Съвети за начинаещ?

DE

05.07.06
19:24

Здравейте!
Значи аз съм начинаещ в областа на фитнеса,ако може въобще да се нареча начинаещ  ...
Та досега въобще не съм тренирал и не съм се занимавал с фитнес  ....
Та първото,което трябва да спомена е,че съм диабетик и незнам дали това е добро или лошо за фитнеса...,та сега просто незнам от къде да започна,а все от някъде трябва да се започне...на 15 г. съм и след 1 месец правя 16…
Та от Вас искам съвет от къде да започна,дали първо да потренирам у нас период от време,или веднага да отивам в залата...и такива неща...
Благодаря Ви предварително за помощта и съветите...

X_

05.07.06
20:14

най -добре е да поговариш с лекарите ,които те лекуват.Питай ги къде можеш да получиш информация как да тренираш и да се храниш ако те не  могат да ти я дадат...не се доверявай ня някой специалист от нета.Успех!

JI

05.07.06
20:18

[quote author=“x_man”]най -добре е да поговариш с лекарите ,които те лекуват.Питай ги къде можеш да получиш информация как да тренираш и да се храниш ако те не  могат да ти я дадат...не се доверявай ня някой специалист от нета.Успех!

хубаво е да се посъветваш
лошото е че лекарите имат доста бегла представа относно културизма и начина на живот
мисля ,че ще е благоприятно тъй като фитнес диетите държат нивото на инсулина ниско ! през по голямата част от времето докато при един битов начин на хранене той е постоянно в пик поради много бях хляб сладоледи сладки и тн които се консумират .! щ
би трябвало да ти е мааалко известно и натебе това тъй като си диабетик

X_

05.07.06
20:24

лекарското наблюдение при диабетици занимаващи се с боди билдинг е задължително

05.07.06
21:05

[quote author=“x_man”]лекарското наблюдение при диабетици занимаващи се с боди билдинг е задължително

да така значи аз да те питам преди да дам съвет какъв тип диабет имаш зимаш ли инсолин или си само на диета

1. Пише се инсУлин!
2. Само модераторите имат право да пишат в зелен цвят.
manson

DE

09.08.06
17:50