02.01.06
18:28
Здравейте всички.Първо,честита 2006г. всичко най-хубаво.Аз съм начинаещ в тази област и ако може някой да ми каже някаква програма.Не искам да ставам културист,а просто да направя фигура,защото от както спрях цигарите съм отпуснал голям корем.Ще се радвам ако някой помогне.
тарси си в форума точно с тия теми е пълно ма като ти казвам пълно ми вервай :lol: :lol:
Самоче има един друг проблем,аз работя и не мога да тренирам както всички останали. :( Смените са ми четири на два,и мога да тренирам само през тези два дни,защото ппрез другите се прибирам много късно.Затова ми трябва по различна програма. :cry:
За програма пробвай следното, два дни подред:
Тренировка едно.
1. Мъртва тяга - 2 загряващи и 3 серии в пирамида (6 - 8 повт.)
2. Набиране или вертикален скрипец -1 загряваща и 3 х 6 - 8
3. Гребане с щанга или хоризонтален скрипец - 1 загряваща и 3 х 6-8
4. Сгъване с щанга (дъмбели) - 1 загряваща и 3 х 6 - 8
5. Сгъване с щанга на скот пейка или хамър сгъване - 2 х 8 - 10
6. Повдигане на краката от вис - 3 х максималния брой повторения
Аеробика - велоергометър - 15 - 30 минути, ако имаш време, умерено темпо (искаш и да отслабваш, доколкото разбрах, така че не е излишно да правиш по - малко. Не се пресилвай в началото).
Тренировка две.
1. Лежанка с щанга хоризонтално - 2 загряващи и 3 серии в пирамида
2. Преси с дъмбели от наклон - 3 х 6 - 8 (първата с по - леко)
3. лег - преса за краката - 2 загряващи и 3 х 8 - 12
4. раменни преси с щанга или дъмбели - 1 загр. и 3 х 6 - 8
5. Френско разгъване с щанга - 1 загр. и 3 х 6 - 10
6. Прасци на калф машина 3 - 4 х 8 - 12 (първата с по - леко)
Аеробика - велоергометър - 15 - 30 минути, ако имаш време, умерено темпо.
После почиваш 4 дена.