QcK - ако искаш вярвай, аз го казах JTD не са най-икономичните, един ТДИ 110 (забравих точния код на ДВГ) гори по-малко.
С 90км ми гори 4-4,1/100.
Разгледай линка дето постнах по-рано.Най-високия разход 8,5 е в градско в СТЗ в студовете.Недостатък на малкия град, тръгваш и трябва да спираш - недостигната оптимална темп и т.н.
15.04.09
20:00
#202
казано от emzo на 15.04.09, 17:22:
QcK - ако искаш вярвай, аз го казах JTD не са най-икономичните, един ТДИ 110 (забравих точния код на ДВГ) гори по-малко.
С 90км ми гори 4-4,1/100.
Разгледай линка дето постнах по-рано.Най-високия разход 8,5 е в градско в СТЗ в студовете.Недостатък на малкия град, тръгваш и трябва да спираш - недостигната оптимална темп и т.н.
Емзо, вземи се похвали най - накрая с новата ти кола бре човек :) Стига си й правил реклама само :)
Явно 1,6i вече си го продал, щом с такава радост за печки говориш.
Но аз така и не разбрах каква ти е колата. Кажи марка, модел, година, двигател...
Има много голяма разлика между това фолцваген поло и фолцваген пасат комби да харчи 4,4 на 100… Даже при еднакъв двигател. Да не обснявам разликата :)
Та според мен говориш за някаква мъничка кола, максимум колкото голф 3.
Там нема кво да си говорим.
Ма земи някоя двутонна битанга и пак я карай с 3 на сто.
~1200kg италианка JTD мотор.
И не се хваля изобщо.Защото като я купих ми правеше 10/100 разход(ма*а им жабари,мундари са големи), аз си знам колко инфо съм изчел, за да си оправя разхода.Щото едни диагностици .... едно чудо .... Как да е.Исках печка заради големия прирасти при чип/ремап.Не ми стигнаха парите за новичка немска машина и взех италианка, новото си е ново, за кво ми е немска кола на не нам си колко години (л.м.)
Passat В5 комби да не е лека кола ? И тя гори малко.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12708.html
Мнението беше редактирано от emzo на 15.04.09 20:21.
Emzo квото и да си говорим съвременните дизели са по-мощни и по-икономични от бензиновите двигатели. И на теория и на практика. Доста съм спорил с приятели - правили сме състезания и винаги дизела бие. Доста по-високия въртящ момент е от значение.
Ако се абстрахираме от това на кой какво му харесва - съвременния дизел е доста мощен и това няма как да се отрече. Това не са умрелите дизели от 91 година дето като изпреварваш и трябва да сваляя предавки и едва ли не да имаш план за изпреварване ;)
16.04.09
06:25
#207
казано от Калоян Георгиев на 15.04.09, 20:23:
Emzo квото и да си говорим съвременните дизели са по-мощни и по-икономични от бензиновите двигатели. И на теория и на практика. Доста съм спорил с приятели - правили сме състезания и винаги дизела бие. Доста по-високия въртящ момент е от значение.
Бие на 400 м?
Освен това при състезанието, особено на кратки разстояния победата далеч не е само в двигателя. Освен задкормилното устройство значение имат предавките (които както казахме, на дизела са къси, което му помага бързо да ускорява в ниските обороти), диференциала, теглото. Даже размера на джантите!
Емзо, кво значи туй определение, 1200 кила кола - италианка.
1200 кила са баш леките леки коли. Макар че аз не знам за коя точно говориш.
Аз те питам каква кола караш, ти ми поставяш гатанки :)
Фиат брава предполагам. Или нещо още по - малко. Това са съвсем малки коли с късо междуосие. Да, бързо набират - не са лимузини - и лесно се обръщат.
Колеги, на кой не му е ясно, че дизелите са бюджетните модели, за клиенти, които търсят евтиното? Сериозно ли си вярвате, че те са по - добрите в “хранителната верига”?
Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 16.04.09 06:28.
Audi A3(8L) е малка кола и тя ли се обръща лесно ? Не всичко опира до теглото.
Лека кола е 800-900кг.
И да, не виждам в една нова кола с какво бензиновия двигател е по-добър от дизеловия ?
Е, сега пък се оказа, че Мерцедес са царете на дизела, а дизелите са само за бюджетни автомобили. :-P
И не виждам нищо лошо, ако една двутонна талига е с дизелов двигател. :))
Всъщност...за какво спорите?
