14.10.15
23:31
Здравейте, аз съм студентка в чужбина и нямам много време за тренировки, но много искам да тренирам. Ще се прибирам на България около Коледа и дотогава искам поне малка промяна. После разбира се ще продължа с тренировките. Но главният ми въпрос е : Има ли смисъл от тренировките в домашни условия без тежести, уреди и т.н. или си трябва задължително фитнес. Питам от гледна точка на това, че фитнесът тук си е лукс, също така е много претъпкан , а и нямам много време да ходя дотам но в краен случай може би ще трябва да го направя.. Какво е вашето мнение по въпроса?
14.10.15
23:35
Здравей, зависи какви цели си поставяш за тези 2 месеца в общи линии, както и какво е текущото ти ниво. Със собствено тегло може да правиш чудесни упражнения у дома, с които да поддържаш форма и да подобриш тонуса си.
ами знам, че за 2 месеца няма кой знае какви чудеса да постигна, целта ми е сваляне на килограми - тежа 65кг и съм висока 1,60 като проблема ми е главно в краката, в коремната област нямам проблеми.
15.10.15
20:51
Добре тогава - как е храненето ти към момента? С какво се храниш, кога и по колко?
ами храня се малко тези дни, просто нямам време - сутрин обикновено закусвам кисело мляко с овесени трици и ябълка и кафе с мялко, на обяд ако имам възможност хапвам пържола със салата, ориз или картофи, вечеря - салата- най-често айсберг с риба тон, яйца, авокадо, овкусена със сол, зехтин и балсамико. И пия доста кафета без захар, обикновено с мляко. Ако нещо ми се прияде следобяд хапвам кисело мляко с трици или някакъв плод.
Мнението беше редактирано от Bonita на 16.10.15 01:25.
Постигал съм много добри резултати в домашни условия, а за момиче е дори още по-лесно, тъй като не се нуждаеш от големи тежести. С две ръце - да, има смисъл от тренировките в домашни условия.
казано от Pleasure на 10.11.15, 01:40: