото ми се адаптира или правя нещо грешно?

09.04.19
11:31

Ами те точно около тези години интервала 25-29, вече нещата не са като да си на 18. То аз шкембе не бях виждал до 29 без да спортувам много много, а храната и пиенето да не ти говоря какви бяха.
Просто трябва да попромениш тренировките, ако мислиш че 3 пъти степ аеробика ще ти стигне, по скоро не. Включи някаква по силово ориентирана тренировка.
Пиши малко по точно, сега какъв ти е хранителния режим, какво спортуваш, каква ти е работата, какво ти е движението.

09.04.19
12:14

казано от kaloyan на 09.04.19, 11:31:

Ами те точно около тези години интервала 25-29, вече нещата не са като да си на 18. То аз шкембе не бях виждал до 29 без да спортувам много много, а храната и пиенето да не ти говоря какви бяха.
Просто трябва да попромениш тренировките, ако мислиш че 3 пъти степ аеробика ще ти стигне, по скоро не. Включи някаква по силово ориентирана тренировка.
Пиши малко по точно, сега какъв ти е хранителния режим, какво спортуваш, каква ти е работата, какво ти е движението.

Работя от вкъщи и точно поради тази причина, гледам да имам повече движение. Всяка сутрин и вечер правя разходки по няколко км. с кучетата, гледам да не спирам много много да се движа. Отделно и аеробиката. Храненето ми е следното:
Сутрин - овесени ядки или 2 яйца с някакви зеленчуци ИЛИ 2 малки филийки черен протеинов хляб Вита
Обяд - често месо или риба с много зеленчуци
След обяд - малко пуканки, плод или сурови ядки
Вечер -  отново месо със салата или само салата с повече киноа.
Не пия вече  кафе, защото пулса ми отново скача до небесата. Приема ми на вода е грубо 2л. на ден. А до силовите тренировки. Имам предупреждение от доктор, понеже имам лека пъпна херния и не трябва да вдигам много тежко.

Мнението беше редактирано от Stormrage на 09.04.19 12:20.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1