Сигурен съм, че и emzo не би отказал едно SL63, бензиново. Не мисля, че това е кола с нужда от реклама.
ПС Онзи ден, едно Bravo*(може би HGT) как си ме поизпреварваше по Хемус...с над 170км/ч, нямаше проблеми със стабилността.
Мнението беше редактирано от 6th на 16.04.09 10:53.
16.04.09
07:42
#210
казано от D3BEP на 16.04.09, 06:25:
Колеги, на кой не му е ясно, че дизелите са бюджетните модели, за клиенти, които търсят евтиното? Сериозно ли си вярвате, че те са по - добрите в “хранителната верига”?
М’да. Имам един приятел, който вчера си закупи Q7 с малък двигател 6.0TDI,
та той търси евтиното - Да, да. :lol:
16.04.09
08:18
#211
Мхм, пък аз се чудя що ли няма бентли/ролс дизеляк ...
Или пък ферари/ламбо ...
При тези, при които цената наистина не е от значение ...
Щото ауди не са ефтини, ама не са и скъпи реално погледнато ...
На ви лукс, На ви спорт, На ви и бензин ...
А алди, че са се ‘фанали за тоя дизел да го слагат на всичко ... да изкарат и Р8 дизел и ги признавам за най-големите :))
Мнението беше редактирано от eraziel на 16.04.09 08:19.
http://www.autoblog.bg/Detroit-Show-Audi-R8-V12-TDi-Concept-id431.html
Soon :P
16.04.09
08:22
#213
Именно тоя концепт визирах, ако го пуснат в серийно производство ще стане исторически, за добро или лошо ...
16.04.09
08:29
#214
казано от emzo на 16.04.09, 08:20:
http://www.autoblog.bg/Detroit-Show-Audi-R8-V12-TDi-Concept-id431.html
Soon :P
Отдавна го има. Емзо, статията, която си дал е от преди година и половина.
R8 V12 TDI го има в серийно производство и може да се закупи от Порше София Запад.
Освен R8-цата, имат и Q7-ца с V12 TDI, така, че за какво говорим въобще.
Скоро излиза и Кайен с дизелов мотор.
16.04.09
08:30
#215
Аз на официалния сайт на ауди не го виждам, не знам ...
16.04.09
12:23
#217
казано от eraziel на 16.04.09, 08:18:
Мхм, пък аз се чудя що ли няма бентли/ролс дизеляк ...
Или пък ферари/ламбо ...
При тези, при които цената наистина не е от значение ...
Щото ауди не са ефтини, ама не са и скъпи реално погледнато ...На ви лукс, На ви спорт, На ви и бензин ...
А алди, че са се ‘фанали за тоя дизел да го слагат на всичко ... да изкарат и Р8 дизел и ги признавам за най-големите :))
Пък аз се чудя защо на Льо Ман,AUDI нямат конкуренция не дизеловите си двигатели V12 ;)
16.04.09
12:25
#218
казано от emzo на 16.04.09, 07:09:
Audi A3(8L) е малка кола и тя ли се обръща лесно ? Не всичко опира до теглото.
Лека кола е 800-900кг.
И да, не виждам в една нова кола с какво бензиновия двигател е по-добър от дизеловия ?
8L? Аз имам А3 в момента и онзиден претърпях ПТП,но вдругиден си я вземам и пак съм на пътя :)
16.04.09
14:15
#219
Emzo, пак не отговори на ясния въпрос каква ти е колата, братле....
Тая тема зацикли н едно място.
Аз не казвам, че всички коли с дизел са евтини, а че ги купуват тези, които са готови да жертват малко мощност за по - малки разходи.
М’да. Имам един приятел, който вчера си закупи Q7 с малък двигател 6.0TDI
Да. Аз аз що си мисля, че туй е битурбо... И кво ли значи това...
И що тъй двигател с повече цилиндри и две турбини има същите коне като същия литраж двигател без нито една турбина???
И що си мисля, че не всеки тук има реална представа за какво служат турбините. А само ми се цитират некви статии от списанията.
Например, аз ще помогна.
Моята кола е с 1,8 л. двг.
Реалните й коне не ги знам, некъде между 120 и 140…
Капацитетът на двигателя, при правилна турбина е около 2000 коня.
Друг въпрос колко ще живее там де.
Нали някой “специалист” няма да седне да ме убеждава ,че на един двигател се слагат две турбини за да надуват по - малко бара?
