20.04.04
13:17
Аз съм все още начинаещ - тренирам от 1 месец - и ме интересува има ли някакви упражнения за заякване на китките.
Имам и още един въпрос - когато тренирам за бицепс с кривия лост в изправено положение, често след оставяне на щангата на земята в ръцете си чувствам болка и по-точно в областа от китката до лакътя. Сякаш наякаква жила се отпуска. Болката продължава няколко секунди, но наистина е неприятна. На какво се дължи това?
Поздрави на всички занимаващи се с фитнес!!!!!
Az su6to imah problem,ama mene mo bole6e v oblasta na laktite i na kitkite . Pro4etov v edna mnogo stara knoga za kulturizum 4e trqbva da se zagrqvat predi vsqka trenirovka,az gi zagravqm kato pravq krugovi dvijeniq vav razli4ni posoki po okolo 5 minuti(na mene tolkova mi stiga :lol: ),sas krugovi dvijeniq zagravqm i laktite.ZA JALOST NEZNAM pri teb kak 6e podeistva ama probvai kakvo 6e zagubi6 :lol:
Tozi problem za jalost ne e samo pri na4inae6tite mai :( Po4ti vsi4ki imat iaki bolki to4no v tezi kosti sled seria s mnogo tejuk dumbel ili lost. Vednaga sled kato napravi6 seriata natiska6 niakoia stena i bolkata otminava. Niamam si i ideia za6to :D… Zagriavaneto naistina pomaga, no pri niakoi uprajnenia pak se polu4ava. Men 1 pi4 me nau4i kato pravia niakoe uprajnenie, naprimer sguvane s 6tanga za biceps da stiskam s vsi4ki sili losta. (osobeno pri poslednite povtorenia)
Zagriah si kitkite i naistina bolkata namalia. A tova za stenata e viarno - vednaga sled seriq stom me zaboli i natisna stenata sas vsi4ka sila bolkata spira :D
Blagodarq mnogo!!! 8)
02.05.04
12:02
Интересно. Мислех че само аз имам проблем с китките. А то било при доста хора. Но тази болка при мен се получава само на едната китка. Единственото което разбрах за тази болка е , че се появи след като вдигах много килограми с правия лост(при максимум 4 повторения).