22.04.07
21:18
Така аз съм начинаещ, смисъл ходил съм на фитнес около 50-100 пъти пръснато за 4-5 години...
Сега реших да захвана сериозно, като нямам некви банални цели - море, абитюрент, сватба, сваляне и тн... Освен това нямам фикс-идеи да стана Рони Колман или пък с ръка 50 санта...
Мисля тоя път да си тренирам просто сериозно, без да се вкарвам в абсолютно никакви срокове...
Първоначално добре ли е да тренирам всяка основна мускулна група с по едно упражнение в 3 серии плюс кардио? Това за период 1, мисля 2 месеца?
Необходимо ли и е да си взимам някакви суплементи? (досега съм взимал само Л-карнетин)
И какво да взимам за по-бързо възстановяване, защото мисля да тренирам повече от 3 пъти в седмицата? Четейки май е най-добре да комбинирам Аминокиселини BCAA - Optimum? с витаминки NOW?, все пак тепъва ше се вкарвам в мазалото
Подходящо ли е да съм на НВД, защото имам около 5 излишни килограма? Към момента наблягам на меса, яйца, салати на често по малко...
Благодаря Ви предварително, съжалявам ако дългият ми пост ви е отегчил...
Темата беше редактирана от Raffa на 22.04.07 21:58.
23.04.07
11:42
Не бързай с диетите. Правилно си се ориентирал с това за 1то упражнение. Давай така 2 месеца за да влезеш в крак. След това ще видиш какво показва кантара и огледалото най вече и ще решиш какви цели имаш(сваляне, качване). Добавки също не ти трябват за момента.
23.04.07
12:41
Много благодарско, Jorku!
Давам, давам - аз иначе не спазвам стриктна диета просто избягвам въглехидратите...
PS. И все пак аминокесилени преди и след тренировка няма да навредят, нали?
Мнението беше редактирано от Raffa на 23.04.07 13:03.
23.04.07
13:52
Няма да навредят.
23.04.07
18:07
А между сериите каква почивка да правя - препоръчаха ми 30-45 секунди, но на мен под 1 и 30 ми се вижда нищо...
24.04.07
07:44
Аз мисля, че 2 месеца кръгови тренировки са прекалено много време... още повече, че момчето е писало, че не е абсолютно начинаещ.
24.04.07
09:55