07.02.06
11:51
Здравеите ходих до метро и видях една хубава лежанка с некви екстри /без скрипец/ на стравнително добра цена/210 лв./, аз съм начинаещ та да ви питам дали има смисъл да се набутвам, че ако купя и щанги, тежести и думпели ще ми илезе към 500 лв. :?
Ако имате мнение моля пишете :)
07.02.06
11:57
Хе 500лв. по-добре ги дай да тренираш в зала и така ще позлваш всички уреди, които ти трябват.
[quote author=“depth”]Здравеите ходих до метро и видях една хубава лежанка с некви екстри /без скрипец/ на стравнително добра цена/210 лв./, аз съм начинаещ та да ви питам дали има смисъл да се набутвам, че ако купя и щанги, тежести и думпели ще ми илезе към 500 лв. :?
Ако имате мнение моля пишете :)
И двете мения са прави, сам си прецени. Всеки иска да има уреди в тях... ама залата си е зала. Виждал съм ги (в каталог на Метро) тея уреди, не ми вдъхват много доверие. В залата в която вече не тренирам баха взели един Скрипец+скотово+корем и т.н. абе пълен боклук...познай от къде ами от Метро :wink:
07.02.06
13:16
Зависи какви резултати гониш при домашния фитнес никога неможеш да имаш тези резултати като в някои фитнес клуб таи като там уредите са твърде много може да изпълняваш много различни упражнения а вкъщи ще можеш да правиш само гърди раце и тренировката ще ти стига до там замисли се с тези уреди какво ще правиш за гръб(с тази лежанка няма просто как да я използваш за гръб освен с щангата да правиш мъртва тяга но едно упражнение няма да е достатъчно). Пак ти казван прецени до каде искаш да стигнеш !!!