тренировки вкъщи и чистене на мазнини по време на криза

16.04.20
17:49

здравейте, в момента свалям килограми (да кажа че чистя, ще бъде претенциозно от моя страна), но с тази здравна криза нещата тотално се объркват. Години 34, тренировъчен стаж около три години, може и малко повече, предимно със свободни тежести. Първо свалих много килограми- около 60кг до 94кг лично тегло, след това качих за две години до 120кг  и в средата на декември започнах да свалям, като към момента съм около 104 кг. Най добри постижения- 260 тяга с трап/ 240 кг с лост, 90 кг бутане от лег (много съм слаб в това движение), 2х 170 кг зерчек клек (обожавам го това упражнение), военна преса 1х70кг. Вървях бавно и уверено до целта си- тегло между 90-95кг, при ръст от около 1,70м, със запазване на силата, доколкото е възможно.  Всичко потъва за момента. Още със започването на здравната криза бях наясно че няма да мине лесно или пък скоро. Затвориха фитнеса, а аз се качих на тавана и свалих старата си лежанка и тежестите, с които разполагах. Пригодих една стая за фитнес. Възможностите бяха, с малко въображение, за лека тяга, зерчер клек, преден клек, бутане от лег и военна преса. Имам 110 кг тежести(мерил съм ги отдавна на кантар, защото са от тези циментовите и малко варират, но са горе-долу така), с които към момента тренирам така- тренировка А- зерчер клек (стигнах до 3х15х110 кг), гребане с щанга 3х10х90кг, военна преса 3х10х55кг, бутане от лег 3х10х70кг, тренировка Б- преден клек 3х10х100кг, тяга с прави крака 3х15х110кг, бутане от наклон 3х8х70кг, вертолет 3х10х50кг. Редувам тренировките и досега се справям, но едно голямо “НО” мога да качвам само повторенията в клека, който ми се води основен за момента по разбираеми причини. Нямам достатъчно тежести и имам няколко варианта:

  1. Да спра засега- да кача яденето и да се закотвя на около 105-106кг, като продължавам да тренирам, и да чакам по-добри времена;
  2. Да продължавам да свалям и да тренирам като покачвам повторения и да стискам палци да отворят фитнесите. Ако не се размине до 15 май да поръчам 40кг тежести и пак така.

Храната, да не изпусна да напиша храната. Не броя калории, просто гледам да падам от 0,5 кг до 1кг седмично. Две хранения дневно- в два след обяд и осем вечерта. Месо каквото има, яйца, соеви пръчици и топчета (кебабчета и кюфтета :) ), гарнитура- ориз или картофи и огромни количества таратор или пък кисели млека (харесвам ги, въпреки че най-вероятно няма мляко в тях). Вредни храни и газирано засега съм ги намалил почти до абсолютната нула. Алкохол и цигари не употребявам.

Според вас, как да постъпя. Не искам да съсипя всичко, доста ми е отнело да стигна до този момент. Засега всичко е наред, както ми бяха казали стреми се да станеш триъгълен- корема се прибира добре, въпреки че в основата кожата почна леко да увисва, краката вече съм ги поизчистил, рамената и гърба са ми най-голямата гордост- личи си че под кожата играят мускули. Ръце колкото толкова, никога не свикнах да ги тренирам.

Посъветвайте ме какво да правя, все пак един месец си е доста време.

П.П. Ника беше първото, което ми дойде на акъла, изобщо не съм велик :)

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1