Както и да е, аз вече не виждам смисъл да се спори. Темата стана тъпо фенска.
16.04.09
14:52
#220
казано от D3BEP на 16.04.09, 14:15:
Emzo, пак не отговори на ясния въпрос каква ти е колата, братле....
Тая тема зацикли н едно място.
Аз не казвам, че всички коли с дизел са евтини, а че ги купуват тези, които са готови да жертват малко мощност за по - малки разходи.М’да. Имам един приятел, който вчера си закупи Q7 с малък двигател 6.0TDI
Да. Аз аз що си мисля, че туй е битурбо... И кво ли значи това...
И що тъй двигател с повече цилиндри и две турбини има същите коне като същия литраж двигател без нито една турбина???
И що си мисля, че не всеки тук има реална представа за какво служат турбините. А само ми се цитират некви статии от списанията.
Например, аз ще помогна.
Моята кола е с 1,8 л. двг.
Реалните й коне не ги знам, некъде между 120 и 140…
Капацитетът на двигателя, при правилна турбина е около 2000 коня.
Друг въпрос колко ще живее там де.Нали някой “специалист” няма да седне да ме убеждава ,че на един двигател се слагат две турбини за да надуват по - малко бара?
Както и да е, аз вече не виждам смисъл да се спори. Темата стана тъпо фенска.
2000 коня??? не е ли 200?И на 6.0 TDI според теб колко “малки” са му разходите...?
казано от D3BEP на 16.04.09, 14:15:
Emzo, пак не отговори на ясния въпрос каква ти е колата, братле....
Тая тема зацикли н едно място.
Аз не казвам, че всички коли с дизел са евтини, а че ги купуват тези, които са готови да жертват малко мощност за по - малки разходи.
Kaкво значение има каква кола карам ? Браво JTD105bhp, предполагам вече е към 140 ще ми я замерят в ПЛД някой слънчев ден, но не ме интересуват толкова конете.
Факт е, че колата върви много и гори малко.
16.04.09
16:01
#222
казано от emzo на 16.04.09, 15:50:
казано от D3BEP на 16.04.09, 14:15:
Emzo, пак не отговори на ясния въпрос каква ти е колата, братле....
Тая тема зацикли н едно място.
Аз не казвам, че всички коли с дизел са евтини, а че ги купуват тези, които са готови да жертват малко мощност за по - малки разходи.Kaкво значение има каква кола карам ? Браво JTD105bhp, предполагам вече е към 140 ще ми я замерят в ПЛД някой слънчев ден, но не ме интересуват толкова конете.
Факт е, че колата върви много и гори малко.
Кък да няма ве емзо :)
Даже джантата има значение. Променя меренето на километража и той почва да лъже.
Хвалиш ми я на разход, ами че тя е мънинка.
Сори, аз моята имам за малка, ти бравата за голяма ми пробутваш. Виждаш ли как я познах?
А аз, ако ти кажа че с моята 1800 кубика и голо тегло към 1600
(само дето аз я карам с още един чвек на моите килограми и пълен багаж и резервоар - т.е. отиде към 2 т.)
правя 6,5 до 7 разход, замерено единият път на 1500 километра(Бургас - Видин - Бургас), другият път на малко под 1000(Бургас - София Бургас, с малка отбивка, че и настъпвах яко)....
Умножи го по цената н адизела и бензина и разликата в тонажа...
И кво излиза? Не е чак такова чудо невидено.
2000 коня??? не е ли 200?И на 6.0 TDI според теб колко “малки” са му разходите...?
Казах 2000 :) Или айде, излъгах малко, мисля, че го бях чел около 1800 и малко...
300-400 без проблем. Като надуеш турбината. Е, ако двигателят е изряден или нов, естествено.
На 6.0 битурбо, приятелю, не съм казал че са му малки разходите. Само дето при него идеята не е стандартен дизелов мотор. Айде да не се повтарям. Това че има един максимално форсиран дизелов мотор не значи че на дизеляците това им е идеята.
Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 16.04.09 16:02.
Хайде сега кажи можела на Бавареца и двигателя и скоростта, с която се движиш.
Аз казаха и по-рано Пасата да не е лека кола ? И той гори много малко.Смешно малко.
Какво се опитваш да кажеш в крайна сметка ?
Дзвер - за каква кола говорим все пак и колко си я настъпвал? И колко продухва градско?
