10.01.08
18:41
Здравейте :) имам проблем с клековете. Той е следния - доста са ми трудни и като цяло се затруднявам сигурно защото се включват много мускули...ама много се измарям и направо ми идва да захвърля щангете и да не се занимавам това е проблема помогнете малко :) ако намаля тежестите дали ще стане работата? помогнете?! :)
10.01.08
19:07
казано от Zoning на 10.01.08, 18:41:
Здравейте :) имам проблем с клековете. Той е следния - доста са ми трудни и като цяло се затруднявам сигурно защото се включват много мускули...ама много се измарям и направо ми идва да захвърля щангете и да не се занимавам това е проблема помогнете малко :) ако намаля тежестите дали ще стане работата? помогнете?! :)
Трудно е знам и аз съм начинаещ ама знаи клека е много важен !!Според мен колкото по отрано почнеш клека и тягата толко по добре аз лично ги почнах на 3тата тренировка и ся съм много доволен от растежа си като почнах бях 60-62 ся сам 68 естествно качих !Дишаи правилно за да имаш сила !! Разгряваи добре че риска от контузия при клека не е малък ако не си загял добре !!Намаляването на тежеста помага винаги !!
10.01.08
19:42
Търпение и постоянство това е :coolsmile: и резултатите ще са на лице .
клека за мен най натоварва от всички упражнения трябва да си мотивиран и да не се отказваш
Хахахахаха трудно си е ама дава страхотни резултати колкото по ти е некомфортно и те изморява дадено упражнение толкова по голяма е адаптацията на тялото и оттам мускулния растеж не трябва да намаляваш тежестите - трябва да ги увеличаваш.
Мнението беше редактирано от Alkorin на 10.01.08 23:30.
11.01.08
11:45
Като се замисля си прав като ми е по некомфортно повече ефект има мога само да се радвам, че са ми трудни! :) хахах
11.01.08
16:06
казано от Adolf Hitler на 11.01.08, 15:57:
Аз имам един въпрос.....А много ме боли врата от щангата.Ама много тежестите не са проблем за мене,но от самата щанга мн ме дере врата!Дайте някакъв съвет :|