Тренировъчен обем

04.09.20
17:54

Здравейте!

Въпросът ми е по-скоро към дамите, но нямам против и мъжете са се включат.

Въпросът ми е провокиран, заради нещо, което забелязвам при мен - а именно:

Всеки път, когато започна да тренирам и мине известен период от време - например два-три месеца, и започва доста да ми се променя настроението, ставам раздразнителна и освен това, апетитът ми постепенно ескалира  ..

Взех да се чудя, дали не претренирам?! Та какъв е тренировъчният обем на една ваша тренировка, дами? Да си сверя часовника просто...

Благодаря за вниманието!
Бъдете здрави! 🌹

04.09.20
20:29

Не е ли по разумно,ти да разгледаш женските дневници и кажеш твоя обем на тренировка?!

04.09.20
22:23

Сметнах си кг от едната тренировка и са около 8 тона + корем + кардио 20-30мин.

Мъртва тяга 1х15х10кг, 5х12х25кг
Горен скрипец 1х15х18, 5х12х23кг
Долен скрипец 5х12х16кг
Задно бедро 5х15х20кг
Ренег.гребане 3х8х7,5кг
Хип тръст 5х30кг
Коремни преси 20макс.наклон
Повдигане краката от вис 2х20
Кардио монотонно 20-30мин. понякога е колело, понякога бягане, понякога кростренажор..

05.09.20
01:12

От това, което си написала, изглежда, че имаш дълги паузи без тренировки и ставаш раздразнителна след около два месеца, след като започнеш отново да тренираш.
8 тона може би правиш за 10 тренировки. Не мисля, че с подобни тренировки можеш да претренираш, дори и ако тренираш почти всеки ден. А доколко има изобщо някакъв смисъл да го правиш изобщо, е друг въпрос.
Дали не ставаш раздразнителна около датата на цикъла си, или просто си раздразнителна защото си гладна? Според мен, това е по- скоро синдром на някакъв хормонален проблем, а не на претрениране.
Ако търсиш сравнение - моите тренировки са посредствени, а аз премествам между 2500 - 5000кг за една тренировка. Ако  погледнеш дневника на Дени 😊 тя сигурно стига и до 10000кг.
Както и да, е преместените кгми не са най-големият критерий за претрениране. Можеш да претренираш и с тренировки със собствено тегло, а раздразнителността ти идва от нещо друго. Може да е храна, хормони както вече казах, цигари, алкохол, повече кофеин и тн. Не си споделила как се храниш и няма смисъл да гадаем. 😊

05.09.20
08:00

За една тренировка ги правя. Попринцип са ми ок кг, с които тренирам. Бях в дефицит за около 2месеца, но вече не съм. Храната ми е оптимизирана, като следвам Гъвкава диета, в момента приемам 2000+ калории дневно, допълнително приемам Б-комплекс, вит.Ц, калций, магнезий, цинк, Д-3, 5HTP и в момента си чакам L-tyrosine, на който разчитам.
Имам си някакви проблеми най-вероятно. Обаче съм забелязала, че винаги се провокират със започването на тренировките. Когато съм пазила само диета, нямам тези проблеми. Паузите са ми много големи, защото попадайки в тази ситуация се демотивирам доста и спирам. Този път съм решила като инатливо магаре, че ще продължавам, докато не “свикна”. Тренирам 3 пъти седмично, като имам две тренировки за цялото тяло, които въртя. В момента тренирам от 4 месеца сериозно и редовно.

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1