07.02.06
11:51
Здравеите ходих до метро и видях една хубава лежанка с некви екстри /без скрипец/ на стравнително добра цена/210 лв./, аз съм начинаещ та да ви питам дали има смисъл да се набутвам, че ако купя и щанги, тежести и думпели ще ми илезе към 500 лв. :?
Ако имате мнение моля пишете :)
07.02.06
11:57
Хе 500лв. по-добре ги дай да тренираш в зала и така ще позлваш всички уреди, които ти трябват.
[quote author=“depth”]Здравеите ходих до метро и видях една хубава лежанка с некви екстри /без скрипец/ на стравнително добра цена/210 лв./, аз съм начинаещ та да ви питам дали има смисъл да се набутвам, че ако купя и щанги, тежести и думпели ще ми илезе към 500 лв. :?
Ако имате мнение моля пишете :)
И двете мения са прави, сам си прецени. Всеки иска да има уреди в тях... ама залата си е зала. Виждал съм ги (в каталог на Метро) тея уреди, не ми вдъхват много доверие. В залата в която вече не тренирам баха взели един Скрипец+скотово+корем и т.н. абе пълен боклук...познай от къде ами от Метро :wink:
07.02.06
13:16
Зависи какви резултати гониш при домашния фитнес никога неможеш да имаш тези резултати като в някои фитнес клуб таи като там уредите са твърде много може да изпълняваш много различни упражнения а вкъщи ще можеш да правиш само гърди раце и тренировката ще ти стига до там замисли се с тези уреди какво ще правиш за гръб(с тази лежанка няма просто как да я използваш за гръб освен с щангата да правиш мъртва тяга но едно упражнение няма да е достатъчно). Пак ти казван прецени до каде искаш да стигнеш !!!
depth аз бях точно като тебе.В нас си имам лежанка дъмбели,лост,тежести и степер.Обаче степера изкиха още на 2-рата седмица(купих го от “Метро”)от тези малките степерчета дето са като кантарчета.И исках да си купя и велоаргометър.Обаче като си направих преценка.С тези пари за велоаргометъра аз ше ходи 8 месеца на фитнес и на степер ше мога да тренирам и страшно много уреди има и велоаргометър и всичко което ми трябва.Заради товаче не си давай “грешните пари” за уреди за дом.условия.По-добре си ги дай за заличка.Аз сега се чудя на кой да продавам тежестите и вички боклуци които купих,никой неще да ги купува :cry: :oops: :cry: :cry:
в залата е по-добре!предполагам, че след 2-3 седмици ще ти омръзне да си тренираш сам в къщи!а и понякога е необходима помощ!500 лв са доста време тренировки
[quote author=“RejiMillar”]Зависи какви резултати гониш при домашния фитнес никога неможеш да имаш тези резултати като в някои фитнес клуб таи като там уредите са твърде много може да изпълняваш много различни упражнения а вкъщи ще можеш да правиш само гърди раце и тренировката ще ти стига до там замисли се с тези уреди какво ще правиш за гръб(с тази лежанка няма просто как да я използваш за гръб освен с щангата да правиш мъртва тяга но едно упражнение няма да е достатъчно). Пак ти казван прецени до каде искаш да стигнеш !!!
Обясни го това на Джорджо-Астор... Иначе и аз си ходя в зала и кво?!? Правя си набиране , гребане със щанга и тяга накрая + 2 упр. за трапец и къв е проблема тва да си го правиш в къщи ?
[quote author=“x_3_mar”][quote author=“RejiMillar”]Зависи какви резултати гониш при домашния фитнес никога неможеш да имаш тези резултати като в някои фитнес клуб таи като там уредите са твърде много може да изпълняваш много различни упражнения а вкъщи ще можеш да правиш само гърди раце и тренировката ще ти стига до там замисли се с тези уреди какво ще правиш за гръб(с тази лежанка няма просто как да я използваш за гръб освен с щангата да правиш мъртва тяга но едно упражнение няма да е достатъчно). Пак ти казван прецени до каде искаш да стигнеш !!!
Обясни го това на Джорджо-Астор... Иначе и аз си ходя в зала и кво?!? Правя си набиране , гребане със щанга и тяга накрая + 2 упр. за трапец и къв е проблема тва да си го правиш в къщи ?
Просто момчето е далеч от истината, не знае как стоят нещата но пише
тии изобщо мислиш ли кво пишеш?? гребане с щанга, гребане с дъмбел, мъртва тяга, мечка - ПЕРФЕКТНИТЕ УПРАЖНЕНИЯ ЗА ГРЪБ, и кво, ще ходиш в залата да се гъделичкаш със скрипец пред врат/зад врат ли??
