Hustle

Прескочи до:

07.01.20
21:57

Днес направих едно леко бягане преди тренировка и влязох в залата.
Тренировка:
Мъртва тяга-3х10/12
Клек-6х6
Полу клек-4х6
Лег-8х6
Набирания широк хват-8х10
Обръщане-6х8
Изхвърляне-6х4

Храна-без промяна

Хранителни добавки
15гр Аргинин
6гр Цитрулин
1гр-Екдистерон
Zimag
Aminostrong
Biostrong
Креатин(замених креатина на universal с такъв на BIOGAME,да видя колко е негоден и не ставал за нищо)
ДАА
Протеин

Като цяло съм доволен от всичко за сега. Единствено се дразня ,че има хора, които ми пишат на лично да ми кажат как марката “BIOGAME “ е боклук.

Мнението беше редактирано от Hustle на 07.01.20 22:02.

08.01.20
09:30

казано от Hustle на 07.01.20, 21:57:

Единствено се дразня ,че има хора, които ми пишат на лично да ми кажат как марката “BIOGAME “ е боклук.

🙂 А не е ли?

08.01.20
09:36

казано от Boby_ на 08.01.20, 09:30:

казано от Hustle на 07.01.20, 21:57:

Единствено се дразня ,че има хора, които ми пишат на лично да ми кажат как марката “BIOGAME “ е боклук.

🙂 А не е ли?

Имам възможността да си взимам и съм си взимал продукти на топ марки. Сега основните са ми на биогейм. Мога да споря относно качеството,защото аз лично не намирам продуктите им за боклуци.
Вие как ги преценявате,нямам представа......

09.01.20
22:08

Чудя се какви добавки да взема от Биогейм, но не съм решил с какви стероиди да ги комбинирам.

09.01.20
22:35

казано от Brown Bomber на 09.01.20, 22:08:

Чудя се какви добавки да взема от Биогейм, но не съм решил с какви стероиди да ги комбинирам.

Андрогенни

09.01.20
22:49

Хомеопатични.

10.01.20
16:30

Днес още в 07:00 правих около 15мин бягане,след което 4х100м

В 15:00 бях в залата.
Клек-6х4
Лег-8х6
Тяга-4х6
Обръщане-6х4
Изхвърляне-8х4
Набирания широк хват-8х10

Има промяна в силата,има и в тялото. Тренировките няма да ги пипам за сега. Имам предложение междодругото ,да се пусна на републиканското тази година в категория “Класически културизъм”.
Може би тук може да дискутираме,струва ли си една подготовка за излизане на наша сцена. Тъй като си трябват финанси,а от цялата работа, няма да получиш същото.

Храна,без промяна.

Мнението беше редактирано от Hustle на 10.01.20 16:34.

Деян

10.01.20
16:40

Че не си струва от финансова гледна точка поне на такъв етап състезание /а сигурно и на по-висок в БГ....ако има по-висок от Републиканско въобще/, е ясно. Но ако мислиш да се занимаваш с това, все от някъде трябва да се тръгне. Пък знае ли човек, може някой ден да получиш и профи карта за IFBB, след това си наясно какви са възможностите ;-)

Мнението беше редактирано от Деян на 10.01.20 17:23.

10.01.20
16:51

А може и нищо да не стане и да е поредния назобан младеж, бачкащ като охрана и темподобно.
Hustle, за човек, който казва, че билдингът му е хоби, не мислиш ли, че всички тези апове, боцкания и прочие са малко прекалено? Не че аз съм пример за здравословен начин на живот, но какво смислено бъдеще виждаш като ББ-ър, не в България само, а  изобщо?

Мнението беше редактирано от Боян на 10.01.20 16:52.

10.01.20
18:49

казано от Боян на 10.01.20, 16:51:

А може и нищо да не стане и да е поредния назобан младеж, бачкащ като охрана и темподобно.
Hustle, за човек, който казва, че билдингът му е хоби, не мислиш ли, че всички тези апове, боцкания и прочие са малко прекалено? Не че аз съм пример за здравословен начин на живот, но какво смислено бъдеще виждаш като ББ-ър, не в България само, а  изобщо?

Аз съм млад,нямам и 20години. Уча висше образование. Като цяло,не виждам в България как мога да изкарвам от работа (не личен бизнес) достатъчно пари,за да мога да създам семейство,може пък да греша,надявам се. А от ББ няма как да изкараш пари,ясно е.Нямам 20години,а виждам ,че нещата тук не са добре и няма и да бъдат,не избирам да бягам. Занимавам се сега,защото ходя на лека работа в сферата на спорта,имам ужасно голямо свободно време да уча,тренирам,храня и т.н. И ми стигат парите защото съм сам,а мама и тате покриват всичко.
Аз с културизъм след 3/4години и да искам да се занимавам,няма да мога. Не защото няма да искам,а защото няма да имам финансите,за една подготовка/сезон.
Единственото нещо което ми харесва да правя е да тренирам и да трупам постоянно знания и опит в тази област. Но не фантазирам,че един ден аз ще стана културист и то добър. Да,на 19съм,а вече съм стигал до една прилична форма и то с умения придобити от книги или крадени от треньори,спортисти. Ама аз съм още на 19,може да не мисля още правилно и да не гледам на нещата както вас. Та,като цяло бих скочил в боя за последен път. Дали ще спечеля място или не,за мен няма такова огромно знамение колкото това ,че тръпката и емоцийте са големи.

Мнението беше редактирано от Hustle на 10.01.20 18:52.

10.01.20
19:22

Емоцията да се покажеш гол пред публика?

10.01.20
20:20

казано от Brown Bomber на 10.01.20, 19:22:

Емоцията да се покажеш гол пред публика?

Най-вече!

12.01.20
15:02

Днес почивен ден. Направих само едно бягане от 30мин.
Имам 3месеца до републиканското. Намирам се в не лоша форма но със сигурност ще трябва да кача килограми тъй като ми се иска да кача до към 100/105 и да изчистя на 94/5кг.

Храната-без промяна.

Хранителни добавки-
Креатин
Глутамин
ДАА
Екдистерон
Мултивитамини
ЗМА
Aminostrong
AAKG
Цитрулин
Протеин

13.01.20
17:25

От Екдистерона забелязал ли си значително покачване на апетита?

13.01.20
18:37

казано от drakkar на 13.01.20, 17:25:

От Екдистерона забелязал ли си значително покачване на апетита?

Не питай....постоянно ми се яде. Със сигурност това се дължи на него, тъй като винаги съм имал проблем с апетита. Но зависи и от дозата. Аз взимам 1гр,гледам има си хора,които си взимат по 2/3гр.

Мнението беше редактирано от Hustle на 13.01.20 18:38.

28.01.20
20:58

Днес-30мин крос след това:
Гърди

Изтласкване на щанга от обратен лег  - Пирамида: 1 х 10 + 1 х 7 + 1 х 5 + 1 х 3 + 2 10
Изтласкване на дъмбели от полулег -  4 серии х 6-8 повторения
Пек-дек с успореден хват  - 4 серии х 6-10 повторения


Пулоувър с дъмбел - 4 серии х 12-15 повторения


Разтваряне на пек-бек машина - 4 серии х 8-12 повторения
Раменни преси с щанга зад врат - 4 серии х 7-10 повторения
Повдигане на ръце встрани - 4 серии х 8-12 повторения

Храна-100гр мюсли с кофичка кисело мляко. 500гр пилешко месо,5яйца и 200гр риба. 100гр варен картоф,зелена салата и 150гр ориз.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1