Как се прави това, изумен съм?!

06.11.08
01:47

Случайно попаднах на тази снимка в нета и просто се екзалтирах.
http://news.vestnik24.com/images/lifestylebg/3f58119254a7d3f5263fa651ecf059fc.jpg
Как се прави такова тяло? Не културистко, но с ясно изразени основни мускулни групи и такава широчина в рамената спрямо талията.
Направо ми се прииска да не излизам от залата!
Дайте някакви примерни програми - упражнения, загравки, стречинги, хранителни режими и диети, добавки и прочее.
Аз съм малко над начинаещ (демек знам от къде да хвана щангата, толкоз). Висок съм 187см, тежа 75кг и ширината на гръдния ми кош и рамената/гърба е далеч от задоволителна. Не съм хърбав, малко по-добре съм. Имам ставнително бърз метаболизъм, кр.група А и леко проблемни стави при по-серизно натоварвания (предложения?).
Ако сте достатъчно убедителни, може и да помогнете на един заблуден да влезе в правия път ;)

SH

06.11.08
04:53

Личното ми мнение че тоя от снимката зоби мощно.Мислиш ли че такова тяло става лесно,ти да направиш 1/3 от това което си видял на снимката е добре.А и без зобене ти трябват поне 2-3 години казвам ПОНЕ за да направиш такова тяло,и през тях трябва всичко да ти е перфектно...

DI

06.11.08
05:24

И кое те изуми толкова много? Тяло тип манекен :P постига се със строги диети и продължителни тренировки (и разбирасе доста добавки)

06.11.08
07:23

Аз, не бих го определил, като манекен.
Иначе, какви екзалтиращи фотоси има из нета, ехааа :lol:
Няма специална програма за това - 3 месеца по нея и готово. Постоянство в тренировките, храненето...добро възстановяване.

Мнението беше редактирано от 6th на 06.11.08 07:24.

06.11.08
07:53

Начин на живот..

06.11.08
14:09

има една програмка дето й викат фотошоп с нея става най-лесно :)
предполагам 90% от присъстващите искат такава хармония на тялото
трябват време, желание, лишаване от много удовлоствия и качествена храна.Ще си позволя да добавя и липса на психически стрес

06.11.08
15:58