с един лост, два дъмбела и подходящи тежести може и в гората да тренираш, неслучайно мнозинството от трениращите са за свободните тежести
откакто се занимавам с бодибилдинг си тренирам на лежанката, която си купих преди 9 г. и не съм се замислял да я сменям за зала. На добре оборудвана лежанка + дъмбели, доволно количество тежести и малко фантазия можеш да правиш абсолютно всичко, което ти трябва. Мога да се сетя за поне 50 упражнения в домашни условия и си мисля, че са достатъчно :wink:
Има и един ОГРОМЕН плюс - можеш да тренираш когато си поискаш. При мен понякога ми се налага да блъскам в един през нощта - да не би да трябва да се разкарвам до някой денонощен фитнес тогава ?
07.02.06
22:16
Хубаво е да имаш лежанка у вас, ако си като хората дето се оправдават, че фитнеса им е много далече или ги домързява понякога.
ми не че ме мързи, просто съм на работа от 9:00 до 20:00 живея в люлин , а работя в бъгстон докато се прибера то става 22:00 и докато се замъкна до финтеса аз треа ставам за работа :D
затова горе казах че съм начинаещ, а иначе имам един два дни почивка /зависи/ през седмицата, та и на фитнес мога да ида за тренировка дето немога да я права вкъщи
http://www.bb-team.org/training/000157.php
туй ми е програмата/от саита е/ гледам че повечето упражнения са със свободни тежести, за тва се замислих да си взема - лежанката има и такова за бедрено рагъване и сгъване, а имам и лост за врата за набирането
няма лошо да си вземеш лежанка, понякога спестява много време и неудобства. Само гледай да е комбинирана - задължително със скрипец (и здраво въже!) и подвижна облегалка. Разните там “пеперуди” можеш да изпуснеш.
Когато имаш време и възможност си ходи и на зала, едното не пречи на другото.
09.02.06
19:15
аз преди месец замених фитнеса с домашен такъв и съм много доволен - с какво разполагам: лежанка, с променящ наклон(много стабилна), лост към нея, два лоста за гири, дъмбели и уред за коремни преси.
Правя си почти всички упражнения, които правех и във фитнеса;) Предимствата на фитнеса вкъщи за мен са: Никой не ми досажда, концентрирам се максимално, не бия път с колата, не губя излишно време, не се съобразявам с работно време, не ми се налага да чакам за да се освободи уред:P и още много. Недостатъци: няма толкова богат избор от упражнения, няма същата атмосфера, няма и мацки:P:P:P
Откакто тренирам вкъщи съм доста по-здрав, понеже правя повече тренировки седмично:) Иначе преди вечер редовно ме мързеше - случвало се е и на седмицата веднъж да ида на фитнес....
Съвета ми е - купи си лежанка, две гири и още някой друг уред(ако ти стигнат парите) и ако имаш хъс и си сериозен и знаеш какво искаш - няма да съжаляваш:) Успех
мойто скромно мнение е че и двете са изгодни но ЗАЛАТА не може да се сравнява с домашните условия:
- имаш голям избор от тежести и утреди
-винаги можеш да научиш нещо от някой билдар !!!
-винаги има хора с повече опит които могат да са ти полезни по един или друг начин
и т.н
Не разбирам как може някой да твърди че едно от приимиществата на домашното трениране е че можеш да тренираш когато си искаш - има много дененошни фитнесии , но и дори да не работят по 24 часа имат си съвсем прилично разписание !
Или пък оправданието че фитнеса бил далече , или че на времето било еди какво си и една купчина оправдания - според мен секи захванал се да тренира иска да постигне нещо ( смисал че да си развие физиката и прочие .. схванахте мисалта) , как ще го постогне ако не е опорит и с хьс!
Все пак всичко е въпрос на личен избор.
имаше един предиод в който и аз мислех да си закупя уреди и т.н. за нас , но се отказах защото се убедих че няма смисал !!!
НО се пак трябва да намерите достатъчно място за уредите които ще купите !
20 кила в залата тежат колкото 20 кила у дома...всичко останало е доколко човек иска да се занимава сериозно с този спорт
11.02.06
19:12
За по горното което бях написал имах предвид че примерно трен. 3 месеца с едни упражения в къщи, ще направиш някакви резултати и след като минат тези 3-4 месеца и минеш в застои или тръгнеш да правиш релеф обясними DJ Giorgio Astor как в къщи ще сменя упражненията с други при положение че мога да правя само Мъртва тяга с тази щанга и набирания(даже ако няма лост момчето и набирания няма да може да прави) . За горе написаното нямах в предвид че е по добре да ходиш в зала защото можеш да правиш скрипец вместо мъртва тяга имах предвид че можеш да правиш 8 упражнения а в къщи 3 упражнения(набирания, мъртва тяга, чукчета).
Незнам може би не сам се сте ме разбрали какво искам да кажа, но ако не е така се замислете и тогава говорете че незнам каде се намирам.
