14.12.06
20:37
Знчи аз съм начинаещ определено казано, но не ходя на фитнес.Само в къщи си вдигам гири,кофички,коремни преси,лицеви опори - такива неща.Но го правя всеки ден.Това лошо ли и или добре?Хубаво ли е да тренирам едно и също всеки ден или трябва задължително да почивам като се вземе в предвит,че съм начинаещ.Мерси предварително
14.12.06
20:50
Не е хубаво да се тренира всеки ден.Все пак тялото трябва да почива,КАто си начинаещ прави кръгова тренировка.Кажи какво имаш във вас то не че ти трябва мн но (лежанка,лост,дъмебли и тежести ) и всичко е ок.Друго не ти трябва
14.12.06
21:21
тва не са натоварващи упражнения така че можеш спокоино всеки ден да си тренираш по колкото искаш и квото искаш.сам ще усетиш ако си се натоварил прекалено-болки,схващания...
[quote author=“bugatibugati”]КАто си начинаещ прави кръгова тренировка.
Kръговите тренировки НЕ са за начинаещи!
johnnn ако тези упражнения ги правиш като гимнастика, по-скоро да ти се раздвижи кръвта и за тонус може и всеки ден да ги правиш. Но ако се изморяваш след тях или имаш мускулна треска, или тонуса ти пада, или просто желанието ти за тренировка се губи...... тогава не е хубаво всеки ден.
14.12.06
21:40
[quote author=“x_3_mar”][quote author=“bugatibugati”]КАто си начинаещ прави кръгова тренировка.
.
Е как пък ще не са за начинаещи ? Кръговите тренирови са И за начинаещи И за напреднали, които не са тренирали определен период време. За начинаещи е, защото тази тренировка подготвя мускулите за по големи натоварвания след време. Мисли малко преди да пишеш..
[quote author=“northshore`”][quote author=“x_3_mar”][quote author=“bugatibugati”]КАто си начинаещ прави кръгова тренировка.
.
Е как пък ще не са за начинаещи ? Кръговите тренирови са И за начинаещи И за напреднали, които не са тренирали определен период време. За начинаещи е, защото тази тренировка подготвя мускулите за по големи натоварвания след време. Мисли малко преди да пишеш..