16.11.05
03:18
Здравеите на всички искам да ви помоля за помощ ще бъда директен аз съм начинаещ и сега испитах нужда да поработя върхо тялото си и моля хората които са по на вътре в тези неща ако могат разбирасе и няма да им е в тежест да ми изготвят една пълна програма за цялото тяло и ако ви е необходимо нещо като височина килограми някакви мерки ще ви ги дам няма да е проблем просто се надявам да ми обърнете внимание
предварително благодаря на отзовалите се добри хора
довиждане засега от мен допълнително ще пиша чао :roll:
Избери си някой тренировъчен сплит за начинаещи - http://www.bb-team.org/training/
16.11.05
09:08
Като за начало ще тренираш всички мускули в един ден/Това го правиш месец няаде/След това вече започваш поотделно да ги правиш.
правиш 3 месеца не 1…
ето ти програмка: http://www.bb-team.org/training/000156.php
Тренирай по нея 3 месеца и после мини на друга. :wink:
16.11.05
20:35
Благодария ви много ще се вслушам в вашия съвет и живот и здраве ще се видим като понапредна аиде чао и още един път благодария
16.11.05
20:50
ехееее ко направи те ве 3 месеца :shock: :shock: :shock: :shock:
SCUBA_DIVER каквото и да правиш по която и програма да тренираш не забраваи че храненето ти е неразделна част от фитнеса и може би и наи важния фактор за постигането на желания от тебе ефект.
17.11.05
01:08
Player благодария ти много човече добре че ме потсети
Благодария на всички вас щесе видим след като завърша програмата за начинаещи
17.11.05
01:13
само да попитам ставами неудобно вече но предполагам сте изпадали в моя момент когато навлизате в свят които ви се струва някаква нереалност
преди всичко се извинявам за флода нецеля да си правия точки с постове просто забравих да ви попитам
сегашните ми килограми са 85 килограма питането мие да използвам програма за намаляване , овеличаване или подържане на килограмите