12.02.06
19:52
Аз си купих лежанка преди 3 месеца, най-обикновена сгъваема и съм ужасно доволна от нея. Не подценявайте предимствата за един начинаещ да тренира по удобно за него време. Отначало и аз бях скептично настроена, но малко по-малко почнах да я ползвам и сега си тренирам най-редовно три-четири пъти седмично.
depth, определено няма да съжаляваш! а и като цена ми излезе 300 лв лежанката +комплект дъмбели, лост и тежести 50кг към 70 лв., което не е много. определено не са за активно занимаваши се, но за начинаещи са супер! Най-добре ще е ако можеш да си намериш и още мякой да тренирате заедно.
:) Успех!
300 лева...... мисля че с тези кинтии ще си вземеш и добавки с които да се подсилиш и ще има и кинти и за фитнеса , но се пак избора си остава твой :P
13.02.06
09:42
аз си взех преди месец лежанка от един пич в Надежда - 130лв - той ги прави и ми я докара до вкъщи...Прави и всякакви други уреди - лежанката е много добра....Може би да му правя реклама, но ще напиша сайта май беше
[quote author=“RejiMillar”]За по горното което бях написал имах предвид че примерно трен. 3 месеца с едни упражения в къщи, ще направиш някакви резултати и след като минат тези 3-4 месеца и минеш в застои или тръгнеш да правиш релеф обясними DJ Giorgio Astor как в къщи ще сменя упражненията с други при положение че мога да правя само Мъртва тяга с тази щанга и набирания(даже ако няма лост момчето и набирания няма да може да прави) . За горе написаното нямах в предвид че е по добре да ходиш в зала защото можеш да правиш скрипец вместо мъртва тяга имах предвид че можеш да правиш 8 упражнения а в къщи 3 упражнения(набирания, мъртва тяга, чукчета).
Незнам може би не сам се сте ме разбрали какво искам да кажа, но ако не е така се замислете и тогава говорете че незнам каде се намирам.
защо си мислиш, че можеш да правиш само 3 упражнения ? Към казаните от теб мога да добавя дърпане на дъмбел, теглене на едност.натоварена щанга, гребане с щанга на лежанката, навеждане с щанга, пулоувър за гръб и др., общо стават към десетина упражнения, напълно достатъчни за една качествена тренировка. Ако лежанката е със скрипец няма нищо, което да можеш да правиш в залата и да не можеш вкъщи. Въпросът е как предпочитеш да тренираш, на мен лично ми харесва втория вариант по ред причини.
Аз лично ако разполагах с 500лв щях да направя следното. Плащам си фитнеса за 1 година / 240лв /. С останалите 260 лв си взимам добавки и за една година озлобявам много повече отколкото някой който си е купил лежанка и гири вкъщи и си мисли че фитнеса е у тях вече ;) Ако искаш наистина много мускули няма такова нещо като домашен фитнес освен ако не си Бил Гейтс и не си купиш 200 уреда за задния двор до басейна :):):)
И какво ще си вземеш за 26 лева на месец ??? абе хора като пускате постове мислете малко де, и други ще ги четат
[quote author=“Batgogo”]няма такова нещо като домашен фитнес
Ми да ти кажа имам лежанка , дъмпели , лост за набиране и кофи , скрипец и велоаргиметър и цяла камара тежести , ама щом ти си казал , че с тях немога да направя мускули , веднага тръгвам на зала!!!
16.02.06
20:58
[quote author=“SiDeReaL”][quote author=“Batgogo”]няма такова нещо като домашен фитнес
Ми да ти кажа имам лежанка , дъмпели , лост за набиране и кофи , скрипец и велоаргиметър и цяла камара тежести , ама щом ти си казал , че с тях немога да направя мускули , веднага тръгвам на зала!!!
евала за мнението
[quote author=“SiDeReaL”][quote author=“Batgogo”]няма такова нещо като домашен фитнес
Остави мнението на Batgogo далеч е от истината, аз имам същото и доста добре съм напреднал.А Batgogo да си ходи в залата като иска
21.02.06
13:07
Всичко май опира до средствата, което е нормално за България. Според мен най - добрия вариянт е да си ходиш на фитнес но да си имаш някои уреди и у вас. Добре звучи нали? Мдам но сме българи и се налага да бачкаме като луди за основните си нужди, камоли да отделяме за нещо по-скъпо, като лежанка например. Вярно има и хора които могат да си го позволят но... хич не са много.
Можеше просто да прочетете по-добре какво бях написал. И нямам предвид 26лв на месец а 260лв за 1 година имайки предвид че няма да взимам всеки месец добавки. За тези които са прочели “няма домашен фитнес” ще им препоръчат да дочетат изричението. Иначе и аз малко неясно съм се изразил сега като се замисля :)
Поздрави :)