Как да кача килограми?

Здравейте! Нова съм в този форум. Та, на 18 години съм, висока 1.70 и тежа 48 кг. Знам, че за моята възраст и височина са малко тези килограми и искам да кача нагоре. Ходя на фитнес и тренирам, доста усърдно, през цялата седмица. Събота и неделя почивам. Храня се доста здравослвоно, след като започнах да тренирам. Храня се 4 пъти дневно, лато в едбо от храненията ми винаги има месо.
Моля, за съвети и препоръки.

Темата беше редактирана от Владиана Ангелова на 16.04.19 00:28.

16.04.19
06:56

казано от Владиана Ангелова на 16.04.19, 00:11:

на 18 години съм, висока 1.70 и тежа 48 кг. Знам, че за моята възраст и височина са малко тези килограми

От къде си толкова уверена, че са малко? Ако поддържаш тези килограми без усилие и си здрава, значи това е биологично оптимално.

16.04.19
08:07

казано от Кико Сан на 16.04.19, 06:56:

казано от Владиана Ангелова на 16.04.19, 00:11:

на 18 години съм, висока 1.70 и тежа 48 кг. Знам, че за моята възраст и височина са малко тези килограми

От къде си толкова уверена, че са малко? Ако поддържаш тези килограми без усилие и си здрава, значи това е биологично оптимално.

Комшията, като поддържа 50кила на 180 и там ли е биологично оптимално. Като изцепите някоя простотия, чак не се усещате, че давате съвети на 17-18 годишни...

16.04.19
08:16

казано от Muddy Waters на 16.04.19, 08:07:

казано от Кико Сан на 16.04.19, 06:56:

казано от Владиана Ангелова на 16.04.19, 00:11:

на 18 години съм, висока 1.70 и тежа 48 кг. Знам, че за моята възраст и височина са малко тези килограми

От къде си толкова уверена, че са малко? Ако поддържаш тези килограми без усилие и си здрава, значи това е биологично оптимално.

Комшията, като поддържа 50кила на 180 и там ли е биологично оптимално. Като изцепите някоя простотия, чак не се усещате, че давате съвети на 17-18 годишни...

Комшията ти не го познавам, но щом е жив и има психиката да живее в съседство със социално некомпетентен, значи е оптимално.

Мнението беше редактирано от Кико Сан на 16.04.19 08:18.

16.04.19
09:47

Теглото ти е опасно ниско, независимо как се чувстваш. Има си определени здравословни граници, които са достатъчно широки, за да обхванат оптимално обществото. Ако
Опиши как се храниш, точно колко и какво- мери си храната и си запиши калории за няколко дни. Тренировките винаги са полезни, но не са основният фактор за покачване или сваляне на тегло. Включи полезни мазнини- почти съм сигурна , че не хапваш мазно. Опитай в началото с 2-3 пълни лъжици зехтин в салатите и 50 гр. сурови ядки, така ще имаш поне едни 500 ккал аванс.

16.04.19
18:23

Ами докато покачиш още няколко килограма може да поотпуснеш здравословното хранене и да похапваш и нещо не чак толкова здравословно. Например може да включиш по някой сладолед впредвид идващото лято( примердо ако имаш под ръка на Raffy е доста калоричен) и ако можеш добави мляко с какао преди лягане по 300-350 милилитра. Млякото съдържа бавно разградим протеин и ще е добър вариант. Мисля, че с добавянето на тези неща към и ядките както ти препоръча колежката ще почнеш да качваш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1