16.04.09
20:02
#225
казано от emzo на 16.04.09, 16:05:
Хайде сега кажи можела на Бавареца и двигателя и скоростта, с която се движиш.
Аз казаха и по-рано Пасата да не е лека кола ? И той гори много малко.Смешно малко.
Какво се опитваш да кажеш в крайна сметка ?
Кой тоя пасат дето гори смешно малко брат? Че тука долу пред блока един мой близък има една петица(пасат), мисля, че е 1,9 дизел и със сигурност гори повече от твоята... А е 2-3 годишна, здрава кола.
Е той модела при мене не е ли ясен вече?
Е36 М43В18.
Бревод в ефир: тройка от тези с целия фар, първият модел след фейслифта.
Скорост - около 180 км/ч. Средната скорост вероятно е била към 150. Всъщност, невероятно е да ми говориш за скорост 200 км.ч след като това е нереална средна скорост дори за GL 500 при луд шофьор(на каквато кола има мнеклкохиляди километра, вервай ми, там при 250 км.ч. въобще не усещаш, че се движиш). Вдигнал си 200 км.ч. но не си карал с такава постоянна скорост, естествено.
Каквото искам да кажа, аз го казах.
Дизелът е по - зле от бензина и не е за купуване настаро. Още повече че за първа кола колегата вероятно ще си купи нещо на 10, 10+ години... Не си вземайте такава беля!
Освен калпав и скъп за ремонти, дизелът най - често е и много каран. Те затова ги взимат дизел, за да карат по - евтино.
После, виждам ,че ти ми хвалиш твоята кола.. Която... Твоя си е. В правото си да я обичаш.
Но не знам защо мислиш, че светът свършва там.
Изобщо, цялата тема е едно безумие.
Никой не направи опит на колегата Гайдов да разбере за какво му е необходима кола, колко и как ще кара.
Всеки се хвърли да хвали своето.
Той може и да го купи, ама въобще не помагате. Изхождате от собствените си, а не от неговите потребности.
И на мен ми е лесно да кажа “земи бмв батка. На един завой размазах един шевролет, чисто нов. Той е аут ъф спейс, аз имам цицина на предния капак, едва видима, като от камъче”
Но, не го казвам... Щото не ми е ясно какво се търси и какво се иска.
Дзвер - за каква кола говорим все пак и колко си я настъпвал? И колко продухва градско?
Градското не знам къв му е измерителя. Между 15 и 8 на сто... Всяка стойност се приема за нормална.
Зависи студена ли е колата, студено ли е времето, има ли задръствания, какви са разстоянията... И прочие.
Поздрави!
Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 16.04.09 20:04.
Напротив, малка кола с твърда возия, но стабилна на пътя и по-пъргава.
Това е. Нищо не хваля, онзи ден ремапвах на приятел Пежо406 2.0 HDI 90к.с.
Еми и след ремапа ми се видя тромава, но имаше перфеткна мека возия.
Нищо не хваля.
Ти казваш дизела е по-бавен, дизела отстъпва на бензина, но излиза, че повечето тук НЕ сме на това мнение.
п.с. за едно си прав - дизел се купува, за да се кара.Но това не означава, че на всички им е взето здравето ;)
16.04.09
21:35
#227
Еми аз мога да ти кажа,че баща ми имаше преди 3-4 години Пасат 5.5 1.9 131к.с и не му гореше повече от 5.5 извънградско,както искаш го смятай
17.04.09
06:12
#228
казано от emzo на 16.04.09, 20:17:
Нищо не хваля.
Ти казваш дизела е по-бавен, ;)
Къде съм казал такова нещо :)
Обичайно ако не е форсиран дизелът набира по - бързо стартово и губи в максимална скорост. Факт.
Ей, всичко ще направите за да спечелите спора за дизела значи.
Еми аз мога да ти кажа,че баща ми имаше преди 3-4 години Пасат 5.5 1.9 131к.с и не му гореше повече от 5.5 извънградско,както искаш го смятай
И това малко ли е и повече ли е от 4? Щото на мен това, дето казваш, ми отива горе доле колкото моето 6,5 на цена, а бмв не е с претенцията за пестене на гориво.
Както и да е. На мен темата ми е безинтересна и без изход. Вместо на изказване на факти, тя стана тема от типа ЦСКА или Левски е по - добрият отбор.
