Изчистване и стягане

24.08.20
21:04

Здравейте група, казвам се Павел,след четири годишно прекъсване в залата, сега вече физиологичните процеси ме принуждават да го направя отново. След като прекъснах 10годишния труд в залата, започнаха да се появяват разни проблемчета, мускулите се трансформираха в мазнинки, високо кръвно и т.н. В началото на годината започнах с плуване по 1км. на ден, но само за два месеца, тъй като се появи COVID-19. Наближавам 52, 185см., 100кг. Целта ми е сваляне на кг. и оформяне. От 10 дни започнах посещение в кварталния фитнес.
Трен. Програма:
Пон: гърди, пр. и ср. рамо, корем
ВТ: гръб, задно рамо, трапец, корем
Ср: кардио
Четв: бицепс, трицепс, предмишници, корем
Пет: крака,корем
Съб: кардио
Нед: кардио
Хранене:
-8.00: 6 белтъка, 1 жълтък, 80гр. овес, 1с.л. мед/ябълка, 1ч.л.какао
-9.30: доза протеин
-9.40: доза л-карнитин+ кафе
-10.10 тренировка, в края доза всаа и протеин
-12.30: пил. гърди, ориз/картофи, салата
-15.30: кафе
-16.00: 4белтъка, ябълка
-19.00: пил. бутче, ориз/картофи, салата, доза омега 3-6-9
-23.00:80гр. извара
В общи линии това е храната, като в дните с повече тежести въглехидратите ще са около 500гр. за деня, а в дните с кардио ще са без въглехидрати.
Ако смятате, че бъркам някъде може да поправяте и съветвате.

Темата беше редактирана от bendji на 25.08.20 09:13.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1