Посъветвайте ме!

07.11.06
23:57

Здравеите аз съм начинаещ,21год,опитвам се да кача някое и друго килце.Вепроса ми е следния удачно ли ще е ако всеки път размествам тренировката си за да не ми се преуморяват ръцете например?Щото сега като правя рамо и трицепс и след 2-3 дни трябва да правя гърди и освен че все още не е хубаво отпочинал пак ми се натоварва(трицепса)! Дайте някъв тридневен сплит за пример.10x

08.11.06
00:31

За тридневен сплит трябва или да правиш по дълги тренировки или да правиш по-малко от всички мускулни групи в тялото.Примерно изключваш предмишница,трапец,кръст,прасец,корем и сплита става нещо като
Понеделник-Гърди,рамо,трицепс
Сряда-Бедра
Петък-Гръб,бицепс
или пък
Понеделник-Рамо,бицепс,трицепс
Сряда-Бедра
Петък-Гръб,гърди
може и
Понеделник-Гърди,рамо
Сряда-Бедра,трицепс
Петък-Гръб,бицепс
*Във първия вариант всичко свързано с трицепса и рамото е в първата тренировка така че през цялата седмица тези групи ще си почиват защото не влизат нито в бедрата,нито в тренировката на гърба и бицепса
Има още много варианти за сплит но трябва да уточниш още подробности

JI

08.11.06
09:41

гърди трицепс
гръб бицепс
почивка
рамо трапец
крака ( предно задно и прасец )
почивка
почивка

11.11.06
08:37

Тридневен ??? :?

:arrow: Гърди+Бицепс+Корем
:arrow: Гръб+Трицепс+Предмишница
:arrow: Крака+Рамо

11.11.06
15:14

[quote author=“TREVATA”]Тридневен ??? :?

A защо тридневен “???”не е ли добре за начинаещ?

11.11.06
15:19

[quote author=“geraldo”][quote author=“TREVATA”]Тридневен ??? :?

A защо тридневен “???”не е ли добре за начинаещ?

Окк ето ти един четридневен  :wink:

:arrow: Гърди+Бицепс
:arrow: Гръб+Трицепс
:arrow: Крака+Корем
:arrow: Рамо+Трапец

11.11.06
19:44

Какво му е на тридневния, погледни от другата страна - остават ти повече дни за възстановяване, така че ако нямаш добри условия за възстановяване, но за сметка на това тренираш както трябва това е удачен вариант.
А за начинаещ тридневен сплит е добре. Четири тренировъчни дни ще дойдат в повече.