Затва искам да питам колегата Георги Гайдов:
Георги,
Каква кола ти трябва брат? С какви пари разполагаш? Колко голяма трябва да е колицата и как и къде ще я караш :) Имаш ли някакви предпочитания за марка, трансмисия, двигател, мощност и прочие....?
нещо не мога да ви разбера за какво спорите ... един ще го изкара по-дълъг, другия по-дебел, третия по-четвъртит и всеки ще твърди, че неговия е най-хубав. за 20години активен шофьорски стаж стигнах до заключението, че колата трябва да те КЕФИ ;) всичко останало няма значение. показателите на съвременните автомобили от един клас (вкл. ценови) са доста изравнени. в момента карам алфа 156 (тази ми е втората такава) - нито е икономична, нито върви кой-знае колко (155кс), нито данъка и е малък .... обаче винаги когато се качвам на нея ми е приятно и ме радва. то затова има и толкова модели автомобили - за всякакъв вкус.
17.04.09
07:16
#230
Съгласен съм. Общо взето :
КЕФ ЦЕНА НЯМА.
ДЗВЕР, има ли смисъл да спорим, виж нови оферти за коли и сравни цените.Дизела е по-скъп, защо ли ?
17.04.09
07:36
#232
‘Ми сравни устройството и материалите вложени в един дизелов мотор и в един бензинов и сам ще си отговориш защо е по-скъп ...
Мнението беше редактирано от eraziel на 17.04.09 07:36.
17.04.09
07:56
#233
казано от emzo на 17.04.09, 07:22:
ДЗВЕР, има ли смисъл да спорим, виж нови оферти за коли и сравни цените.Дизела е по-скъп, защо ли ?
Брат, сори за този въпрос, ама вече взех да се дразня от “фенщината”.
А фиат брава малолитражка на дизел, че даже й криеш модела ти защо си си я взел? Защото е по - скъпа?
Вземи си задай по скоро въпроса защо старите дизеляци са с далеч по - бързо паднали цени. Защо киснат по автокъщите. Защо в мобилето е пълно с тях. Защо кончесионерите в италия като купиш малко по - добра употребявана кола ти подаряват към нея и някоя дизелова малолитражка. Колко време ще ти отнеме да търсиш например на свръхмощният дизелов мотор на Ауди 80 екстрата 4х4 например... И подобни..
Който каквото си иска да си мисли и това да си купува
http://www.alfaromeo.bg/?go=info&p=147
Има ли смисъл да коментираме.
Стига с таз фенщина, аз го казах ако имах парите щях да карам японско или немско.
Моята талига е ужасна, но мен си ме кефи да се гавря с “големи” коли до 150-160коня.
17.04.09
09:01
#235
Еми незнам,казах 5.5/100 като максимум за пасата.Не мисля,че за 2т кола гори много.
17.04.09
10:54
#236
казано от Траян Атанасов на 17.04.09, 09:01:
Еми незнам,казах 5.5/100 като максимум за пасата.Не мисля,че за 2т кола гори много.
Абе баш максимум.
Всяка кола харчи на първо място толкова колкото я настъпваш. Да ти покажа ли как ше я кача над 10 или нема нужда :)
Килата на пасат 1,9 мисля, че са 1800.
Ок, спирам спора. Щом искате, нека дизела е по - добър. Ние станахме по - зле и от автофорум.
Просто ми се иска все пак да помогнем на колегата който пита за кола реално, и темата да се върне в нормалното обсъждане.
17.04.09
10:57
#237
АГУ - пълниш бутилката за 20лв и си се воооооооооозиш :)
Такова животно дето да гори малко и да върви много няма.Все едно да ядеж по 2 кисели млека на ден и да си 130кг мускули като Рони Колман.Къде карата с тия скорости не мога да разбера....то всички пътища са в дупки като изключим магистралите(те не,че са много).Емзо и какво като си насрал някоя тежка кола със 150-160 коня....това малко ми прилича на селските гъзари с 15 годишните бмв-та дето се правят на състезатели.Ясно е ,че ако искаш да си гъзар с найстина бърза кола ще плащаш много.
казано от D3BEP на 15.04.09, 10:43:
казано от Nike09 на 15.04.09, 10:41:
Мерцедес E 200 купе.
????
Ко е туй ве бате? W124-ката ли?
124 е класа купе.
“Насирането” е образно казано, не съм рацер, та аз даже не мога да сменям бързо предавките :)
http://www.spritmonitor.de/en/detail/305036.html
И си върви прилично и гори повече от прилично.