Мнение за програма

08.02.20
01:09

Здравейте, бих искал вашето мнение и нужни корекции по дадената по-надолу тренировъчна програма(5 дневен повтарящ се цикъл).Целта е качване на килограми.Хранителния режим е “построен”, както трябва и остава само тренировъчната програма да се доизясни.Няма да приемам никакви добавки.Чакам вашето мнение и критики(ако има). Благодаря предварително.

Ден 1
1.Бицепс с дъмбел 10x10
2.Флайс 3x10
3.Френско 10x10
4.Гребане с дъмбел 3x10
5.Раменна преса с дъмбел 3х10
6.Лег преса 3х10

Ден 2
1.Дъмбел зад глава 3x10
2.Горен скрипец 10x10
3.Бицепс с кабел 3x10
4.Машина за гърди 10x10
5.Вертолет 3х10
6.Клек 3х10

Ден 3-Почивка

Ден 4
1.Бицепс с щанга 10x10
2.Щанга с тесен захват 3x10
3.Трицепс с кабел 10x10
4.Машина за гръб 3x10
5.Повдигане на дъмбел встрани и напред 3х10
6.Бедрено сгъване и разгъване 3х10

Ден 5-Почивка и цикълът започва да се повтаря

08.02.20
10:21

Тоя бицепс и на всяка тренировка да го тренираш зор ще порасне. Натегни на базови, многоставни движения.

08.02.20
10:26

Тая шано-програма ми звучи като да я е писал някой квартален боди-билдър от 80-те.

Какви са тези сгъвания за бицепс, какви са тези вертолети... Ще си скъсаш нещо накрая.
И какво представлява упражнението “щанга с тесен захват”?

Ако сега изобщо започваш да ходиш на фитнес, върти кръгови тренировки за цялото тяло поне 2 месеца да видиш кое упражнение как се прави и за какво е, прецени си килограмите, гледай, питай кое как и защо се прави.

Мнението беше редактирано от Димо на 08.02.20 10:27.

Гарантирано по-добри резултати след едва 30 дни!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1