17.06.07
12:13
Кандидат-студент съм и точно сега съм залегнал над учебниците и тотално съм се разплул.Искам да ви помоля ако можете да ми предложите ефективна програма в домашни условия.Благодаря ви предварително
17.06.07
13:57
Първо кажи разполагаш ли с дъмбели или някакъв друг уред, ако имаш от тях има много упражнения които може да правиш. Ако не - прави различни видове лицеви опори, коремни преси, извивки на тялото в страни, вдигане на торса от лег (за това се сещам сега).
17.06.07
18:15
Каква е разликата в домашни условия и в залата... Разликата ти е 20-30 минути ( ходенето до залата ) И аз съм кандидат-студент и познавам още най - малко дозина... Т’ва си е чисто оправдание... Отивай в залата, 30 минути учене с тях и без тях.
Проблема е че живея в Банкя и най-близката зала ми е на час път от нас като сметнеш и връщането 2 часа
Лицеви опори, коремни преси, кофички на два стола всичко по 3 серии до отказ, ако имаш дъмбели още по добре - имаш ли?
мне за жалост имам на разположение лост,но не мога да се набирам 112 кг съм и мога само едно две повторения да направя
17.06.07
23:03
Доста килограми си и лицевите опори, кофичките и подобните упражнения ще са ти трудни, така, че започни с бягане рано сутрин на гладно като за начало :)
казано от PSYKO на 17.06.07, 22:21:
мне за жалост имам на разположение лост,но не мога да се набирам 112 кг съм и мога само едно две повторения да направя
Можеш да опиташ с набиране под маса. (Не се шегувам, има такова упражнение)
Лягаш под маса, бюро или нещо подобно...хващаш се за ръба и се придърпваш нагоре.
Пак е нещо...
Но при положение, че имаш лост...единствения начин да започнеш да се набираш е - да ЗАПОЧНЕШ.
Ако трябва, сложи един стол отдолу и помагай с крака.
-> http://www.strend.com/images-descrip/mod-chin.jpg или нещо подобно.
Би било хубаво да си набавиш оборудване, ако наистина искаш да направиш нещо по-сериозно. :)
Мнението беше редактирано от 6th на 17.06.07 23:23.