Здравейте, нуждая се от съвет.

19.01.20
19:04

Здравейте започнах отново да тренирам по една тренировъчна програма. Това е тя програмата https://www.bb-team.org/workout/1282_barzo-i-lesno-otslabvane-samo-za-3-dni-sedmichno?fbclid=IwAR3bwNaRnMZCPW2RHwXjkrw1F6lBwWLa_4nVNWs5wVuqu0N-t8YL5xeM3ww
“Бързо и лесно отслабване само за 3 дни седмично”
Исках да попитам тъй като не разполагам с много време а виждам че ми отнема по 2 часа и половина близо 3 обикновенно, дали бихте могли да ми препоръчате някаква по-кратка даваща ефект тренировъчна програма. И също тъй като ми се иска да поотслабна дали може да ми препоръчате някаква диета тъй като явно само със фитнес няма да стане. Целта не ми е да стана Херкулес а просто да придобият форма тъй като сега съм със шкембе.

Прав си че с фитнес само не става, най-важно е какво ядеш. Тази програма прилича на класически двудневен сплит без упражненията на двудневният сплит хахаха сега сериозно

Неслучайно тренираш 3 дни в седмицата, а не примерно 6 както повечето трениращи хора
т.е. ефекта ти на тренировки е по-нисък
Ако искаш просто да ОТСЛАБНЕШ - ти трябва калориен дефицит, може и без тренировки, друг е въпроса колко е здравословно и въобще адекватно това
ако искаш да отслабнеш качествено демек изпразване на клетката на тялото от мазнини и пълнене с чиста вода и изграждане на мускулна маса с белтъци - ти трябва ежедневно натоварване... и движение, седенето на стола убива формата и метаболизма много повече от всичко останало
също така корем не се прави с коремни преси, а с диета (основно)
прочети теми за НВД-ВМ,НВД,Кето и въртене на въглехидрати за да добиеш основна представа как се хранят повечето хора които не са родени със 8 плочки или не са на стероидни мостове от 10-20 години

Ако нямаш време да тренираш прави само кардио но съобразено с годините ти. Тоест ако си на 40 без сърдечни заболявания прави високо интензивно кардио 40-50 минути на ден като следиш пулса да е максимум 140-150. Примерно вървене на пътека под наклон 20 градуса (20.0 на машината където пише). Или крос/колело/гребане на машина за кану-каяк). Не се препоръчват спринтове и бягане като цяло за хора над 100кг. тъй като прецаква много неща по краката ти. Този пулс 150 ти е 75% работен обем на сърцето, като даже той е малко прескочен (за справка този сайт https://www.heart.org/en/healthy-living/fitness/fitness-basics/target-heart-rates или по формулата [BP = години - 22)*0.7] ). Като заедно с това ти кардио, разходки до кафенета и малко диета за калориен дефицит, по-малко или никакви въглехидрати и корема ти и прочее ще изчезне за 0 време.

Успех!

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1